2012年12月28日 星期五

北歐極光尋夢之旅 [住宿篇]

Plan 旅程的過程中, 篩選了一堆酒店, 她們都是不同價位的不錯選擇。附帶少許網上評語, 資料來自Travellife。


Helsinki 酒店選擇:
Hotel Fabian € 140/Night (評分最高)
Omena Hotels Lönnrotinkatu € 55/Night (平價之選)

Holiday Inn Helsinki City Centre € 159/Night (近火車站)
Best Western Premier Hotel Katajanokka € 125/Night (監獄改建, 夠特別)
Helsinki Apartment € 80/Night (芬蘭人Apartment, 位置好, 性價比高)






Ivalo 酒店選擇:
Hotel Inari € 102/Night (酒店隔離有個冰湖)
我1月尾既時候就住Inari Hotel, 佢間野就o岩o岩係Information center隔離, 你可以through酒店book或者行過去book都d activities, 我當時玩o左snowmobile同husky, 間酒店個位置好好o架, 我個時book lake view房, 咁每晚都可以係8點幾瞓一瞓先, 見到個湖既方向有極光先落去睇, 其實個時9點到就有, 但係我懶, 次次都瞓到10點先出去, 不過睇2個鐘都已經凍到變雪條

酒店係有wifi既, 不過要係近lobby既地方, 房係收唔到o架! 我睇3晚極光都係就咁睇, 唔洗join activities, 不過我就有join husky, 同snowmobile, 玩到2-3點, 周圍行下, 去SIIDA博物館, 夜晚自己煮(酒店對面就有supermarket), 都係lunch食過酒店餐廳, 2個人e30到啦, 等睇極光之前黎個sauna, 爽呀!


Ukonjarven Holiday Village
€ 55/Night (評分高, 有獨立suana, 免費機場接送服務)
Tradition Hotel Kultahovi Inari € 115/Night + €21 (Halfboard)  (評分唔錯, 幾多活動玩)Kakslauttanen Hotel & Igloo Village (好出名的玻璃酒店, 仲有小木屋房揀)
Fell Centre Kiilopaa € 96/Night + €22 (Halfboard)  (經濟小木屋, 有獨立suana)

我上星期係Kiilopää住了3晚木屋仔(log cabin同cabin都住過),2晚見到北極光呢!住呢到唔錯呢,價錢ok(cabin有埋自己sauna房都係€91晚),環境舒服(近national park,佢地有時有啲cross countries skiing free program供房客join,只係百幾蚊租equipment,不過要夾岩日子,唔係日日有的),最推介係喺rexeption門口旁行去national park就可以睇到北極光,鍾意睇幾耐都得,凍就返房休息完再出動過,唔駛join tour出去睇慳返唔少呢!

不過係呢度冇見到香港人,亞洲人都冇,多數都係歐美客,鍾意熱鬧就未必岩。係我地等極光時遇到啲人,佢地多數都係度住一星期以上,晚晚出去等極光!其中一個只係攞住小DC,但係佢影左幾百張極光相!佢話好勁果日極光維持左2個多小時,由天上的左邊跳到右邊,好多相有大半係啲綠色極光!好利害!





Rovaniemi 酒店選擇:
Guesthouse Borealis €76/Night (平價之選)
係近車站, 拉喼就極度唔建議, 佢兩條路都勁斜, 呢間除左近火車站, 冇野好, 連我地走果日都唔比我地寄行李, 話full得濟, 要去火車站寄, 建議住市中心, 你搭巴士落黎有站係市中心落架, 市中心方便好多, 行去火車站大約4個字, 搭的士就大約8蚊。朋友、如果有錢、我唔建議住 guesthouse boreslis  ....呢間野、麻麻地。除左近火車站 和 較便宜外、都無 mud 優點!行去市中心、最少 10-15分鐘、房間無電視,無雪櫃、 wifi 又時常失靈。

Sokos Hotel Vaakuna Rovaniemi € 149/Night
(市中心)Santa Claus Holiday

Village
€ 299/Night
(小木屋)





Kemi 酒店選擇:
Hotelli Merihovi  €95/Night (Kemi市中心)Cumulus Kemi €161/Night (Kemi市中心)Hotel Palomestari €81/Night (Kemi市中心, 普普通通)

Kemi Snow Castle €145/Night (冰酒店)Overnight train 返 Helsinki  € 118/Cabin




Tallinn 酒店選擇:
City Hotel Portus € 44/Night  (平價之選, 最近碼頭)OldHouse Apartments € 59/Night  (在舊城區中心, 但從碼頭最少行30min)Adelle Apartments € 75/Night  (位置適中, 有露台房揀)City Heart Apartments € 59/Night  (最後我地揀左入住的, 冇得彈)Rotermanni Apartments € 55/Night  (位置適中, 有Free Pick Up Service)
Tallinn > 搭夜船去 Stockholm  船上住宿 Deluxe € 319/Room/Night





