2013年5月17日 星期五

北歐極光夢想之旅@Day9.1 探聖誕老人 摩打手寫post card

Day 9.1 (2013-2-11 Mon) Santa Claus Village to Rivaniemi, to Kemi
〔行程: Santa Claus Holiday Village –> Rovaniemi –> Kemi –> S Market超市–> New Bombay 印度餐廳〕〔住宿: Hotel Merivoli〕








今日天氣不錯


去Reception食早餐


早餐出奇地美味,雖然款式不多,都係腸仔、肉丸、沙津、麵包、蒸蛋、蕃茄、芝士、薑餅、薯皮等,真係一眼望晒。






依杯朱古力好好飲,必試!


今日掛住寫同寄postcard,搞到冇晒時間行紀念品店同去北極圈線><
早知尋晚就先逛紀念品店,這裡的紀念品很有特色,而且價錢不貴,住客還有10% off,記得在Christmas Shop度買,postcard平d仲有折,折左0.6-0.7歐一張。聖誕老人Office就有特別的設計,就算卡上張圖一樣,背面寫野果面都係唔同架。價錢當然貴少少,約1-1.5歐一張,又少d款式,但較特別。至於Post Office,款式最多,但是住客在此買沒有折扣,1-2歐一張,我在此流連了3個多小時,買卡連埋寄用左五百幾蚊。寫卡那一刻感覺自己被罰抄,字越寫越醜,越寫越不知道自己在寫甚麼,實在太趕了!但那個chop又真係好靚,物輕情義重,很李不能拿太重,唯有藉著postcard表達心意。希望收到postcard的朋友會喜歡,收不到的也請勿介意,因為朋友實在太多了,如果每個人都寄一張可能要待上一天也未夠。


從餐廳走出來就係Christmas Shop,依度住客買野有九折。Post Card最平!



行左一陣就去探聖誕老人。
村內有幾個聖誕老人Office,Reception隔離有一個


但我地去左另一個Santa Claus Office


進入Santa Claus Office,需要走過一條秘密通道。

以下是偷拍片段,小朋友切勿模仿。
http://www.youtube.com/watch?v=dIRnCWjkFJ4





好多人特登前來都係為左呢幅相,包裝很精美,價錢很拿利,不過一生一次留個紀念OK。
除了相片之外,亦有Video買的,會把你探聖誕老人的過程拍下來。
聖誕老人開口第一句都係 「啊哈Yor」,因為前面真係有一大堆日本遊客,佢把我們當成一群。



探完聖誕老人,我地出去兜左個圈。


可愛的小朋友冰滑梯
我地經過尋晚條冰滑梯,見到好多小朋友在玩到不亦樂乎,超級可愛!


我地仲拍左片俾大家睇:http://www.youtube.com/watch?v=a0okt-Z0wUg


漂亮馴鹿拉車

聖誕老人村,鹿仔都特別靚~而且依度玩唔洗同一大班人一齊出動,每次行一架車,所以應該快d同好玩d。



雪不完的玩意

依度好多雪地玩意玩,估唔到價錢仲唔貴添!我地睇過Catalog,雪地電單車、馴鹿拉車、雪橇犬拉車等,都比起Ivalo平。依度仲有個Arctice Wonderland,入場費12歐,任玩雪地玩意如滑雪兜、溜冰咁,都幾抵呀!



返到房拎行李準備Check out,已經差不多12點,仲遲左少少添。
今日真係超好天,今晚可能有機睇到極光,不過我地要南下了。


門外其實有個露台仔,都冇時間好好享用


門口有刷鞋器,刷乾d雪先入屋。


Check-out 完寄存行李在Reception,就去Post Office寫Post Card。


Post Office

很多信件來自世界各地呢








Post Card款式又點少得芬蘭新貴 - Angry Bird呀?


罰抄時間開始


人人都坐低慢慢寫,好似做功課咁。


有興趣可以預訂聖誕老人信件,填左依份form,放低銀兩,聖誕老人就會親筆寫信俾你。


寫好post card,就買郵票寄。1歐一張,寄去邊都係。


寫到15:20終於寄左呢三十幾張卡。趕最後一班車15:40離開。
真係冇諗過自己要寫咁耐......搞到冇時間好好行下Rovaniemi市添!
我慶幸自己住在聖誕老人村,否則肯定完全唔夠時間行啦~


巴士好準時到達!




A先生在等車期間,快閃去影低北極圈。返嚟show俾我睇,羨慕死我!


我們趕著乘坐15:40那班車離開聖誕老人村,轉乘17:15巴士去Kemi。因為掛住寫postcard,連Rovaniemi市也未能好好逛逛,只在Subway內匆忙吃了一個包。

























3 則留言:

  1. HELLO~ 酒店早餐幾點開始呀?

    [Q!回覆07/22/2013 13:10:35]book 左啦~ EUR 99 1NIGHT~ THX

    [版主回覆07/21/2013 14:07:50]聖誕老人村個早餐好似8點開始~

    回覆刪除
  2. Hello 請問你係邊度買hel > ivalo既機票架? 我check norwegian website 要成3百幾歐呀,可否比你的agent資料我呢?謝謝你!!!! 萬分感激!!!
    smartxtina@gmail.com

    [版主回覆07/21/2013 14:06:59]我是在Skyscanner度search架 http://www.skyscanner.com.hk/
    佢係中介搜尋器, 會幫你search邊度買最平。至於做唔做返我果個價我都唔知呀@@ 因為可能我買果陣咁o岩有promotion都唔定~~~

    回覆刪除
  3. 你好,請問你喺邊度book santa claus holiday village?我想出年3月去,但上官網check要258euro兩晚
    另外,8號巴士可以帶埋行埋上車嗎?經唔經vr站?

    [版主回覆07/30/2013 23:23:23]我是在booking.com book的, 那時剛好做特價, 原價二百幾歐一晚, 特價百幾歐一晚, 幾抵。8號巴士可以帶行李上車, 經VR站, 上車問下司機邊度落車, 佢好落意答你架。

    回覆刪除