2009年4月9日 星期四

曼谷4天食買玩@Day3 【Let's Relax好舒服,Suan Lum夜市好好逛】

食完美味lunch之後,我地就去梳乎下~
前兩日已經Book左Let's Relax做按摩。
Let's Relax係港人至愛o既Spa,無他,全因為佢「價錢平,手勢好」,
依度仲有泰式「四手按摩」添,唔係度度有架~
如果要o黎Let's Relax,一定要之前打o黎預約,否則唔洗旨意walk-in會有位!
講到咁正,我地梗係唔執輸啦~





其實我地知道PhromPhong站有麵包車直到,
但係見地圖好似好近,就選擇左由Asok搭的士去。
點知...賴晒野=.=
首先,個地圖係錯o既!然後,就係司機唔識路。
大家溝通唔到,佢去到地圖位置就放低左我地。
然後我地又周圍問人,來來回回,結果行左大半個鐘先到...






一坐低就有杯welcome drink,同埋毛巾抹手。
原本Book左 120mins 四手按摩,但因為我地遲到,所以只能做普通泰式按摩。
太可惜了...依個故事教訓我地,在泰國千祈唔好自作聰明搭的士。



依度環境雖不及Leyana靚,但係都乾淨企理,令人感覺舒服。
我地揀左Thai Herbal Message (2hrs),手勢真係非常好,
原來Herbal Message係會用個熱草球幫我地按摩,
草球有好濃郁的草藥味,好熱,但係好舒服~
AABB都不知不覺訓著左。



按摩完畢,每人贈送一客芒果糯米飯,
糯米飯有d脆脆粒,芒果勁甜,超好食呀!
如果可以食多碟就好lu......




睇番個價錢牌,價錢真係幾平!平均都係百零蚊,套餐仲平添~



Let's Relax 地址&地圖:
BTS PhromPhong站3號出口,轉左行至小巷後,會見到掛著店舖招牌的麵包車直到,約40銖一程
如果大家決定搭的士,記住睇清楚地圖,白行就唔好啦~



按摩完,我地搭的士返酒店,已經係黃昏了

因為酒店餐廳做緊晚餐半價優惠,所以我地夜晚去左食~
服務員招呼好好,熱情款待我們。


AABB最愛冬蔭功,雖然唔及Aleenta的,但水準都唔差。



卡邦尼煙肉意粉,好CREAMY,好好味



青咖哩雞飯,好夠辣架

埋單只係食左百幾蚊左右,又真係唔貴喎~聽日lunch再o黎先^^
食完飯我地就去Suan Lum夜市,第一次搭MRT。
其實MRT就好似香港地鐵咁,不過感覺上,MRT好似冇BTS咁受歡迎~



Suan Lum夜市,就好似翟道翟夜晚版。兩年前o黎過,感覺好好。
雖然翟道翟d野賣得平d,但係我鍾意行Suan Lum夜市多d,冇咁熱丫ma~
不過今次o黎,摩天輪拆左了...
想同A先生浪漫下都唔得添



這是Suan Lum夜市的地標



由牛仔褲改成的手袋仔,幾有創意呀



泰式波波燈,又靚又平,好後悔冇買到





依間香薰店d香薰爐好靚,我地睇過咁多間,都唔及依間咁有特色



大家去開Suan Lum夜市,記住去行下哪。



Suan Lum夜市同翟道翟一樣,分開好多區域,
其中一個區域係家品區,有好多設計靚又平o既家俬,
其中依間o既燈飾非常吸引我地o既注意力,
第時我同A先生有個安樂窩o既時候,一定要o黎掃貨!

行到10點幾,我們都累了,錢又花光了
便搭MRT返酒店休息。




沒有留言:

張貼留言