Stockholm 酒店選擇:
Scandic Ariadne SEK 981/Night (近碼頭)Omena Hotel SEK 599/Night (平價之選, 
近火車站)
Comfort Hotel Stockholm HKD 839.11 SEK 720/Night (平價之選)
Tegnerlunden Hotel HKD1045/Night (近市中心)




Copenhagen 酒店選擇:
Omena Hotel Copenhagen 452 DKK ($583 HKD)/Night (近火車站)First Hotel Twentyseven  HKD 1109.74/Night (景點)Clarion Collection Hotel Mayfair  DKK 872/Night (Halfboard) (近火車站)



Istanbul 酒店選擇:
Marti Istanbul Hotel (new)   HKD 1660.07/Night
Albinas Hotel Old City  HKD 470.74/Night (位置極佳)

最初有想過在伊斯坦堡逗留幾天, 但是因為假期及Budget有限, cancel了~~但畢竟有做過資料搜集, 也與大家分享吧!


16 則留言:

  1. Hotel Inari:正!我地住個間有lake view,望出去係lake Inari,我地就呢度等極光,幸好最後一晚天空差不多全clear..只有一兩舊雲!另外比個溫馨提示你,因為月光太光,會令極光能見度變得超低!就算極光出現都未必肉眼容易睇到。我岩岩係湖上,見到有條雲唔係太白,用相機一照,就明顯見到條綠色光線,原來係唔顯眼嘅極光!所以如果天空無雲,就要細心留意,極光有時微弱(可能月亮太光關係),不要浪費機會呀!我用傻瓜機都影到,mode: ISO 800, F2.8 , 快門1"3。
    P.S Hotel Inari要揀lake view !
    Kakslauttanen:其實呢間好貴,我住個時Christmas,兩個人連half board dinner一晩要408歐!但可惜無電視,cabin都無wifi,不過感覺真係幾正,如果有其他木屋選擇,可以考慮其他先!係呢度見唔到極光,但有網友影到好靚!至於glass igloo,我覺得影相到此一遊都ok!
    Guesthouse Borealis:其實本人覺得ok,因為聖誕其間無車迫住留Rovaneimi 3 日,所以都住了guesthouse 3日。感覺乾淨,staff friendly !但無電視可惜囉,至於雪櫃,佢kitchen有,基本上雪入去無人會攞!
    Hotel Merihovi:可以,舊式但都算係種特色,住一兩晩呢個價錢我覺得可以接受,由vr station 行約10-15 min...對面有supermarket!方便!
    Tallinn: 我住Tallinn spa and conference hotel,望落去好似近d terminal,但原來要行15-20 min,不過買package 連Tallinn ferry ticket, 所以price ok ga!

    [版主回覆12/31/2012 00:28:09]嘩! 好詳細o既分享呀~~~多謝你^__^
    我之前都有諗過住Hotel Inari, 不過因為我想住小木屋, Hotel Inari好似modern左d, 所以最後冇揀到。你講完月光會影響睇極光, 我立即check下我住果幾日係初幾, 好好彩, 唔係圓月o既日子^^ 希望到時好彩會睇到啦~~ 近來好多網友都去完返o黎, 好似12月o既天氣都麻麻, 唔係咁易睇到極光。

    Kakslauttanen我都冇住呀, 真係超級貴呢~~~Guesthouse Borealis好多人住, 其實我都有諗過住架, 不過逗留在Rovaniemi既時間實在太少, 如果留多日我都會試住一晚~~^^

    原來Hotel Merihovi要行10-15min? oh...我睇地圖以為好近tim! 咁我要有心理準備先喇...thanks~~~

    Tallinn我book左Old House Apartment, 諗住住舊城區去玩會方便d, 但係睇地圖真係超級遠囉......酒店o既人同我講話冇車去, 除左搭的士(要15-18euro), 行路要半個鐘, 我幻想自己在冰天雪地零下唔知幾多度o既情況下拉住個o急行30分鐘, 我就已經想死......而家想搵第二間酒店, 但係又唔知住邊間好~我見你果間Tallinn spa and conference hotel都幾近碼頭架, 原來唔係架...um...唔知你有咩心得呢? 住舊城區好定住近碼頭好?

    回覆刪除
  2. hello~我把極光片段的link post出來了, 歡迎來看看呀!!

    那真是活到100歲都不會忘記的畫面!

    [版主回覆12/31/2012 00:16:04]Thanks~~我已經睇左喇, 超正!!!
    如果我都睇到就好lu

    回覆刪除
  3. Inari雖然無小木屋咁特色,但對住個湖真係幾relax!我覺得勁想睇到極光的話,一定要住"北"耐啲!好似inari我住兩日,一日落雪,即無左一次機會!另外兩日係saariselka and rovaneimi,因天氣麻麻+地點唔夾,又見唔到!

