2013年6月30日 星期日

北歐極光夢想之旅@Day13.1 到達斯德哥爾摩

Day 13.1 (2013-2-15 Fri) Stockholm
〔行程:Stockholm Terminal –> Tegnerlunden Hotel –> Drottninggatan 大街 –> 舊城區Gamla Stan –> 諾貝爾博物館 –> 皇宮 Kungliga Slottet  –> 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan –> 觀景台〕
〔住宿: Tegnerlunden Hotel〕




瞓醒lu,出面白濛濛一片,天色好似麻麻地。由於Stockholm比Tallinn慢1小時,所以可以賺多一個鐘睡眠時間


我們訂的Deluxe Room附送的早餐是在Grill House享用的。




記得帶早餐劵啊,認劵唔認人。


好多野食啊!


Pancake 呢!旅程中第一次食到


煙三文魚,幾乎每一餐都有得食


仲有D糕餅及曲奇等




果汁、牛奶、乳酪、芝士


又有美味魚子醬


好豐富的一頓早餐呢,睇到都想再食


食食下,望下出面個景,好似差唔多到了。咁快嘅?


趕快返房執行李走


臨走時經過見到內船艙房








落船指定動作,拎地圖






右上角有條小通道,通往地鐵站,從地圖的距離,應該行10分鐘左右就到地鐵站。
對於行路......有少少陰影,但係的士出市區好似二百幾蚊起標,算罷啦。




樓下有的士站


仲有巴士站


A先生話:「見到咁多人都行路,應該遠極有限啦,跟佢地行應該冇錯架喇」


好,跟住d拉喼嘅人先


唔得喇,冇力喇
A先生見我行得咁慢阻住人,睇唔過眼幫我拉


見到家鄉了,遠處果個好似係





((待續))


1 則留言:

  1. HI~ 最終係行左幾耐到呀?

    [版主回覆07/21/2013 14:08:24]最終行左10分鐘左右

    回覆刪除