2013年4月16日 星期二

高雄人最愛 瑞豐夜市

Day 4.3  (30 March 2013) 高雄一天遊: 義大世界, 瑞豐夜市, 足藝泡腳會館
行程: 滿味香美食Brunch-義大世界-瑞豐夜市掃街-足藝泡腳會館
住宿: 高雄85大樓『85藍海』租屋主題套房


瑞豐夜市

瑞豐夜市是我和A先生蠻喜歡的夜市, 因為裡面很大很多美食~ 今次我們都有發現新驚喜! 要好好介紹給大家~ 瑞豐夜市營業時間: 逢星期二、四、五、六、日 (週一及三休息) 地鐵巨蛋站步行約5-7分鐘


假日的瑞豐夜市係超乎想像咁多人!!! 令我感覺到好似在香港行年宵咁!
太難逼入去了, 我們好快就失散左~




魚蛋, 香港都有, 佢有麻辣味比較特別






瑞豐的鐵板扒餐出名平靚正, 仲有得打邊爐添




我同Miki達達去左瑞豐夜市第一排搵食, 搵到間食鹽酥菇的, 超好食!!!
檔口姐姐仲賣大包, 點了一客小的, 佢用膠袋裝住, fill得滿滿的!
隔離果檔食大腸麵線都好好食, 正呀!


依個法式軟木塞蛋糕幾得意咁, 不過冇試呀


無骨雞腳凍, 係老闆娘人手剪走d軟骨, 滷得好入味, 食完唔洗lur骨, 正!


有得食, 仲有d小攤販賣口罩、手袋、衫褲鞋襪等等

夾公仔店當然唔少得啦~不過依兩年已經搵唔到「機車雞」了!


大家請認住依檔野 「椒麻雞」, 夠膽寫「不好吃可以罵老板」, 好! 就來一客!
點知......已經賣完了............吃不到的葡萄是酸的, 越睇越想食, 一定好好食的了......
下次試完話我知咩味呀, 嗚嗚...T^T


俄羅斯烤肉, 不及新疆蒙古烤肉, 不夠惹味, 還有點韌呢~ 唔太抵食!


好味白糖粿, 煙煙un un, 口感似麻糬, 外皮有點脆脆硬硬的, 灑上花生粉, 好好味。


可以連殼食的懶人蝦, 不是新奇野, 但好味


wow! 依個酸梅湯是我生平飲過最好飲的酸梅湯!!!!
好特別o既味道, 清新酸甜, 佢唔似平時飲開的酸梅湯, 係華梅汁, 有d似沙巴桔仔冰, 但佢冇青檸, 係純華梅榨出來的汁秘製而成。
阿Bob買了一杯大的, 每人嚐一口, 忍唔住要飲多啖, 真係好好飲!
大家記住來瑞豐夜市橙姑娘買杯試下! 講到我而家好想飲......







沒有留言:

張貼留言