2012年7月5日 星期四

澳洲內陸機:Virgin Australia (Brisbane-->Whitsunday)

Day 3.1  (13 May 2012) 

完左黃金海岸o既行程, 就出發去 Whitsunday (聖靈群島)。先坐車返回Brisbane機場, 再乘坐內陸機去~~內陸機方面, Virgin Australia 或 Jetstar 或 Virgin Blue 等選擇, 可以上去Webjet search下。今次我坐 Virgin Australia, 都係廉航系列, 但非常有驚喜! 機艙意想不到的新淨, 座位意想不到的舒適!









機場有Wi-fi的啊!!! 不過是未入閘之前...看到這部「餓靚之van」之後, 就完全收唔到了......


d seat 位是皮的, 超新超乾淨超舒服!!!




起飛了! 再見了Brisbane!!


座位空間都幾闊落架




Virgin Australia 空中餐飲 menu (付費的)




飛了個多小時, 慢慢看到窗外的廣闊田野, 綠油油, 好舒服


掟彎


降落


Whitsunday 的機場很細小, 一眼望晒


機場有好多旅遊資料拎! 包括直昇機之旅﹑潛水﹑Island Hopping﹑船河等等!


澳洲個天經常都咁藍, 好靚呀


司機已經一早在機場等候我地喇, 辛苦晒~~~


我地o既旅遊巴


離開機場, 下一站去邊呢...? 去坐小型飛機呀!


車外面o既風景好靚, 是旦求其影都咁靚


團友都各自休息, 係我, 不停影影影, 好興奮咁!
我估係我見得世面少, 住慣石屎森林, 突然見到咁天然o既自然風景, 我就會發癲咁係咁影相!






下一篇

大堡礁空中俯瞰 心形環礁 Heart Reef

1 則留言:

  1. hello, 你好呀, 我plan緊昆士蘭行程, 想問下, 去Whitsunday 是否一定要坐飛機到達?

    [小K回覆03/12/2013 13:04:19]我先去sydney 參加婚禮, 再去gold coast, brisbane, 想去whitsunday stay 2 晚, 之後再去cairns, 再返香港, 你有無印象你去whitsunday張機票幾錢? 係咪全部買單程的?

    [版主回覆03/09/2013 23:42:45]以我所知, 如果由香港去whitsunday, 最直接的方法就是從sydney/brisbane/cairns坐飛機去。如果有時間自駕遊...或者都可以駕車到Airlie Beach再轉船去的。唔知你個玩法係點呢?

    回覆刪除