2015年11月18日 星期三

【台南.住宿】HOTEL COZZI 和逸.台南西門館

從台南返嚟喇!趁記憶猶新,都係決定寫左依個Trip先。

這個旅程真的十分短,以「台南花園夜市」為標題,因為此行的主要目標就是花園夜市。自從7年前飲恨跟花園夜市緣慳一面之後 (因為沒查清楚開放日期),她便一直存於腦海幻想之中。男朋友年頭和家人去過,佢話好正乜乜乜。佢知道我好想去,所以答應我帶我去。趁著台灣機票減價時搶了兩張,星期五去,星期日返,來個三天速遊。

最近花園夜市的酒店是 家新大飯店 (原名: 家新e品會館) (台南市住宿),就在海安路上,只需步行3分鐘左右就到。台南是一個舊城,想入住漂亮一點的,非台南香格里拉台南遠東國際飯店 (Shangri-La's Far Eastern Plaza Hotel)莫屬。無意中發現HOTEL COZZI在台南開了分店,仲有Early Bird Discount添,埋單都係每晚九百幾左右連早餐。雖然台南嚟講算住得貴,但係難得可以試新嘢,即管試下啦。不過其實訂左之後又有點後悔想轉,識住,梗係住民宿啦,有機會再講。




這是官網的簡介

HOTEL COZZI
於2015年2月1日正式營運

和逸設施
HOTEL COZZI 和逸.台南西門館秉持著提供旅客舒適悠閒的氛圍,並融入在地文化精神,帶領旅客遊趣鳳凰花城的歷史及新時代的面貌,讓旅客體驗最合意的台南溫暖人情味。除此之外,融入全新的Xbox one主題客房包裝,讓和逸.台南西門館成為煥然一新的休閒度假飯店。

漫步台南府城
台南市歷史核心在中西區,可說是府城最有文化氣息的地方,而位於中西區的全新和逸台南西門館,希望打造一個充滿府城情感的旅宿空間,讓遊客親身感受舊時代的感動結合新文創,因此推出「吃喝玩樂.府城」內含多家台南老店介紹,讓旅客可邊玩樂邊學知識。

交通資訊
座落於台南市中西區,鄰近新光三越新天地百貨公司、新光三越小西門商圈,並可步行抵達城市內的古蹟景點,交通便利,兼具商務與休閒度假的環境與功能。
飯店地址:台南市中西區西門路一段658之2號
聯絡電話:+886 6 702 6699









走廊的隔音好好,靜到耳仔「溫溫」聲

酒店有13層,我們入住11樓

一入去感覺好舒服啊




治室用品齊全

風筒

浴缸夠晒大同深

插蘇位都好貼心,唔需要帶備轉插,仲有USB位添




Smart TV



雪櫃內有三罐飲品是免費的

台南美食代購服務


4樓餐廳吃早餐








4樓Check-out Lobby



AABB住後感: 
酒店地點,幾方便,隔離就係新光三越,應該是全台南市最旺嘅地區。酒店開業不足一年,好乾淨,環境好舒服。插蘇位都好貼心,唔需要帶備轉插,仲有USB位添,床頭兩邊都各有一個插頭,方便電話叉電,抵讚。

Check-in Lobby在一樓,Check-out在四樓,入住/退房的過程都好快速。因為抵達時只是十二時多,未夠鐘Check-in,所以服務員先替我們辦理登記手續,並給我們便條紙,叫我們兩點半返去取房匙。櫃檯放了蚊怕水免費供住客使用。

大床勁大,應該不只King Size,保守估計約7-8呎,床舖都很舒服,我們連續兩晚都是睇睇下電視就瞓著了,睡眠質素很高。浴室帶點和式風味,浴缸好大好乾淨,水力好夠,浴缸很快被注滿。

代購台南人氣小食
雖然台南唔算大,但係小食店嘅位置不夠集中,下下搭的士都幾金,搭巴士又太慢。酒店提供台南美食代購服務,加少少服務費,佢就可以幫你買返嚟俾你食。度小月擔仔麵、阿堂鹹粥、牛肉湯、牛肉麵等,都可以一次過食到。不過會唔會買返嚟凍晒就唔知喇:P

兒童賽車場
講賽車場是誇張了,其實是酒店四樓平台有一個好像小時候沙田的「交通安全城」,有各式各樣的玩具跑車、電單車俾小朋友玩。最正嘅係架車可以交由父母遙控,我哋喺旁邊睇都好開心。如果有得玩就好了。

超多親子活動
依間係好適合家庭入住的親子酒店,酒店每週都有好多親子活動俾住客參加,有免費的,有收費的,有d應節嘅手工班都幾得意。

早餐
略嫌普通左d,款式唔係太多,味道都一般,沒有驚喜,如果可以加以改善就更好了。

小點心
下午3點至4點有免費下午茶時間,住客可以去四樓餐廳享用。不過我地冇試。

交通
位置在台南心臟,樓下有巴士站,包括旅客觀光線88號,好多地方都去到。

整潔:*****
位置:***
服務:****
早餐:*
設備:**** 
價錢:***(抵住度)

沒有留言:

張貼留言