2013年5月11日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day7.1 驚險刺激的 Husky Safari

Day 7.1 (2013-2-9 Sat) Fell Centre Kiilopaa
〔行程:Husky Safari –> Snowmobile Safari –> Dancing Aurora〕
〔住宿: Fell Centre Kiilopaa〕



今天,是2013年最 Miracle 的一天!
我們經歷了許多人生「第一次」
包括:第一次玩雪橇犬拉車,第一次駕駛雪地電單車,
還有,第一次看到Dancing Aurora,親眼目睹北極光在空中跳舞。

香港仍是年廿九,明天便是大年初一。
這是本年最好的禮物,可能我們已用盡今年的運氣了。







一朝早起身,享用完簡便的早餐,就開始今日奇妙之旅。第一站:駕駛雪橇犬車



零下23度,又創新低了!記得有專家話過,當果日溫度好低,個天好清,睇到北極光的機會就好大架喇。


第一件事,梗係帶去換衫。我地又著到脹卜卜咁。





換好衫,導師就講解如何「駕駛」雪橇車。
當你想停時,就雙腳企在腳踏上,死都唔好放。
當慢慢鬆開Break,Husky就會向前跑架喇!



可愛的雪橇狗,本來就是屬於極地的。
唔好睇小佢地細細隻,跑起上來唔只快,仲好大力,可以拉郁比自己3倍重量的物件。
跑起上來可達時速百幾二百公里,十足跑車一樣。








三級場面




出發前的雪橇犬都好興奮,成班狗狗已嘈到拆天,似乎非常期待這敞「極速之旅」, 好可愛! 



相比起馴鹿車,坐雪橇犬拉車就刺激得多!
一開跑那股「爆炸力」真係嚇死我。





出發lu!



每當停下來,他們便會回望,彷彿在埋怨:「做乜唔俾我跑呀?」



狗狗跑緊嘅時候,一路All便便,好臭啊! >_<



導師別有用心地因應我們的體重而分配出發次序。
外國人身材高大,就跑先;我們亞洲人較細小,就留後。
這樣就可避免距離相差太遠。

不過我們從後面看到前面的狗狗跑得好吃力,因為外國人真的很重!
有時上斜我見外國男人會落地跑推車。



Run run run






跑到中段,我地位置對調,由我來駕駛,A先生做乘客。






景色真係好靚......個人強烈推薦來北歐一定要玩一次Husky Safari








玩完又有Coffee Break,有Pancake和紅莓湯招待。
當堂暖返晒^^

而家講得咁輕鬆,其實當日非常凍,而且唔係一般嘅凍!
就算我地包到幾密實,手同腳都係凍的。
每次曝露完在冰冷空氣中之後,四肢都幾乎冇晒知覺。










見到部雪地電單車,影返張合照先!下午就去玩喇,期待~~


坐半個鐘頭車就返到酒店lu~ 今日天氣真係好到不得了!



只有兩個鐘頭,就緊接下一個活動,我地梗係唔煮啦,食Buffet!
今日係鹿肉忌廉湯,好好飲啊~~




隊左兩碗都飽晒


沒有留言:

張貼留言