2013年10月13日 星期日

北歐極光夢想之旅@Day18.3 哥本哈根返香港

Day 18 (2013-2-20 Wed) Copenhagen to Hong Kong
〔行程:美人魚 –> 哈芬水道 –> Stoget大街 –> 機場 〕
〔住宿: 航機上〕





由中央火車站到機場只是15分鐘,而且班次幾密,真係非常方便!如有時間,可以提早到機場寄存行李,然後坐30分鐘火車過去Malmo走一轉。Malmo (又稱: 馬爾默) 是瑞典一個由漁村演變而成的小鎮,那裡也有老城區,大廣場、大教堂,由於太方便,許多旅客在離開哥本哈根前也會花數小時順道遊覽一轉。我們因為時間無多,又一抽二能,所以沒有遊覽。





由中央火車站, 搭灰色線3個站就到, 可謂很近市中心的機場。



機場火車班次好密, 8-10分鐘又一班。




Copengagen-Kastrup International Airport,有3個Terminal,一到達就有Self Check-in Counter,可以先行Check-in print張機票出來,然後再斯斯然去Counter寄行李。機場不算很大亦不小,Security Check都幾嚴,還排長龍,光是安檢及過關都花了近45分鐘,沒有太多時間逛逛免稅店,就要到閘口登機了。





自助check-in機


好多間airline都可以在此機做「Self Check-in」


Check-in完, 就拿著登機牌去寄行李


由哥本哈根去伊斯坦堡, 又是3-3細機, 不過今次闊落好多。


沒有私人電視, 沒有叉電器, 不過尚算乾淨舒適




坐中間位置的, 摺疊枱也折了一半, 點解會咁設計呢?




派menu及headset




今餐條魚幾好味



回程時改唔切, 一樣派Sea Food Meal, 一樣有特別menu






到了~~


土耳奇需要申請簽證的國家


在土耳奇機場的數小時, 我們買了土耳奇雪糕試。
好香及好重奶味, 黏性好重, 所以可以玩好多「花式」, 俾雪糕哥哥整蠱。

買雪糕記影片
http://youtu.be/aPDc1V3Om3Q




坐大機, 又又送精美禮品包, 今次係靚靚鐵盒



牙刷、牙膏、耳塞、潤唇膏、眼罩, 真係好貼心。





空中娛樂設備唔洗講啦, 去程時已介紹過。
今次特別講一個function, 就係可以透過飛機鏡頭睇到空中的「畫面」



鏡頭分前鏡及下鏡, 回到香港時, 由空中睇返落嚟都幾得意



Day 19 (2013-2-21 Thu) Back to Hong Kong



回到香港了, 旅程終於完結了。
今次旅程仲帶了一樣手信回港, 就係「凍傷了的手」!
在影極光的時候, 為了影相右手長期曝露在零下23度的空氣下, 不幸凍傷了。
又紅又乾又痛......

回港後天天塗凡士林, 好像用了2-4星期才完全回復正常。



((完))




2 則留言:

  1. 有幸睇到你個Blog,好詳細!用咗半日才睇得完,得到好多旅遊資訊。 我明天出發啦! 希望我都睇到極光啦!

    [版主回覆10/20/2013 17:03:49]多謝你, 祝你都睇到燦爛的北極光^^

    回覆刪除
  2. 終於睇哂你個北歐行程,真係好似追劇咁,成日係到等你出POST,真係好多值得參考既資料,感謝你的分享

    [版主回覆10/20/2013 17:05:12]哈哈....第一次聽人用追劇來形容^^" thanks
    回來後工作一直好忙, 所以才寫了咁耐...多謝你地咁支持, 希望d資料幫到你啦!
    你幾時出發呀?

    回覆刪除