2013年6月5日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day11.2 維京號(Vinking Line)免稅店平到笑

Day 11.2 (2013-2-13 Wed) Tallinn
〔行程: Helsinki to Tallinn by Ferry –> 市會堂 –> Trug –> 嘉芙連通道〕〔住宿: City heart apartment



上回講到:由芬蘭Helsinki去塔林,原本最快只需1.5小時船程,因我們去的時候是淡季,所以選了乘坐2.5小時的維京號(Vinking Line)。想不到錯有錯著,在船上的免稅店買了最便宜的Fazer朱古力!價錢比Rovaniemi及Kemi還要平!一盒320-350g的朱古力賣3.x歐一盒,出面超市賣6.x歐!



第一次坐咁大隻船!這應該是屬於郵輪類別喇~








Vinking Line隻船好大,有10層,6樓是cabin,7樓是shopping world & music pub,8樓是餐廳。乘客主要活動範圍是7-8樓。我地寄存行李在luggage store,就出去探險。先去了music pub飲酒聽音樂,有live show,有舞池。然後就去了supermarket shopping,掃了不少朱古力。2.5小時轉眼便過去了。





上船第一件事,就係去行李房放低d行李。
貴重物品請跟身啊,因為依度係自由出入的,沒有保安。



有時真不明白,為何大船總會有老虎機?它令我懷念起很久很久以前,香港前往澳門船上老虎機。兩蚊一round,每次媽媽帶我和細佬去澳門的時候,我地都會苦苦哀求唱定好多兩蚊,然後在船上玩。玩完就依依不捨地離開,期待下一次去澳門。



還有俄羅斯輪盤



船上有個酒吧,我地高興,都點左杯Cocktail來飲。


咁多款新口味,估下我揀左邊款?


開估:Honey Love Gun (有Honey, Line, Ginger Ale)  6€
味道清清地,甜甜地,幾啱女仔飲




現場有Live Band表演,許多公公婆婆出去跳茶舞
http://www.youtube.com/watch?v=PN1IGaX7LNc




甲板出面超大風,不宜久留


船上嘅Cabin



6樓除左有cabin,仲有...Animals!


唔識字都識睇圖,門後面應該就係圖中的動物。好得意呀~~
好奇入面係咪真係有動物存在,但好奇還好奇,我地都唔會犯規嘅~
影左張相就走lu!




重頭戲:船上免稅店


參觀完一次,就走船上免稅店逛下


我地都估唔到,船上嘅Fazer朱古力種類咁多!價錢仲幾平添。


有北歐特產「雲莓味」朱古力


新出品,棒子朱古力。


少見的Fazer酒心朱古力,有兩隻味,原味(上)和Cocktail味(下),朱古力好脆,裡面的酒從口裡爆開,很濃郁的酒味,如果鍾意食酒心朱古力的應該覺得幾好食。B小姐本身不太好酒水朱古力,不過買了給B媽及B婆,佢地都讚好好食,有興趣可以買盒試下。


FAZER 320-350g 指定款式朱古力,買2送1!比起平時每盒慳左1.73歐元,真係超抵啊!
可惜朱古力好重,不能帶太多......





依支Jägermeister,係北歐人飲嘅草藥酒 (叫做Kräuterlikör),類似其他歐洲的甜酒,如Gammel、Demänovka、Pelinkovac,酒精度達35%。成份有多達56種草藥、水果、根和香料,如橘皮,甘草,茴香,罌粟種子,紅花,生薑,杜松漿果和人參。

製法係將依d成分沉浸於水和乙醇約2-3天之後,將混合物過濾,在橡木桶中存儲了大約一年。一年過後再次過濾,然後加糖、焦糖,酒精和水混合。最後一次過濾,然後裝瓶。最佳品嚐溫度係-18°C (0°F) ,是不會結冰的酒。多天飲用很暖身的~~


有大支到小支裝,都唔平架。我地貪得意,買左支細細的來試下!




船上餐廳仔 BLUE DELI





Mini Shop


Bar Cafe


話咁快就兩個半鐘,要落船了!
仲以為d時間好難過添~
今次旅程發現,原來我地都幾鍾意坐郵輪個喎^^



隔離果個Eckroe Line,都係屬於芬蘭嘅船公司嚟架~
隻船同VINKING Line差唔多大



因為北歐幾個國家都有聯繫,所以基本上都唔洗點過關,上船落船都冇Check passport,掂行掂過。來到塔林第一件事梗係拎個地圖先啦,依度仲有Free Wifi,可以check清楚晒地圖先慢慢行。





VIKING LINE在塔林的碼頭叫 Reisiterminal Apassenger Terminal
落船嘅時候係下午兩點幾,冇左大半日了。





由碼頭去市中心,我們超後悔沒有搭的士,
因為在半融雪地且不平坦的路段上拉喼,簡直是十級痛苦!
看似很短的路程,我們行幾步停一停抖氣,
行幾步又望望地圖,最終用了成粒鐘先去到目的地!





最近碼頭的商場Sada Market


找來找去也找不到,看地圖中...


塔林d建築都幾型個喎!


應該是這裡了!




終於到了~我們塔林的超讚住宿!


((待續))


2 則留言:

  1. 愛沙尼亞的物價平過其他北歐國家好多, 都有諗早知可以再買多啲手信~~

    [版主回覆06/12/2013 12:23:04]係呀, 果度無論食飯、購物、搭車都平過北歐好多, 好懷念在那裡享用的2餐西餐, 真係又平又好味

    回覆刪除
  2. 唔坐taxi....拖住急咁行真係幾"甘"

    我見你張相好似著得唔太多衫...我個時包到成隻"種"咁

    [版主回覆06/25/2013 23:59:06]唔係架, 我地都著幾多衫架~~~
    全程都係雪褲上陣, 係去到塔林見暖左(約1度)先解下「武裝」, 不過第二日又凍返都係著返雪褲。

    回覆刪除