2011年4月27日 星期三

青島之旅 Day2.2 信號山公園

Day2.2 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->


葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



我地由酒店搭的士去, 一共搭左¥30。
今次遇著個的士司機又係好健談, 不停向我地介紹景點!
又叫我地上嶗山, 又遊說我地包車, 佢話包車¥200, 不過話由9點-12點乍!




駛到去售票亭, 正常應該放低我地自己行上去。
但係個司機勁熱心, 幫我地買埋票, 仲駛埋上去。
我地依d唔慣受人恩惠o既香港人, 當堂諗:「佢有咩居心呀...? 咁熱心o既?」
「幫我地買埋飛? 會唔會從中抽水架?」「張飛會唔會假架...?」「的士錢會唔會突然收多我地架?」......勁多猜測
結果呢? 司機冇收多我地錢之餘, 張飛仲係真o既!
的士錢係售票亭已經停左標, 都係¥30, 冇多, 冇少。
正所謂「無事獻殷勤, 非奸即盜!」
我諗我被一些醜惡的香港人欺乍得太多, 以致我來到這片清泉, 不禁以小人之心度君子之腹, 是我錯! 以後更多例子, 可以證明青島真係特別多好人!
其實人本身應該就係咁善良, 只係太物質化o既社會會扭曲人格。
因為咁, 除左景色吸引外, 青島o既人亦是令我想再踏足這片樂土的原因。


票價:15元 (旋轉觀景樓10元, 公園5元)




開放時間:7:30 - 18:30

地址:位於觀海山公園與八關山之間
※ 交通:
1、到景點的交通:信號山位於龍山路17號,青島市著名的龍山賓館購物街旁,乘217路車可到達。


好, 又係說歷史o既時候喇!

信號山是國家3A級旅游景區,是青島市內最佳觀景點之一。座於青島市著名的龍山賓館購物街旁,地處“龍江路”、“龍口路”、“龍山路”、“伏龍路”五條帶龍字的道路之間,又​​名“五龍山”。

信號山公園內本別設有旋轉觀景樓、信號山酒店、信號山茶樓,是集遊覽、餐飲、休閒於一體的理想的沿海觀景公園。
海拔98米,佔地63936平方米的信號山,是青島市海拔較高的臨海山峰。1897年德國侵占青島時,在此建立了青島最早的無線電台,並以德軍司令“棣利士”命名此山,1914年日本侵占青島後,改為“神尾山”,解放後命名為信號山,並由青島市政府投資興建旅遊景區。


個導遊圖有D亂...冇睇清楚就行lu


要往上行一段路仔




這些花心思的設計, 都令我會心微笑


垃圾桶都咁精緻


依個係信號山著名o既「五龍潭」景觀




望到依3個波, 證明已經到左!




最高果個波有旋轉觀景樓, 可以上去睇景架




右面係上, 左面係落


樓梯牆壁上掛有德國侵占時期的青島歷史






每一層都有d壁畫


話咁快, 我地就上到o黎喇!
感覺好像迷你版o既「旋轉餐廳」
只要搵個位坐定定, 就能飽覽青島全市的美景


當日比較大霧, 不過都能感受到青島那份脫俗的美






依個咪係基督教堂? 陣間我地會去架


依個方向望到小青島同棧橋


依個方向, 係......
zoom近d望下先


d霧大到...差d唔認得依個就係小魚山公園!
原本應該係下面咁款架!


「魚山秋月」為青島十大景觀之一。

小魚山是青島前海最佳觀景點之一,

「魚山秋月」為青島市十大景觀之一。小魚山海拔六十米,因靠近魚山路而有「小魚山」之名,山雖不高卻能遠眺,登山俯瞰,棧橋、小

青島、魯迅公園、海水浴場、八大關等景觀盡收眼底;山雖不大卻因地處市區而頗為突出。

其實...好多人去過小魚山公園都勁讚, 話果度觀景一流!
但係奇怪地...成個行程我每次同司機講我想去小魚山, 佢地都會勁bang!
有d叫我去嶗山, 有d叫我去小青島, 有d叫我去電視塔, 係偏偏唔俾我去小魚山!
結果...我一次又一次咁聽左佢地講, 冇去到。
一來, 因為大霧啦...心諗都應該睇唔到d乜!
二來, 因為我都相信...信號山同小魚山應該差唔多, 信號山仲高d tim!
不過又有人話, 或者正正因為小魚山矮, 先可以清楚望見一個二個紅色屋頂, 更能感受到歐陸風情! 或者啦~

又或者, 青島人已經望慣左紅色屋頂, 就好似香港人望慣高樓大廈一樣。
本土最大o既特色, 本地人未必識欣賞, 在外國人眼中當係寶!
下一次, 我一定要踏足小魚山, 望真這個國產小歐洲先!




此部份o既屋已經有d現代化, 冇咁歐洲了


遠處望到果個就係大名鼎鼎o既天主教堂了, 係青島o既著名建築之一。建於本世纪30年代初, 是青島地區最大的哥特式建築, 裝飾則是意大利文藝復興時期特色。
可惜行程唔夠時間, 所以冇去到參觀。
大家有時間可以去下啊!
地址:浙江路十五號
※ 交通:301,305,320路公車可達;
1,367路公車在「湖水路總站」下車距離較近


睇左陣, 開始有一團旅行團上左o黎, 突然間寧靜o既觀景樓變得好嘈, 影響欣賞美景o既雅興! 我地拿拿聲離開, 落返去地面再觀景。

下面所影到o既相, 都有d樹幹襯托著, 玩埋color, 望落又係另一番味道




基督教堂


我們在信號山上唯一的合照


影完相, 我地落山喇


山腰有間酒店, 睇落應該唔貴, 背包客有興趣可以在此渡宿一宵




我地沿著山路慢慢行返落去, 順便感覺一下青島的寧靜美




不知不覺間, 我地行返去頭先司機幫我地買票o既地方。


依棵唔知係咪櫻花呢?


話說信號山有許多景點, 多達25個!
細看之下......發現所謂的景點, 竟然如此勉強


小小一個售票處, 竟然用「風情小木屋」來形容, 是其中一個「景點」


「綠樹一景」都算一個景點?!?! 擺明係一「pat」樹啦


夜景又當一個景點!?

唔知國家級的"AAA", 係咪鬥多景點來計o既呢?
大家一齊「晒冷」, 邊個越多景點, 邊個越多A


睇完信號山, 有諗過「打的」去迎賓館o既!
不過因為都幾近下, 不如行落去, 順便欣賞下風景啦~
如果自由行都咁趕...就失去左自由行o既樂趣了。






海馬門神, 有紅色頸巾架


下一篇
青島之旅 Day2.3 基督教堂





1 則留言:

  1. 你的遊記介紹得好詳盡, 我追睇緊架, 期待中  我明天出發喇, 希望見到盛開的櫻花, 回來後再跟大家分享吧!

    [版主回覆04/29/2011 18:20:00]多謝你^^ 可惜我寫得太慢...未能夠讓你出發前睇晒所有遊記tim! 希望你去到有好天氣, 返o黎分享下d櫻花靚相, 等我望梅止渴啦!

    回覆刪除