2013年7月24日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day13.5 漫遊斯德哥爾摩 Gamla Stan

Day 13.5 (2013-2-15 Fri) Stockholm
〔行程:Stockholm Terminal –> Tegnerlunden Hotel –> Drottninggatan 大街 –> 舊城區Gamla Stan –> 諾貝爾博物館 –> 皇宮 Kungliga Slottet  –> 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan –>  觀景台〕
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕



漫步舊城區 Gamla Stan

前篇提過Stockholm必遊舊城區,每個街角都很美麗,特別是冬季舖著積雪,份外浪漫。加上幾個著名景點都在此,冇理由唔嚟啦。前往舊城區 Gamla Stan,除了可以搭地鐵到Gamla Stan站之外,仲可以由中央火車站步行過來,大概20-30分鐘左右。不過斯市話大唔大,話細唔細,雖然話d景點之間距離唔算好遠,但如果用邊行邊影相的速度行,隨時10分鐘變30分鐘,時間失去預算!





















街上有許多免稅店,售賣各式各樣瑞典手信








Lisa's Coffee & Tea, Chocolatiers & Shops 


依間Lisa's,一睇店面就知賣精緻甜品朱古力咁,好似好好味咁!






iPhone朱古力曲奇

Address: Västerlånngatan 65
111 29 Gamla stan
Neighborhood: Gamla stan


Information Centre @ Gamla Stan



經過Information Centre,巡例都入去望一望,睇下有冇新資訊,順便看看有沒有WiFi。



一眼望晒,地圖都是之前取過的,櫃位個姐姐推介我地坐跨境火車/船去外島,一個叫做Vaxholm的地方。有間船公司叫waxholmsbolagets,專提供Day Tour去Island Hopping。睇份Brochure,其實真係幾靚嘅~但對於只有3日2夜時間的我們來說,One Day Tour仲要去咁遠實在太奢侈了。時間太少卻不能好好利用買來的「Stockholm Card」,令人飲恨!

Explore the beautiful Stockholm archipelago with Waxholmsbolaget! We run daily and year-round public transportation in the archipelago. With us you can reach hundreds of destinations.
Website:http://www.waxholmsbolaget.se

仲有,Information Centre裡面係冇免費WiFi的,付費的就有。






SLINGER BULTEN  餐廳



好好味又唔貴嘅瑞典餐廳。
沙律任食,咖啡果汁任fill,Main Course味道不錯。圍起都係百鬆dHKD一個人,值得推薦俾大家。





餐廳內有免費WiFi提供,請向侍應生索取密碼就可以。


沿著窄長小路而上,就會去到Nobel Museum



諾貝爾博物館 Nobel Museum

在諾貝爾博物館,看到很多偉大的發明家,和諾貝爾作品真跡。可惜撞正裝修,今日提早關門,只是短短參觀了半小時,太可惜了......






Opening Hours
Monday: Closed
Tuesdays: 11-20
Wednesday-Sunday: 10-17

Guide Tours
English: 11:15am / 3pm
Audio guide in Twelve Languages


入場費: 成人 100KR  小童  70KR





免費WiFi
Username: NobelMuseum_WiFi
Password: coetzee2003

博物館有免費WiFi,還有免費廁所。


見證DNA、打字機的誕生,發明那個人好偉大啊


全世界第一部鋼琴的誕生


這個忘記了是拍甚麼


獎牌及證書




全世界第一份「證書」




大廣場 Stortorget


門外見到疑似塔林市會廣場的彩色小屋,其實依度就係Gamla Stan的「大廣場 Stortorget」,在北歐國家的舊城區都總有一個類似的「廣場」,不過依個Size就細好多。







斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan



大教堂 Storkyrkan 建於1250年,位於皇宮隔離,是斯市最古老的建築物。



外表好宏偉,裡面有座好靚嘅木雕,都幾巴閉下 (被譽為北歐最精美的哥德式雕塑)。
不過我地都有暫時性「教堂恐懼症」,所以沒有進入參觀。







皇宮 Kungliga Slottet

Opening Hours:
TUE-SUN  12-16


這棟有點似澳門漁人碼頭的建築物,就是大名鼎鼎的 「皇宮 Kungliga Slottet / Royal Place」


裡面好大啊!




