2013年7月3日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day13.3 Tegnerlunden Hotel

Day 13.3 (2013-2-15 Fri) Stockholm
〔行程:Stockholm Terminal –> Tegnerlunden Hotel –> 舊城區Gamla Stan –> 諾貝爾博物館 –> 皇宮 Kungliga Slottet  –> 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan –> 觀景台〕
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕



瑞典物價唔平,所以揀酒店方面都花了不少時間。
為了節省車資,盡量想揀近市中心嘅酒店,最好用腳行就可以去晒附近嘅景點。
這間Tegnerlunden Hotel,附合晒以上要求,價錢又唔太貴 ($10xx一晚),評語又唔錯。
不過原來距離地鐵站都唔算好近,皆因有條小斜坡,行上去都幾係野架




Tegnerlunden Hotel的外貌


Tegnerlunden Hotel的大堂


門口有個刷鞋機,可以刷乾淨d雪先入去。


Check-in過程好快,職員亦非常有禮貌及笑容,令人賓至如歸!


Reception隔離有Common Area休憩空間


酒店都有d旅遊小冊子及地圖,歡迎取閱


Request左Higher Floor,真的被安排到幾高的5樓房間


唔洗擔心,有電梯的


間房好開揚


電視、梳化仔、床、水杯、電水壺,設備就係咁簡單


搵均全間房都冇雪櫃@@
後來才知道,北歐好多酒店都係冇雪櫃的,之後住哥本哈根果間都係。
老實講有點唔方便,雖然室外嘅氣溫=雪櫃下層,但唔通將飲品放在出面?




洗手間都好乾淨


是設備比較簡單


有兩隻水杯,毛巾,沐浴產品欠奉 (就只有掛在牆上的兩用沐浴露)。
歐洲國家都幾重視環保,所以牙刷牙膏沐浴用品等等,都最好自己帶返,好多酒店都冇提供。



門口隔離有個小小行李架



窗外的景色


擺低行李之後,我地就出去玩。

在Stockholm只有2天時間,最值得去哪裡遊覽呢?之前花了太多時間在芬蘭旅遊上,所以對斯德哥爾摩及哥本哈根這兩個地方很陌生。網友介紹遊覽舊城區,每個街角都很美麗,幾個著名景點:諾貝爾博物館 Nobel Museum、皇宮 Kungliga Slottet、斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan、大廣場 Stortorget也在此。今日就先去舊城區Gamla Stan。


((待續))


沒有留言:

張貼留言