2013年6月3日 星期一

北歐極光夢想之旅@Day11.1 到達Helsinki 坐船去塔林

Day 11.1 (2013-2-13 Wed) 愛沙尼亞 塔林 (Tallinn)
〔行程: Helsinki to Tallinn by Ferry –> 市會堂 –> Trug –> 嘉芙連通道〕〔住宿: City heart apartment〕


火車張床係幾舒服,又搖搖下咁理應幾好瞓。不過成晚火車上不停有廣播提醒旅客落車,因中途有幾個站,導致全程瞓下醒下咁,睡眠質素麻麻地。第二朝9點鐘,準時到達Helsinki中央火車站,我地拿拿聲急急腳離開。我地買左Viking Line 11:30果班船去塔林,仲有2個半鐘頭時間,可以慢慢去碼頭都得。

看看如何買飛:【交通】Helsinki (赫爾辛基) ---> Tallinn (塔林)






我們住的車卡







Viking Line碼頭的資料:

Viking Line terminal / Helsinki (Katajanokka)
Address: Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki

Trams (4 / 4T)

Tram no. 4 Katajanokka-City center-Munkkiniemi daily, 150 m walking distance from terminal to tram stop.

Tram no. 4T daily 10.00 a.m. - 12.00, 03.00 p.m - 05.00 p.m. and 8.30 p.m. - 9.20 p.m. Tram stop in the harbour.
Timetables from Helsinki Region Transport.



強烈建議,千萬不要意圖或企圖由中央火車站行路去碼頭,真係會死人的。我們本來打算搭Tram,但找不到4/4T站,看著地圖以為好近,時間又多,就慢慢行過去。


行到中途經過Fazer朱古力店,入去食左個早餐,係幾好味,但係超級貴!


一個朱古力Muffin,一份三文治,一杯Mocka,盛惠17.6€
買咖啡送左粒Truffle朱古力俾我地試下,好好味。
個朱古力Muffin都超好味,Fazer朱古力係名不虛傳!







食飽又上路,經過露天廣場,見到這些特色帳篷,裡面有熱騰騰早餐吃,建議可以試下,這種更地道更有風味的早餐。可惜我們發現得太遲,要繼續趕路了,下次有機會再試吧!






Tallink Silja Line個碼頭近好多!




回頭再望一望,頭幾天遊覽的景點。今次一別,不知幾時再有機會回來呢?


積雪開始溶了,萬一跌落嚟會好危險,工作人員在屋頂上幫手剷d積雪落地。

當我們在那不平坦的雪地上跌跌撞撞拼命地拉行李,半死的身軀終於到了維京碼頭。因為閘口會在開船前10分鐘關閉,我們到達時尚餘20分鐘,抓緊千鈞一髮的時間排隊check-in,好彩趕得切!自從miss左班機之後,我們每次乘交通工具也有陰影。



由芬蘭Helsinki去塔林,只需1.5-3小時船程,平時有幾間船公司揀嘅,因我們去的時候是淡季班次稀疏,所以選了乘坐2.5小時的維京號(Vinking Line)單程34€,想不到錯有錯著,在船上的免稅店買了最便宜的Fazer朱古力!價錢比Rovaniemi及Kemi還要平!一盒320-350g的朱古力賣3.x歐一盒,出面超市賣6.x歐!


((待續))


沒有留言:

張貼留言