2013年9月6日 星期五

北歐極光夢想之旅@Day16.5 北歐廉價手信店 Tiger

Day 16.5 (2013-2-18 Mon) Copenhagen
〔行程:信不信由你博物館 –> Strøget 大街 –> 健力士世界紀錄博物館 –> 神秘探險 –> 圓塔 –> Tiger –> Netto 超市 〕
〔住宿: Clarion Collection Hotel Mayfair〕


差不多天黑,又係時候回程。臨走前,在 Strøget 大街附近,逛了一間超大的Tiger啊!!!



北歐廉價手信店 Tiger

Tiger,類似宜家的百貨店,1995年始創於丹麥,價錢相宜,是尋寶的好去處。在瑞典、冰島、西班牙、荷蘭、挪威、波蘭、希臘、意大利、愛爾蘭、蘇格蘭、英國、立陶宛、拉脫維亞有超過200間分店。佢嘅理念係「quality & inexpensive」,售賣嘅產品有家品、玩具、文具、化妝品同Accessories。通常標價都係1€ / 10Kr起。絕對是尋寶的好去處。
難得來到 Tiger 的始祖,梗係要行下啦!即係去到瑞典唔行宜家傢俬一樣 (我們到瑞典真的沒有逛IKEA......)



之前已參觀過芬蘭分店,丹麥店依度超級大,有兩層,由文具到生活用品都有。











丹麥人真有趣,會發明Toilet Toy




決戰一分鐘?




這裡的保暖衣物都幾平,而且手工精緻








細心留意一下呢把間呎,上面印有「A LONE LINE OF INVENTIONS」,很有心思呢。






儲物籃好靚又便宜,可惜太大不能帶回港。


這部收音機好靚


設計的藝術,就是廁所刷都被美化為一棵「植物」



食物篇



依度都有零食賣,價錢便宜,有興趣可掃少少當手信。






Tiger附近的小食店,有熱騰騰的西式小吃,我們試過其中一款幾好味 (已忘了名字),可以一試。







因為開始落雨,我們回程在 Nørreport 站坐Metro返去 København H (即哥本哈根中央火車站)。

København H 是大站,任何一條顏色線都會經過。只是兩個站就到,很方便。




((待續......))



沒有留言:

張貼留言