2009年4月12日 星期日

曼谷4天食買玩@Day4 【戰利品showoff,機上目睹海市蜃樓】



話咁快就來到最後一日了~幾日都未游過水
俾七百幾蚊晚都係想有泳池浴缸,唔游就蝕哪!
所以最後一日朝早起身同A先生去左游水~



Park Plaza的泳池設於天台
(官網相片)
跟好多曼谷酒店一樣,泳池十分細小

可能因為在15樓高空,縱使在30幾度的氣溫下,仍然陰風陣陣
泳池水都比較冷~

我們游了半小時,就頂唔順走了

離開泳池,會先經過健身室
健身室一樣是很的骰
器材不多,但是基本的跑步機和單車機都齊備
(官網相片)

戰利品大晒冷

返到酒店,沖過身後,就開始點算一下今次曼谷之旅的戰利品
A先生和B小姐都不是購物狂,但來到曼谷,總不能抗拒誘惑吧~

這兩件衫我超鍾意同埋好平呀
萬萬估唔到BigC都買到質地咁好o既睡衣


泰國香薰出名又平又正!所以情不自禁買了很多


o黎泰國當然唔少得買零食啦~ 其實我地已經算買得少了

影完相,就去酒店餐廳食埋最後一餐~
環境一樣好,食物依然美味~










食完lunch,就收拾行李坐的士去機場。
中途有點塞車,好在我們預鬆了時間~
check-in過後,還有很多時間,
因為機上沒有飛機餐的,所以我提議到餐廳先吃點東西。

我們選擇了遍佈世界各地的機場餐廳MangoTree
點了一客冬蔭功麵,一客芒果糯米飯
冬蔭功麵,真係好唔冬蔭功,都預左...
芒果糯米飯,幾好味喎,不過佢係用紫糯米唔係白糯米,口感冇咁黏


泰國設有旅客退稅計劃,只要在貼有
的商店累積消費滿一定金額,
就可以在機場退番7%稅,唔好睇小依7%呀,都夠你買多幾盒手信

位置在D閘隔離,有得退稅咁好,所以買野記住keep單呀!
詳情可參考以下網址: http://www.rd.go.th/vrt/engindex.html
中文版的文章,請參考
泰國購物退稅好 easy
http://www.travelusb.com/DetailKnowledge.php?id=AD4RZA==&TagID=&CountryID=&q=&row=71&pos=31&pre=1&next=1

目睹海市蜃樓

在飛機上...剛好是黃昏,我看到了一個珍貴的奇景 - 海市蜃樓
當時飛機已經飛到雲上面,
但我看到有一些山石形狀凹凹凸凸的東西在「雲平線」上
憑我從校園學到的科學知識,這應該是海市蜃樓沒錯~
幸好當時飛機唔full,我立即跑到沒有人的窗口位上拍下這張珍貴照片

好開心,這是我第一次看到海市蜃樓

正因為它很漂亮,所以我選擇置頂做此篇封面
曼谷之旅完結了,不知道下一站去邊呢?^^

後記:
過了好幾年後才知道,其實這並不是海市蜃樓,只是不規則形狀的浮雲,因為往後搭飛機多了,發現原來這是很常見的畫面,
俾人知道真係笑死人 咁又係,海市蜃樓邊有咁易見到呢?


重溫第一天遊記
曼谷4天食買玩@Day1 【搭AirASIA澳門平飛曼谷,住四星Park Plaza】

沒有留言:

張貼留言