2013年5月7日 星期二

北歐極光夢想之旅@Day5.1 往北極圈 Ivalo 進發

Day 5.1 (2013-2-7 Thu) Helsinki to Ivalo
〔行程:Helsinki –>Ivalo –>Saariselka –>Fell Centre Kiilopaa –>Reindeer Safari –>Aurora Hunting〔住宿: Fell Centre Kiilopaa〕


Helsinki 中央車站去機場

晨早坐飛機,所以我地要凌晨五點幾起身,經過上次「Miss左班機」嘅經驗,我地比平時預更早出發,6點就到左中央火車站等Reijo俾返條鎖匙佢同拎按金,不過我地估唔到Reijo竟然遲到@@原來有兩個巴士站去機場架,一個係10號,即係我地搭來果架,一個係615號,即係平d果架。原來Reiji去左615號巴士站,在中央火車站的另一端,後來唔見我地先過來10號車站找我地。

本來預鬆d就會想問下佢邊度有得搭車,但係太炆喇,結果我地都係搭返貴果部(10號)去機場。

【交通】市中心(中央車站)-> Helsinki機場
http://www.helsinki-vantaa.fi/to-and-from/bus-service

Helsinki 機場 坐飛機去 Ivalo


第一次坐 Norwegian Air 廉航,在機場有自助Check-in Counter。




Print 好機票就排隊過關。依度安檢要除褸除鞋的,都幾麻煩。






垃圾桶分類分得好仔細喎



上機前,我地買左杯咖啡做早餐,順便上Facebook同大家打個招呼。
冇錯,赫爾辛基機場有免費Wifi的。


Norwegian Air 十分滿意飛行體驗





上到飛機,好新淨喎!紅黑的配搭好型!機種屬B737-800,坐位每邊3個,個位唔逼幾好坐呀。



最驚喜的是:飛機上竟然有「Wifi」!喔!真係大鄉里呀~乜原來而家科技發展已經咁先進,搭飛機都可以上網?




「The more you travel the more you save!」
如果將依句說話應用到李嘉誠的生意上,就會變成「The more you travel the more you EARN!」





飛機上的電視機播緊Mr. Bean




大概飛左個半鐘多dd,我地就到左Ivalo喇!好似好好天呀,太好了!!!!!出面係 -16度,我們又挑戰新低溫。呼吸時,好似Feel到鼻腔內的鼻水結冰,好似好多鼻屎咁。

【交通】Flight Norwegian HEL-IVL 08:45-10:25 (1.40hr) €46.40/person --->買票資訊



Ivalo 機場 去 Saariselka 


Ivalo 機場好細,到達時都唔需要過關,拎行李就行得。


拎返d地圖小冊子睇下先

係依個時候...A先生發現唔見左個銀包,搵左好耐都搵唔到!噢...唔係咁大獲嘛?
見佢成塊面青晒,我第一時間諗到就係報警 (有買旅遊保險的正確做法),但係如果而家報案會唔會MISS左班車?MISS左又唔知等幾耐。所以我建議搭左車去酒店先,然後先報失。






酒店嘅人同我講去到機場有班機都會有機場巴士接乘客去Saariselka,唔洗預先買飛,都唔洗驚冇車。【交通】Bus from Ivalo airport to Kiilopaa (50min)  €12/way



上到車之後A先生終於在件衫袋裡搵返個銀包喇,虛驚一場!
真係想影低佢個驚青樣XD



上車後司機會問你去邊,俾錢買飛就可以上車,有得找續。基本上所有車上都係遊客,司機會一個一個站落客,而且都會有廣播的,不過廣播嘅英文就有d口音,要好留心聽先得。




由Ivalo去Saariselka,沿途嘅風景好靚,B小姐一上車就不停影。A先生話:你影多幾耐都係咁架喇,風景唔會有變化架。望著窗外的風景,我覺得好感動......因為我終於來到了北極圈,實現了自己夢想。車外的風景靚到好夢幻,就像小時候讀到的童話故事場景一樣。

http://www.youtube.com/watch?v=IYYpvhjrBqk


坐到45分鐘之後,車上的人已經冇左大半,再過左一陣,其他乘客都落晒車,得返我地2個,開始有少少擔心了。


問司機,司機話未到,咁我地間酒店都幾遠同幾南喎...


最後足足坐左1個鐘,來到了目的地 Fell Centre Kiilopaa。












到達時已12點,book左12點半玩Reindeer Safari。拿拿聲Check-in先!


Reception 隔離就係餐廳


到左Kiilopaa小木屋,我們入住7號房,距離餐廳不是很遠。放低行李之後就趕出去玩馴鹿拉車了!





