2013年5月5日 星期日

北歐極光夢想之旅@Day4.4 著名 FAZER 朱古力店朝聖

Day 4.4 (2013-2-6 Wed) 破冰勇闖白色芬蘭堡
〔行程:蘇姆連拿城堡 Suomenlinna –> 露天市集廣場 Market Square / Market Hall –>Kamppi商場 –> Fazer朱古力店〔住宿: Helsinki Apartment〕


去芬蘭有咩手信好買?芬蘭有三寶:姆明、Nokia、聖誕老人。最近多了一寶:就是Angry Bird。B小姐親證過Angry Bird真的侵佔了芬蘭的每一角落,朱古力、家品、玩具,周圍都見到Angry Bird的產品。今次旅行帶了一條Angry Bird的行李帶,街上的BB見到都忍唔住叫嚷。我地覺得佢挑戰緊姆明一哥的地位,甚至有過之而無不及!Angry Bird簡直是芬蘭之光!

至於曾在千禧年代稱王稱霸的Nokia,則隨著智能電話的普及而衰落。你知嗎?Nokia全盛時期,全芬蘭1%人口在Nokia上班,真係唔講得少。

所以我認為,新芬蘭三寶應該係:Angry Bird、姆明、北極光。

聖誕老人固之然有代表性,因為全球唯一聖誕老人村就在芬蘭北部的拉普蘭地區,但近年最HIT的,非北極光莫屬,B小姐也是為北極光而來的。雖則話北極光好多地方都有得睇,但係芬蘭的比較出名,你話我偏心都係咁話架喇。



講咁耐都入唔到正題,其實今日介紹嘅係朱古力店FAZER - 全芬蘭最出名的朱古力店。



FAZER集團是家族企業,公司始建於1891,由Karl Fazer開設的第一間Cafe起家。目前為芬蘭食品行業最大的公司之一,產品由麵包、朱古力、餐廳、糖果等等。去芬蘭旅遊,如果想買食物做手信,好多人都會買朱古力。

看遊客小冊子得知FAZER專門店就在Apartment附近,隔幾條街,所以回程時都順便行一行啦,唔買都睇下丫嘛。



裡面真係超多唔同種類嘅朱古力,仲有CAFE可以俾你坐低嘆杯咖啡,食件cake,不過價錢太貴了,都係睇下算數。朱古力價錢都唔平,細細包都8-9歐,大盒果d就over 十幾廿歐,一來費事拎啦,仲要北上有十幾日行程,二來好似貴左少少,都係唔買住。








後來發現唔係度買係明智既!因為走均芬蘭各省各市的超市後,發現最便宜的竟然是船上免稅店,其次就係Kemi嘅超市。亦有聽說過在 Rovaniemi@Ranua Zoo 內的 FAZER專門店 買最多款同最平,每盒最少比出面超市平1-2歐。至於朱古力有幾平,會在Helsinki去Tallinn果篇文章介紹。有圖有真相,到時大家幫手證實下邊度最抵丫。




睇完朱古力,就返我地嘅溫暖Apartment煮飯。收拾行李明天上路,北極光,我來了!!!


2 則留言:

  1. 我都有去呀, 我地成日旅程都好似貧苦團咁(尤其食方面), 但係都忍不住o係fazer食左個lunch, 大概等如o係cafe habitu食個餐飯咁. 我去o個時近聖誕, 成間fazer都好有聖誕氣份, 更加俾左個藉口我地呢

    [版主回覆05/06/2013 01:13:32]嘻嘻,我地最後返芬蘭搭船去塔林果日都入左去食左個lunch,食物味道OK既~不過朱古力就款式唔太多同埋貴d
    可能佢係Fazer Cafe,唔係專門店啦

    回覆刪除
  2. 應該咁講, Fazer@Ranua Zoo係我去過咁多shop中最平最多款呀

    回覆刪除