皇宮是巴洛克式建築風格 (其實我暫時仲未好分到各類建築風格有咩唔同^_^")



皇宮內分幾層,展示以前瑞典皇室貴族的皇宮面貌、服飾、軍械等,幾有趣!
最正係佢真係古時皇宮原址,由十八世紀開始一直到而家保持原貌,非常值得參觀。
入場費 140 Sek,斯德哥爾摩卡免費
Website:http://www.royalcourt.se/



參觀完畢,看見御林軍換班儀式。












少女都喜歡跟靚仔軍人合照XD


行行下行出海皮果邊,看見島嶼間接壤位聖靈島,通過小橋,便能步行去中央火車站,甚至行返酒店。









稍移玉步到另一邊,就看到東邊的群島 - 船島。


我們沿著「西長街 Vasterlanggatan」上來,現在沿著「東長街 Jarntorgsgatan」下去。




HDR下的Gamla Stan

HDR繪畫是相機內置的特效模式,用得太多會走火入魔。
不過我覺得它的效果跟帶點童話色彩的Gamla Stan好夾,所以亂拍了以下這輯相。


















很喜歡這個畫廊的畫,七彩繽紛讓人好開心,想帶回家










((待續...))



3 則留言:

  1. 你好,A先生同B小姐 :) 首先真係要多謝你地咁好心機分享呢個極光trip 既一切,我真係追看架!



    其實我plan緊2014年1月30號晚出發去睇極光。參考左好多油雞之後,決定"抄考"你地個行程! 哈,即係芬蘭 Helsinki (4D) >> Saariselka (6D) >> Rovaniemi (1D) >> Kemi (1D) >> 愛沙尼亞 Tallinn (1D) >> 瑞典 Stockholm (4D) >> 丹麥 Copenhagen (3.5D)



    不過今件Turkish airline 冇做promotion :( 同埋d 住宿同cruise啊VR啊都貴晒 ... 好羨慕你搵到d 好bargains 呀!



    有幾個問題,想請教下 :)

    (1) 你地係帶咩型號飯煲去煮飯? 我都係兩個人去,諗住0係Saariselka都自己煮為主。可以煮埋pasta? 同埋帶罐頭去有冇0係入境時俾人check 行李? (窮遊網有d blog 話會check 同沒收!)

    (2) 帶喼方便嘛? 係唔係唔好大過26寸?

    (3) 我reserve 左Tallinn 間appartment (HK$700/N, http://www.booking.com/hotel/ee/gold-apartments.en-gb.html?aid=357029;label=yho748jc-hotel-it-fi-fellNcentreNkiilopaa-unspec-hk-com;sid=120a8fd292c50067c7613d4210efb857;dcid=1)

    之後發現,都係0係booking.com,同一個地址,竟然有另一個名,studio 係$400 一晚(http://www.booking.com/hotel/ee/apartments-rotermanni.en-gb.html?aid=357029;label=yho748jc-hotel-it-fi-fellNcentreNkiilopaa-unspec-hk-com;sid=120a8fd292c50067c7613d4210efb857;dcid=1;origin=disamb;srhash=2274102844;srpos=1) !

    我想請問你住0個幢好型既appartment 旁邊係唔係有其他building連埋一齊? 定係樓上樓下有唔止4個房出租?



    因為你個blog都好清楚,所以我都係問埋d 瑣碎野 :P 先講聲謝謝呀 :)



    Jac

    [版主回覆07/26/2013 23:30:05]嘩~~你個留言好詳細呀!! 首先我都好多謝你咁捧場^^
    2014年1月30號依個假期好好, 請4日假就有11日 果時我訂機票好似冇咁早架, 都係8月9月咁上下, 因為年年歐洲冬季都有機票大減價 (因冬季對佢地o黎講係淡季), 所以先執到平野! 咁你地坐邊間Airline? 訂左機票未? 得閒上去Skyscanner Search下, 話唔定隨時有驚喜! 好, 回應返你個問題:
    (1) 我冇帶飯煲去呀^^" 我d飯都係用鋼煲煮的, 原來都唔太難, 遲d教你啦! 另外, 帶罐頭完全冇問題呀
    (2) 帶喼問題都不大o既, 只要唔好行咁多路就得。因為雪地拉喼真係好辛苦......size方面, 26寸或以下可能會好d, 特別係坐火車, 行李位冇咁大好難放, 同埋拉起上o黎都辛苦d
    (3) Tallinn Apartment, 你新訂果間都正架, 我之前都睇中過, 但係唔夠人手快, 俾人訂左。依間好呀, 貪佢有埋free pick up service, 非常好!!!
    其實依個Apartment係分怖係幾棟唔同o既building裡面, 相信係某d業主買左幾個單位之後放租, 並唔係同一棟大廈有好多間房出租。