7 則留言:

  1. 你好呀, 請問係Helsinki train station有無locker擺行李的? 因為我最後個日係Kemi搭overnight train返Helsinki, 晚上11點先搭plane返HK呀。

    [版主回覆08/18/2013 19:06:54]剛剛發現你個留言去左雜件箱。Helsinki Train Station應該有行李儲存服務的,因為我地見幾個國家的Central Station都有,但係就唔清楚收費,同埋個Locker有幾大。

    回覆刪除
  2. 請問你張機票係咪直接喺佢地既網上面訂? 佢 show 嗰個價錢係咪已經包左寄艙既大行李,定係要另外比價架?

    [Gmail535回覆09/08/2013 02:16:33]Hi, 我剛剛買完機票, 如果你係買low fare機票, 網上價錢係未包寄艙行李架。 如果有寄艙行李要額外收費, 6歐包1件20kg寄艙行李及1件10kg手提行李。 每人最多可買2件。你睇下個terms & conditions就會清楚晒架啦。 仲有提提你, 如果你用credit card比錢要再額外比5歐surcharge。 除非你有norwegian的credit card, otherwise, 5歐其實你係比硬的。 由Helsinki去Ivalo的機票最平個隻係38.9歐(乜都未包), 包完所有什費後就差不多47.4歐架啦。比起A小姐上年買個張46.4歐, 今年都只係貴咗1歐, 所以都算係咁, 我都好開心啦!

    [版主回覆08/27/2013 01:45:12]係架, book嘅時間真係要拿捏得好準。太早唔得, 太遲又唔得。之前我都試過好早check, 酒店d rate會跟正價。不過你6月去, 都係一個好season, 因為天氣好好, 所以有d住宿full左都唔出奇。booking.com有得free cancel, 如果睇o岩可以pre-book左先, 之後唔o岩可以再轉, 但係一定一定要記得cancel, 如果唔係會有no show penalty。機票方面, 如果睇o岩個價就好book喇。一般去北歐o既機票, 連稅大概七千幾蚊至八千幾蚊不等, 如果見到有六千幾蚊都算幾抵架喇, 買得過, 七千幾都ok。

    [Catherine回覆08/26/2013 23:34:26]Thank you. 呢個北歐trip真係好鬼難plan,尤其交通上,住宿又貴。我地怕凍,所以plan出年6月尾去四國,但係有d住宿地方已經話full。我都係諗住plan定行程,計下budget,然後等到出年1月先開始book,希望有平野啦!

    [版主回覆08/26/2013 23:13:25]係喎,啱啱睇返先發現原來我冇寫依篇^^"
    不過我自己有Save低Screen Capture,我是在官網買的。網上價錢包左寄艙行李,如果見到有Low fare,就應該係最平架喇。

    [Catherine回覆08/26/2013 22:59:31]Sorry! 我係指由Helsinki 去 Ivalo 坐Norwegain Air 嗰段,網上價錢是否已寄艙大行李?我揾唔倒你訂票嗰篇!

    [版主回覆08/26/2013 22:34:50]我張機票係在SkyScanner.com訂架~~
    你可以搵返我之前訂機票果篇去睇下~~
    我有screen capture整個訂票過程架:)

    回覆刪除
  3. 你好呀, 又係我呀! 剛剛book咗Norwegian air由Helsinki去Ivalo。 原本諗住等d歐羅平d先買, 點知剛剛上去check, 最平個隻機票得番3張, 無辦法, 一定要買。 其實今次係想問你, 我買完之後, 點解收唔到張e-ticket, Norwegian air會唔會send張e-ticket去我個email到? 要幾耐先有架? 我見到你係機場自己print boarding pass, 係咪用booking reference print boarding pass 就ok架啦? 謝謝你!

    [版主回覆09/10/2013 00:49:39]咁其實都即係差唔多^^ 我都冇計咁多, 只係按到最後要睇下自己total要俾幾多錢就得喇, 通常幾百蚊都係算平。祝你旅途愉快^^

    回覆刪除
  4. Hi AABB~
    your blog is so amazing and give me so much useful info~ thanks so much!

    But the link for below blog doesn't work~ wuwu
    【交通】Helsinki (赫爾辛基) ---> Ivalo

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for your support & reminder:)
      我之前唔記得左寫又忘記補寫返, 所以條link click唔到。
      買Helsinki去Ivalo的Air Ticket, 你可以去www.skyscanner.com.hk格價先, 輸入兩個地方的airport code (HEL) & (IVL), 咁就可以搵到架喇^^
      或者直接上Norwegian Air度買 (我係呢度買o既)。

      刪除
    2. 剛剛寫好了 http://aabbhappytravel.blogspot.hk/2012/08/helsinki-ivalo.html
      希望幫到你啦:)

      刪除
  5. hihi~你個blog好精彩呀,有好多有用資訊呀!

    我見到你Hel--->Ivalo果程坐挪威航空,而家只係見到得中午12點幾班機,我都係2月份去,想問你之前係米都一直有八點幾果班,定因我太早無加航班呢?thx

    回覆刪除