2013年3月20日 星期三

B小姐旅行團之「老友鬼鬼遊墾丁高雄」

一星期後, B小姐又出trip了!
今次係和大專同學去, 是B小姐首次搞旅行團! XD

B小姐旅行團之「老友鬼鬼遊墾丁高雄」

由訂機票、訂酒店、訂車、plan行程等都由B小姐「一手包辦」!

復活節假期, 3月27日出發, 31日回程, 5日4夜。
機票: $879 + $661 tax = $1540/人
酒店: 2晚墾丁+2晚高雄: $986/人
包車: 高雄<->墾丁 + 墾丁1.5天遊: $500/人

總數: $3026連稅

無錯, 計落可能唔夠跟團平, 
不過入住6人海景獨棟別墅, 
高雄又住85大樓, 
復活節去算係交到功課啦^^

下星期就出發, 好開心, 好期待!!!

不過......累積的blog債只能更龜速出post!


特別介紹幾位「團友」, 其中三位曾一同遊華東睇日全蝕


2013年3月18日 星期一

直航斐濟 - 全新A330客機

Traditional Fiji entertainers at the welcome ceremony in Hong Kong



自從2009年尾斐濟太平洋航空啟航香港空航斐濟的航線後, 進入這「無添加的天堂」已經縮短至10小時。奈何斐濟的「原始美」由坐飛機那一刻便開始體驗, 的確令很多人不太習慣。

好消息! Air Pacific宣佈由2013年4月4日開始更換全新飛機, 空中體驗頓時升級, 坐位比以往寬闊, 還配以先進的娛樂設備。

2013年3月16日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day3 雪地漫遊芬蘭首都

Day 3 (2013-2-5 Tue) Helsinki
〔行程:赫爾辛基大教堂 Tuomiokirkko –> 烏斯佩斯基大教堂 Uspenski Katedraali–> 岩石教堂 Temppeliaukion Kirkko –> 西貝流士紀念碑 Sibelius Monument –>Kamppi商場〔住宿: Helsinki Apartment〕



2013年3月9日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day1-2 Go!向赫爾辛基進發!

Day 1  (2013-2-3 Sun) Hong Kong to Instanbul〔行程:香港–>伊斯坦堡〕
超讚土耳奇航空
全球最佳航空公司十大,果然唔係浪得虛名!由上機一刻開始,驚奇便接腫而來。空中服務員親切友善,機艙新淨,我地坐既型號係波音777-77W,3-3-3座位,有3個插頭可以用,叉電話、相機、電腦都得。電影又新選擇又多,仲有讀取USB data,及連接iPhone iPad等功能,都令我驚喜萬分!更意想不到是,機上派發的禮品包,裡面有眼罩,耳塞,牙膏牙刷,潤唇膏,襪子等,真係好細心。接著,空姐還派發熱辣辣毛巾給你抹手,我實在太愛它了!飛機餐menu都好正,有chocolate brownie, turkey ham & cheese toast, gardenfresh seasonal salad, broccoli & cherry tomatoes,全部都好吸引!在短短的一小時間,我已愛上土耳奇航空了!
後來和朋友聊天,才知道原來許多航空公司都會做「這些事情」,長途機就會有。有友人說她坐去泰國也有派熱毛巾,噢!原來是我太孤陋寡聞,世界真大,搞到我好似大鄉里咁。
AuroraTrip_Day1_003