2011年4月29日 星期五

青島之旅 Day2.3 基督教堂

Day2.3 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店


行落山腳, 在信號山公園的東面, 沿住地圖搵到基督教堂。她是一個典型的德國古堡式建築,由鐘樓和禮堂兩部分组成,是青島著名的宗教建築。

票價:¥7
開放時間:8:00-16:30

地址:江蘇路15號
※ 交通:1、214、225路公車可達 / 到達八大關後步行前往




又係「風情小木屋」!?


買了入場劵, 我地入去lu~~


o黎到依度, 我地又見到有人影婚紗相


不過依對couple無論外貌定衣著都「正路」好多!


教堂見得多, 不過依座基督教堂我個人幾喜歡的! 雖然有好多人到此一遊都話「冇乜特別」, 甚至在門外影幾張相就走, 但係當你入過去參觀, 感受又係唔同o既!


是日除左對新人同攝影隊伍外, 就鬼影都唔見多隻!
所以我地又出動迷你小腳架自拍!


兜兜兜, 兜左成個圈都搵唔到個入口@@
原來就在鐘樓隔離~

我地慢慢行入去, 每當入到依d莊嚴o既地方, 我地都會將說話聲量及腳步聲收細。
一入去, 就見到有個管理員同我地mit飛, 上鐘樓去!


鐘樓是靠一條長長的樓梯拾級而上。
A先生發現d石級係陷入牆身得一邊承托, 望落好牙煙, 搞到我勁驚!




上緊去o既時候, 見到另一邊有兩個圓柱石吊住, 唔洗問應該係用o黎平衡鐘樓果舊野喇! 這樣令我更心急想睇下鐘樓o既「運作」!


上到o黎, 真係見到依個大鐘結構!


全部都係靠物理操作, 沒有通電! 我和A先生睇住依個咁精密o既儀器, 真係不得不讚嘆科學家o既聰明! 搭正11點, 鐘聲響起, 站在鐘樓上感受特別唔同。


真係好好睇, 我地大概睇左15分鐘左右, 直到有另一對遊客上左o黎, 我地就走lu~
後來才知鐘樓唔係成日開放, 今日能夠上o黎參觀真係好幸運!


參觀完鐘樓, 就參觀下教堂。
又係好好彩, 今日冇崇拜, 冇婚禮, 都冇人, 令我地可以盡情參觀!


間教堂唔係好大, 亦唔算特別華麗, 不過讓人感覺舒服。




讀經室


依度係咪祈禱室呢?

好快咁睇完, 我地就行去另一站 - 迎賓館了。


下一篇
青島之旅 Day2.4 迎賓館

 


沒有留言:

張貼留言