2013年5月10日 星期五

北歐極光夢想之旅@Day6 人生第一次學滑雪 + Pancake frying

Day 6 (2013-2-8 Fri) Kiilopaa
〔行程:Cross country skiing school for beginners –>Pancake frying –>Aurora Hunting
〔住宿: Fell Centre Kiilopaa〕


第一次滑雪之旅


今日參加了Cross country skiing school for beginners,是限定活動(2.1.-15.2 at 10:30-12:30)。2小時由導師教導滑雪技巧,活動免費,參加者只需租用滑雪裝備12eur/person/day





這個活動名為「Cross country skiing school for beginners」,其實是指來自不同國家的同學,我地有7個人,難得地有4個香港人。其他幾位分別來自意大利及芬蘭。導師有3個,一個主要講解,另外兩個係Helper。導師好有耐性,由淺入深地教導。


著左滑雪板,感覺好得意,因為對鞋頭固定左
一不小心好易pk



我地由最簡單既開始學起,先來學跌低、起身的技巧。學習正確的姿勢,雙手握緊滑雪杆,平衡身體左右左右地在平地踱步,熟習了之後就學習平地Ski。然後就學斜路Ski,上斜、落斜及剎停的技巧。




最後增加難度,靠著滑雪杆及滑雪板支撐八字腳上斜,依個真係超難,唔小心就好易跌低。靠著自己力量上到最高點,就是感受速度的時候了!沿著Ski Track滑下來真的很爽,但又好驚。







玩完體力透支,不想煮了,我們join了酒店的lunch buffet,€10/person。


每日都會有個MENU寫低主菜同湯









食物選擇唔算多,不過荒山野領,算係咁架喇。
個Chicken Soup幾好飲,好似飲緊金寶ABC字母湯咁!
食飽飽,我地出左去玩。


 一起炒車的日子


我和我的雪地林寶堅尼 - 準備征服長命斜。乘客一名。


依張相係紀念我和A先生「一起炒車的日子」
A先生還即時上載至社交網站:
我和我的雪地林寶堅尼 - 成功證實呢條路係唔適合飛車的。



日落的松樹變晒粉紅色


雪地裡的鴨子


玩到累了,就返回餐廳裡hea下,因為得依度有Wifi。



暖笠笠 Pancake Frying

今日星期五, 下午四點至五點有特備節目,Pancake frying by open fire in turf hut Maahinen,酒店住客免費,外來客€3/person。
(2月22日至4月30日會改為8pm-9pm)

Pancake frying是芬蘭一個難得的體驗活動,一班人圍著柴火燒Pancake,還有熱騰騰的紅莓湯,好好玩又好好味。








正宗芬蘭浴

其實之後仲有個傳統芬蘭浴,焗完Sauna之後直接跳落冰池度游水。
15.00 – 20.00 Smoke sauna and winter swimming,
- price 10e/guests of Fell Centre, others 12e/person,
children 4-12 years -50%



這是非常難得的體驗,不過我地冇膽Join,哈哈






玩完Pancake frying已經五點幾,出面漸變的天色好美,令人感覺好Peaceful。
上圖就是通往國家公園的入口,全天候開放,住客可自由出入睇極光。






屋外的積雪厚得像蛋糕上的忌廉。




今晚又食飯lu,今次煮淋左少少,不過都好好味


追捕極光 Again




食飽飯,焗完個靚Sauna,又去追捕極光!
今晚指數係2,強度屬於低,但好過尋晚,覆蓋範圍擴闊左。


我地今日去左滑雪場果邊碰運氣,諗住光害冇咁重同空曠d啦,點知我們錯了。
光到不得了呀,影極都係街燈,我問A先生:「你估天上果pat紅色係唔係丫拿?」
應該就唔係喇,只係雲反映街燈光芒造成的。


再影多張,好似隱約見到暗綠色喎,會唔會係呀?
都係諗多左喇,試左幾個角度影左幾張結果都係一樣
算啦,都係去返尋日個位試下先


我地行返去國家公園入面,今次試下行高少少,但仲衰
頭先仲見到少少星星,突然多左好多雲,仲落雪添
好失望啊......嚟左2日都仲未睇到:(
聽晚係最後機會喇>_<

費事俾d雪整濕鏡頭,逼於無奈收隊。
求天賜我好運,聽晚可以睇到北極光,俾我望一眼啦,望一眼我就滿足了!






3 則留言:

  1. 我上鏡了!

    [版主回覆05/13/2013 00:51:09]哈哈, Nice to meet you here

    回覆刪除
  2. 你好, Fell Centre Kiilopää 除左cross-country skiiing, 有冇得玩snowboard同 租用 ?

    [版主回覆07/31/2013 00:44:03]Missed左你個message tim@@
    我地冇玩snowboard呀, 只係join果過一日cross-country skiiing乍~~其餘幾日都好忙, 冇時間玩滑雪了

    回覆刪除
  3. 原來芬蘭用的雪橇是那麼窄的呢~~

    [兩口子夫婦回覆07/31/2013 12:37:17]窄嘅似阻力冇咁大,速度快啲,難控制啲,我估架咋~~~

    [版主回覆07/31/2013 00:45:04]係呀, 好窄呀, 好難企穩^^" 唔知闊同窄有咩分別呢?

    回覆刪除