2016年1月29日 星期五

【台南.美食】依蕾特布丁

今次嘅遊記食評,唔好味嘅唔介紹喇。依間係重點推介!!!
B小姐N年前試過之後一直念念不忘,推介K先生去試,試完之後都中晒毒,所以今次我地嘅台南之旅絕對唔少得依一站。



依蕾特布丁,聽個名就知係專食布丁啦,初初出嘅時候只係得原味同朱古力味,仲有少少檸檬批之類,得幾款揀,但係而家已經多左好多款式。



我地點了3款:

鮮奶布丁 TWD35
可可奶酪 TWD35
焦糖鮮奶布蕾 TWD40


鮮奶布丁,就是原味的布丁,最底層有焦糖漿,用匙直插到底將布丁混合在放進口係最正統嘅食法。

可可奶酪,朱古力味布丁,個人較喜歡朱古力味,質地一樣咁滑,久違了的味道(心心眼)。
焦糖鮮奶布蕾,質地較杰,奶味較香濃,仲有d溫利拿味,K先生嘅最愛。



這幾杯布丁有幾好味,睇樣就知,完全係好食到笑出嚟。

我們都不禁展露了幸福的笑容。


依蕾特是HOME MADE的布丁品牌,真的很佩服台灣人,點解可以將一樣咁簡單嘅嘢做到咁出色,甚至揚名海外,例如洪瑞珍。

有關依蕾特的品牌故事:

「以鮮奶替代水」的紮實用料
以作給女兒吃的誠摯心意,製作每一個令人感動的甜點

2000年的夏天,莘莘學子們正埋首苦讀準備七月的大專聯考,
平日善廚的父親看著日夜苦讀的小女兒因為沒有食慾而日漸消瘦,覺得十分心疼,
於是著手細心地調理出乳香濃郁、富水感而又兼具營養的鮮奶布丁,來替代女兒每天的餐點。

而這可口又充滿愛心的布丁不但表達了對女兒的支持與關心,也意外的受到眾多親友的口碑好評,
成為方爸爸「最得意」的甜點作品,「ELATE」英譯為得意的意思,
於是意外的催生了「依蕾特」這個源自HOME MADE的布丁品牌。

每年賣出的布丁疊起來比「台北101」還高!!

乘搭公車請在「望月橋」站落車
沿著周氏蝦捲行過少少就到了
依蕾特布丁elate
地址: 708台灣台南市安平區安平路422號
電話:+886 6 226 0919
營業時間:10:30–21:30

沒有留言:

張貼留言