2013年5月16日 星期四

北歐極光夢想之旅@Day8 住進聖誕老人村

Day 8 (2013-2-10 Sun) Kiilopaa to Rovaniemi, Santa Claus Village
〔行程:Saariselka –> Rovaniemi –> Santa Claus Holiday Village〔住宿: Santa Claus Holiday Village



由Killopaa去聖誕老人村嘅交通方法,之前寫得好清楚,我也不著墨寫太多。
【交通】Saariselkä (薩利色爾卡) ---> Rovaniemi (羅凡尼米)
【交通】Rovaniemi (羅凡尼米) ---> Santa Claus Holiday Village (聖誕老人村)

買Matkahuolto巴士票



不過實戰經驗係唔同d,原來由Kiilopaa 去 Santa Claus Village唔洗咁轉折架,由Kiilopaa坐巴士去Rovaniemi,可以上車同司機講去Santa Claus Village,咁部車就會停在聖誕老人村對面。不過等巴士的時候記住準時,甚至提早到達。因為巴士不會停留,司機看見冇人拖行李就以為冇客,1秒都唔停就離開。我們差點就錯過左班車
,眼白白看著它離開。好在我地有預先買飛,酒店職員幫我們致電巴士公司,所以司機才折返接我們,否則,我們就要在Kiilopaa留多一晚了......好險!大家記住緊記緊記,特別是這些一天只有一班車的。沿途風景優美,記得抓緊時間好好欣賞啊。








中途補給站,停留7分鐘,俾你買下野,去下廁所。

搭車小tips:除了可以直接由Saariselka去Santa Claus Holiday Village,仲有班次時間嘅問題,大家都要小心留意。如果看不懂芬蘭文,最直接的方法就是聯絡入住的酒店/民宿,向他們查詢離開當日的班次。以我為例,事前查到11:15在Kiilopää有班車, 去到Rovaniemi,但原來2月10號那天14:05才有車在Kiilopää開往Rovaniemi,到達的時間是17:30左右。另一個溫馨提示:車上有暖氣,同車外嘅零下十幾度簡直是天堂和地獄,記得裡面唔好著咁多衫,唔係就熱死。我由上車開始除,由羽絨、頸巾、Fleece、最後除剩一件底衫,堆到成個位都係衫,好狼狽呀。



*************************************

到了聖誕老人村,已經17:30,足足坐了3個半小時車。巴士停在對面馬路,行過對面就係Santa Claus Holiday Village!
大門商店閂左,我地搵左一陣先搵到個Reception。



第一件事就係Check-in先,職員非常親切及有禮,有問必答,講解亦清楚。
我們訂了帶桑拿小木屋,和網上看到的照片一樣,乾淨,舒適。
聖誕老人沒有答應我的願望,給我一間向北的房間,不過卻給我一間大單邊,比較寧靜開揚。

















本來我地應該把握時間出去Shop行下或者買定post card返嚟寫,但係我地都太累了......同埋間房太舒服我地唔願出去,所以就玩煮飯仔。

我覺得自己好似肥媽個節目咁,將用剩嘅材料諗下可以煮d乜!
材料有:通粉一包、洋蔥一個、碎芝士1/3包、煙肉、飛機上拎的調味包 (鹽、糖、胡椒粉、軟芝士、奶精)、一包即食麵湯粉。



製成品:煙肉芝士焗通粉,洋蔥湯
估唔到咁樣煮出來都幾好味,哈哈。
這是B小姐私房菜XD





食飽飽抖一陣,我地就出去碰下運氣搵北極光,順便行下。
天空太多雲,北極光就唔多見到,不過夜晚嘅聖誕老人村幾靚。











行左個幾鐘,影下相,玩下冰滑梯,就返酒店休息。
桑拿房好夠熱,焗到暈暈地添。我地都幾鍾意依間酒店,如果係度住耐d就好喇。
Hong Kong People,Busy Travel!

瞓覺!聽日去探聖誕老人~


6 則留言:

  1. 你好,我將會2/1~15/1,己買機票,但問題出現左,買左旅遊書,也冇出入手,將你的blog資料print 出來,集左本書,明白左很多(thanks)
    但我想係羅凡尼亞book 你的,send 左required ,過左幾天未覆,我想請教你們是不是北歐的文化是這樣?或是我心急呢?你們是如何book?
    請問愛莎尼亞行二日一夜是否夠時間呢?
    Thanks again^^

    [Sfsd回覆10/18/2013 23:45:49]Still noT reply U,Please IDentify it again.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真可惜...剛剛才發現你的留言><
      可能因為之前搬blog時凍結左, 所以回唔到你, 希望你的問題已經解決, 旅途愉快:)

      刪除
  2. 你好呀, 想問巴士車菲可在哪裡預早購買? 可否用信用咭付款?
    在北歐旅行大部份消費是費都可以信用咭找數? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴士車票可以在巴士公司的office度購買, 在北歐信用卡非常通行, 連搭巴士都可以用信用卡俾錢, 所以用信用卡買票完全冇問題。至於邊度買, 可看看這篇:http://aabbhappytravel.blogspot.hk/2013/05/day43-kamppi_4.html
      在芬蘭首都Helsinki的Kammpi商場內有Matkahuolto巴士公司, 如你途經此站可以於辦公時間去買。

      刪除
  3. 你好,我想問你由 Fell Centre Kiilopää 去Santa Claus Holiday Village
    的巴士係點買,因為有好多車選擇
    thx

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 我是買Matkahuolto巴士公司的車票, 其他公司因為唔識點買, 所以揀左呢間。如果你搵到其他巴士公司, 記住睇下有冇途經這兩站, 因為我之前搵過另一間巴士公司, 原來Fell Centre Kiilopaa冇站的。

      刪除