    回覆刪除
  2. 謝謝你咁快回覆 :)



    我都覺今年個年假好好﹗不過我睇過有d blog話月圓會影響睇到極光既機會,而我check 到0係Saariselka 0個6晚係年初五至初十 ... 十五月圓,唔算得上係最少月光既日子。其實我地攞假算靈活,係可以提早少少出發既。但我又想個trip 包到2月14同19呢兩個特別日子 ... 有d 猶豫。你地覺得呢?月光係唔係真係咁大影響呢﹖



    機票我未買呀,不過問左finn air,直航連稅係$8,600 左右,如果坐KML finland 入denmark 走 (Amsterdam轉機) 就$8,200,都冇咩discount。不過我都見呢幾日阿聯猶出左個到今年12月既promotion,應該d airlines 都會如你所言陸續出一d 冬季既off season promotion (係就好喇)。好﹗等我keep住留意先﹗



    我又有問題喇:

    (1) 鋼煲聽起上黎好似好難manage 呀 -__-|| 要等你教我喇。咁係插電定係同stove 明火? 我地Saariselka 都揀fell centre killopaa,但應該會揀佢個hotel niilanpaa,平0的但冇廚房既呢 :P



    (2) 我見好多人去睇極光都係會去norway 既Tromso,再唔係就算係finland都係揀Inari 而唔係Saariselka。可唔可以分享0下點解你地會有一個咁特別既選擇﹖



    (3) Helsinki,Stockholm同Copenhagen,你覺得最值得多逗留既係邊個地方﹖而家三個地方大約都會留三四日,淨係遊覽市中心會太多嗎﹖據聞Copenhagen 用兩日就夠,諗緊加d 一日day trip (貪心)。請問你知道Around the Sound 呢個pass 嗎﹖好似係可以以分隔丹麥和瑞典的海峽(sound)為軸,順時針抑或逆時針暢遊兩國的風情人文 (一pass包ferries 同火車)。http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=14883&epslanguage=EN

    唔知會唔會太趕呢﹖



    我比較長氣,你一句兩句覆我就得架喇﹗謝謝 :)



    其實我唔係好想像到零下廿度係咩感覺 (我極其量試過負三度既西班牙)。有d忐忑,但又絕對期待﹗

    [版主回覆07/30/2013 23:39:28]我都聽blog友講月光會影響睇極光o既機會, 不過影響應該唔太大, 如似我有個朋友, 佢去果時係月圓, 但係極光都爆到成頭都係。唯一可能會影響o既就係星星o既亮度。我去o既時候咁o岩係初一, 沒有月光影響之下, 星星真係特別亮, 所以影o既相又有別一番味道。機票果度如果芬蘭航空仲多機位咪等下先囉, 不過個人認為$8600連稅都ok, 算平, 如果坐Finnair, 可以訂埋去Ivalo的內陸機, 連稅都係九千幾, 時間又靚, 感覺抵d。[問題篇] (1) 歐洲的爐多是電爐, 好少明火, 我自己試過屋企用電磁爐煮, 感覺電爐煮更好, 尤其係煮到最後一個步驟焗果10分鐘, 可靠電爐餘下的熱力慢慢"興"熟, 又唔會濃。(2) YES!!! you are correct!!! 原因好簡單, 因為夠北! 如果你睇下地圖, Saariselka與Inari相差最少40km, 都已經影響極光是在頭上出現還是在遠處出現。如果有budget有時間, 去埋Tromso啦, 真係睇極光好正o既地方。(3) 對於我來說, 每個地方3-4日都唔夠 因我太貪心, 鍾意慢遊。Copenhagen 如果你主要行市中心景點影相, 用2日就夠, 但如果去埋郊區城堡, 慢慢影相散步, 4日3夜好d。"Around the Sound" 聽落幾吸引, 好似幾值得去, 一試無彷呀!

    去到好好感受下, 雖然真係好凍, 但又好奇妙的「極地感受」^^
    諗起都想再去, haha

    回覆刪除
  3. 諾貝爾博物館wifi個password改咗
    新既係:nobelmuseum

    回覆刪除