2013年7月31日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day13.7 觀光塔 鳥瞰斯德哥爾摩

Day 13.7 (2013-2-15 Fri) Stockholm
〔行程:Stockholm Terminal –> Tegnerlunden Hotel –> Drottninggatan 大街 –> 舊城區Gamla Stan –> 諾貝爾博物館 –> 皇宮 Kungliga Slottet  –> 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan –> 觀景台 Katarinahissen
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕


玩完舊城區,差不多六點了,我地本來打算在舊城區尋找餐廳晚餐,但舊城區內的餐廳都比較貴,所以出去第二區先食。



在Slussen站,有一樓高11層的觀光塔,這裡是觀賞斯市夜市的理想地點之一。
觀光塔 The Katarina Elevator (瑞典語: Katarinahissen) 有七十幾年歷史,是連接著 Slussen 老城和 Södermalm 的電梯。 原有的電梯建於1881年,並於1935年重建。但已經壞左,所以需經過對面棟大廈通往。




觀光塔開放時間:星期一至五 11:00-01:00 星期六 16:00-01:00 星期日休息。

塔頂上有間餐廳 Gondolen,是欣賞夜景的好地方。



不過我地唔參觀住,醫肚先。



我們果然有「網絡依賴症」,在香港找吃的就上Openrice,在海外找吃的就上TripAdvisor!
到Pressbyran借用免費WiFi,成功找出地圖及鎖定幾間餐廳。

* 每個地鐵站都有Pressbyran (類似7仔的小賣店),提供免費WiFi服務



上TripAdvisor搵到一間幾出名的瑞典餐廳,叫Blå Dörren,全斯市排名第44。
但因為餐廳已經滿座......嗚,唯有在附近再搵。





然後漫無目的周圍搵,合眼緣就過去望望,結果求其入左間叫 Papa Gallo 的酒吧餐廳,中伏了。
因為這是酒吧多過餐廳,所以食物選擇都唔多。



我地點左兩碗湯,一個Main Course,兩杯Coffee。
一碗忌廉魚柳湯,好濃好Creamy,但塊多士油到呢......飲完覺得有點腻。
另一碗係法式洋蔥湯,清d但都算重口味。
主菜係牛扒加薯蓉,味道真係麻麻,個汁好奇怪,破壞左牛扒嘅味道。
薯蓉又太鹹,唯一抵讚就係碟碟都好大份。





餐廳名叫Papa Gallo,以為係意大利餐廳,不過食落唔似。
老闆英文有濃烈口音,可能佢係意大利人?

埋單好慢,叫左幾次都冇人理,最後親自拎張單出去埋。
今餐食左307 SEK (約370 HKD),都ok。



由晚餐開始到結束,都係係七點幾八點,依度d人都好早開始Happy Hour喎,哈哈。
店內掛著好多貓王皮禮士利的畫像,看得出店主對搖滾音樂的熱愛。



食完飯,我地又去返觀光塔,正式上去參觀。
記住電梯已壞,要由對面連接的大廈上去。



搭Lift上11樓,亦是Gondolen餐廳的樓層。



到左,晚飯時間見到好多人等候入餐廳食飯。



餐廳位於大橋下面,是特別的長條形設計,所以景觀很好。





要走樓梯上多一層才到觀景台





到了








左邊看到Slussen及Gamla Stan的景色


右邊看到郵輪停泊在港口及遠處的船島及騎士島 (我地聽日會去嘅地方)

真係幾靚,是看斯市全景的好地方。可惜不能到盡頭,及有D鐵絲網圍住,景觀冇咁好。



睇完都差唔多9點幾,時間尚早唔想返酒店住,但出面d店舖已經關門。
於是我就提議之前plan左想做嘅活動......就係「遊地鐵河」!

((待續))


1 則留言: