2012年7月6日 星期五

大堡礁空中俯瞰 心形環礁 Heart Reef

Day 3.2  (13 May 2012) 

到左Withsunday, 第一站就係玩小型飛機 (小型飛機都有得玩!?!?)
唔係揸飛機, 而係坐小型飛機遊覽大堡礁, 從空中俯瞰 心形環礁 Heart Reef!



首先由機場坐車去小型飛機場先! 沿途風景優美, 是我最愛的一望無際大平原啊......















到左Airlie Beach, 這個沙灘在Whitsunday非常出名架


留意前面依條街, 超多Backpacker聚集, 許多便宜旅館及食店







到了!


Whitsunday Airport - Great Barrier Reef -




我地要由左下角飛行半小時去到右上角的南大堡礁範圍, 再睇Heart Reef, 整個航程大概1小時


依架就係小型飛機了, 大部份人都係第一次坐, 我地個個心情牌好興奮!


機師作了簡單講解, 然後我地就上機!


機上有7個坐位, 計埋機師8個, o岩o岩好!
同直升機一樣要戴上head phone, 可以透過mic互相對話。




高空下的 Airlie Beach




聽日會去o既Hamilton Island

在Whitdunsay(聖靈群島)的74個島嶼中, Hamilton Island (漢密爾頓島) 是最大的一座有人居住小島。島上有內陸機場及碼頭, 無論從澳洲哪一個城市前往都非常方便。








被激讚的

Whitehaven Beach (白天堂海灘), 是渡蜜月的夢想天堂, 被評選為世界10大海灘之一
柔軟如絲綢般的沙灘令人感動不已, 莫文蔚也曾到島上拍攝MV






沙灘海岸線是非常長的




太陽有點猛, 雖然只是下午3時多, 但已出現少許西斜, 影響拍攝效果


不知不覺間已經到了大堡礁, 第一次看到這奇景, 心裡不禁嘩了一聲, 真的十分震撼!!!


接著我們就開始搜尋心形環礁, 影呀影, 影呀影
當機師同我地講

心形環礁 已經出現的時候......我們還未看到


後來直到離開, 我們都看不到, 翻看拍到的照片, 終於, 俾我在這張相搵到
你地見唔見到??

原來心形環礁比我們想像中細, 我地初初以為有郵輪咁大, 是有少少失望的, 不過, 我還是認為這敞空中體驗不能錯過! 因為我地多人, 所以先坐小型飛機, 個人覺得如果人少少, 坐直昇機景觀較好, 同埋飛行較穩定, 又可以飛低d。 亦可能因為依個原因, 所以我地錯過左心形環礁!

 
這張相較清楚, 是團友用iPad影的




回程了, 唔知係咪因為太集中精神影相, 同埋機上空氣較焗, 我們都感到很暈......遇到氣流架機仲chok上chok落, 想嘔......一想到還有半小時先返到去...興奮感覺消失了, 倒過來是「捱」的感覺!


看到綠林, 代表即將要降落喇!


Yeah! 成功! 同機師影返張合照先~~

下一篇

最靚婚禮場地 Coral Sea Resort (Airlie Beach)


沒有留言:

張貼留言