2013年5月25日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day10.2 芬蘭 VR 過夜火車 (Kemi to Helsinki)

Day 10.2 (2013-2-12 Tue)

〔行程: Kemi Snow Castle –> Kemi to Helsinki by Overnight Train〔住宿: VR火車上〕








第一次搭過夜火車嘅我地勁興奮!其實在歐洲非常普遍,但我地就好似大鄉里咁,由上網訂火車飛,選Compartment,到「Check-in」,對我地嚟講都係非常新鮮又新奇。




上回講到我地去到Kemi Railway Station,睇個樣完全認唔出佢就係火車站,但佢係。



Kemi 個火車站細細個,由正門入去,見到好多人在等火車。
好多日本妹呀!比例佔左50%


我地坐P274,22:39 開出由Kemi去Helsinki。



火車站背面,就係路軌。
其實唔洗得登拎個喼行樓梯架,由隔離兜入就係路軌。



日本人非常有秩序井然地排隊等候上車。
我地都預先搵定自己嘅車廂,排定隊。


火車準時22:39到達,上車lu~~~


下層是這樣的,多數係冇獨立洗手間的房間或者多人通舖。


我們的房間在上層。


找到了!但...點入呢?


我地見到門口插著一張卡,應該就是匙卡。


開門後,真的好細啊!
睇唔清楚,用魚眼鏡再影多次。



就係咁,一邊係床,一邊係廁所,一眼望晒喇。




閂埋門再影多張,見到門後有塊連身鏡。


入房冇幾耐,就有車長查票。
Show返張E-Ticket俾佢睇就得。




洗手間好骨子,非常乾淨。
驟眼睇似飛機上面嘅廁所。


拉開塊鏡,內有乾坤,頓時變身做沖涼房,好識運用空間啊!
這個設計用落劏房度應該唔錯,可以慳返唔少位。





上下格床都有行李位,不過只放到26吋喼。


上格床的行李位可以放到大背囊


走廊幅牆都可以好好利用,有幾個掛鉤俾係掛褸、袋、衫褲等。
窗口旁邊仲有張摺櫈俾你坐低望風景。


張床隔離有時鐘,廣播器,插頭,燈制,雜物架。
好貼心啊~~電話可以放係度叉電。
更正係:部車有Wifi!呵呵


有圖有真相,Wifi 訊號仲幾強添!




火車上層走廊

玩完車廂,我地就出去其他車卡探險!













越過重重關卡之後,終於來到車頭的餐廳。









老實講,餐牌個價錢比我想像中平。
一份 3-course早餐7.9歐元,有包、沙律、飲品,可以自己揀鍾意嘅食物Mix & Match,算係咁。
早餐Served到10:00am。其他Pasta呀、沙律呀都係Around五十幾到一百蚊左右。







玩完,我地沿路返去lu~









晚安,張床好舒服,被套床單好乾淨。
好滿意這趟火車之旅。

22:39開出,翌日早上09:00到達,即係瞓醒就到!有埋Early Bird Offer只是 €118/ 晚,仲慳返一晚酒店錢,超值!


***********************

以下依段係當時在火車上寫的,用來總結當日嘅心情:
原來VR火車係有Wifi ga!! 超開心,訊號仲幾強添。而家搭緊夜火車去Kemi,火車好乾淨,床鋪的確很舒服,不過車卡確是有點細。每個床位都有放行李空間,但是只夠放26-28吋喼,再大d就要放走廊。因我們一早在hotel merivoli沖左涼,所以一上車便可睡覺。火車在第一卡有餐廳,竟然不是太貴。


有關如何訂票請看:這裡

VR Train 官網: http://www.vr.fi/en/index.html







7 則留言:

  1. 終於追晒你所有北歐既BLOG 啦~ (YEAH)

    我同先生計劃下年2014年3月去北歐, 但頗擔心下年會無乜極光... 我想問下,,, 可以係咩野途徑知道下年極光會否吸引嗎? (例如新聞報導???)

    [M回覆05/31/2013 14:39:28]哈哈~ 等緊你既POST 呀!~ XD

    另外, 應謝B小姐既回覆~ ^^

    [版主回覆05/30/2013 21:57:48]多謝你呀, 不過其實我o既北歐之旅仲未完架^^"
    我去到Helsinki之後會再去Tallinn, Stockholm, Copenhagen, 然後先返香港:)
    haha, 會繼續寫落去的~~ 至於極光指數, 其實年年都有架, 只係d數據話今年係極光年, 因為太陽黑子活躍, 所以先至咁hit, 不過唔代表其他年份冇得睇架~~如果想知道極光預測, 就要上d Aurora Forecast o既網, 例如: http://www.gi.alaska.edu/AuroraForecast/Europe/2013/05/30, 睇極光需要運氣, 1)天氣 2)指數強弱, 兩者欠缺其一都睇唔到。唔洗擔心咁多, 年年都有人睇到極光的^_^ 想做就去啦~~

    回覆刪除
  2. 請問架火車上面的沖涼房,夠不夠熱水沖涼,甚至洗頭,有沒有hairdryer?

    [版主回覆10/05/2013 00:07:27]我冇在火車上沖涼, haha, hairdryer好似冇, 不過聽d網友講d熱水夠熱, 但是按水式, 唔係太方便。

    回覆刪除
  3. 想問一下你果陣訂飛係幾耐之前訂的,我依家想訂2015年1月24號嘅飛,都係由KEMI 去HELSINKI,要揀BASIC ECO 先有床舖位,但就要成2xx euro,同你嘅真係差好遠 :( 你當時係訂ADVACE ECO 定BASIC ECO?我揀ADVANCE ECO 係得SEAT 無床位的

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Lawrence, 我訂果陣係約3個月之前訂的 (2月出發, 11月訂), 都係按正常程序揀日子及地點購買, 我買得平係因為我好彩咁o岩果陣做緊promotion, 所以買價比平時平, 唔可以作準架~~~你個價錢2xx euro都係正常架。

      刪除
    2. 唔該哂你 我諗我都會揀en suite with shower 因為方便啲,btw 多得有你個blog 我先至咁易plan 到行程,之前一路睇好多網上面嘅關於芬蘭睇極光嘅真係睇到一頭霧水。另外有個問題關於衣著,你哋有冇著啲特別嘅保暖褲去?因為依家諗緊其實腳唔會特別太凍好似身咁,所以諗住買到條打到底嘅褲就夠了,有冇問題?

      刪除
    3. 唔洗客氣~~幫到你我都覺得好開心。有關穿衣保暖問題...建議你地先check下目的地幾多度。如果係零下5度至幾度,好似你咁著都OK。但如果係好似我地去果時咁,零下22度,唔著雪褲一定唔夠暖,平平地可以去花園街買,詳情可參考 http://aabbhappytravel.blogspot.hk/2013/10/19.html
      [裝備篇]
      l 禦寒裝備: 雪靴篇 (上)
      l 禦寒裝備: 雪靴篇 (下)
      l 禦寒裝備: 雪褸篇
      l 禦寒裝備: 雪褲篇
      l 神奇的 Heattech 手襪

      刪除
  4. 我係兩個人都係,每人百幾歐元

    回覆刪除