    Hotel Merihovi睇地圖真係近,我地等一次行大約10-15 min啫,因為唔識路又拖急嘛(又凍tim>.<),如果識行,路程可能10 min或更快掛,因為當時無計時,我講唔到實際時間,但我覺得就算唔住merihovi,住其他都不會近好多,所以我個人仍然覺得佢ok!

    至於Tallink spa,我睇地圖都以為近,事實佢地兩個建築物係近,但行過去唔係直路行去咁易,要兜外圍入去,拖急我估真係用左15 min無少!不過行去舊城區時放哂行李,就輕鬆得多!old house apartment好似我都見到,真係要由碼頭行去?我絕不建議,太辛苦(除非無行李)...我上網見過相的確ok,但如果你不想坐taxi,就最好不要考慮,旅行想開心,不是找苦!hotel europa(好似咁串)係好近碼頭,5min會到,你可以唸唸,但假如想經濟點,就Tallink spa,個時連Tallink ferry ticket + hotel package only 124 euro/2 person...check in後去舊城區行到晚上回來!酒店仲有sauna焗!享受!

    [版主回覆12/31/2012 02:28:00]聽完你意見之後我諗Tallinn真係要轉酒店先得喇~ 我都係咁話, 去旅行都係為左開心, 無謂找苦來辛, 所以問下酒店有冇得cancel先, 如果有就cancel左先, 改book第二間。不過船飛我買左了, 所以冇得學你訂package連Tallink Spa Hotel。

    回覆刪除
  4. 你總共去幾多日?暫定邊間hotel?

    [版主回覆12/31/2012 02:33:35]我總共去19日, 3晚Helsinki, 3晚Kiilopaa, 1晚Rovaniemi, 1晚Kemi, 1晚塔林, 2晚Stockholm, 3晚哥本哈根。原先我都想住Inari, 搵左d好北o既酒店, 係後來聽人講話Kiilopaa位置好, 都好易睇到極光, 而且又住到小木屋, 所以基於各方面因素, 就揀左Killopaa。其實而家仲有得揀o既, 我自己都15 16呀。我知Killopaa & Inari大概相差40km左右, 即係黃大仙去青衣o既距離, 我諗大家都係北極圈內, 相差40km望到o既野應該都唔係差好遠。

    回覆刪除
  5. 既然Kiilopaa有你喜歡嘅小屋,而位置又好,咁你放心住,我覺得留同一個地方等,好過周圍搬,萬一搬左先出現就愁!helsink主要景點,其實好近,所以你住三晚,應該好輕鬆!

    [版主回覆12/31/2012 22:12:39]係呀, 難得去咁遠, 希望可以輕鬆d旅遊, 唔想趕頭趕命, 所以逗留多幾日, 就可以慢慢行^^ 係呢, 尋日同前日極光指數都好強, 唔知你有冇收獲呢? 如拍攝到漂亮極光照片, 記得和我分享啊^^ thanks~~

    回覆刪除
  6. 我29/12已經要回來,我走個日發覺當日的確好好天!好彩28/12晚last night算係見到(主要影到,因為月光太強,極光顏色好暗)所以之前提你如果你見到懷疑極光,要用相機試試,因為就算肉眼看不到有時相機可以影到!

    我絕對相信,我留多一晚必定見到超強光!

    至於相片,我無寫開blog嘅習慣...>.<但我非常期待你啲北極光相!

    [版主回覆01/01/2013 14:40:34]即係你已經返到香港了, Welcome Back!!! & Happy New Year^_^ 祝你今年繼續遊走世界~

    多謝你o既建議, 我會俾心機影, 希望能有好運氣啦! 係呢, 關於相機電量方面...你去到果邊d電係咪用得好快? 有冇用暖包暖住部相機呀? 同埋由室內溫暖地方移到室外, 相機有冇出現霧化問題?

    回覆刪除
  7. 我帶兩部相機+extra 1舊電,基本上無問題。我去前都成日唸點保暖部相機,但真正去到只係用暖包放係褸袋,影完放係褸袋ja...但有時凍到暖包都唔暖!我最後一日係inari lake捕極光,長時間係室外,部機的確超易無電!好彩房間超近,跑上去charge住一舊電先,所以整個過程無咩問題

    回覆刪除
  8. 至於室外轉室內,都有呢個問題,但我抹下鏡頭,無特別理會!

    回覆刪除
  9. hello 我想問你個陣由Ivalo 機場去Fell Centre Kiilopaa既方法。

    見到你呢個POST,
    http://www.utravel.com.hk/member-blog/wing521/ADgRYREqA3Q/

    想問係咪係IVL機場就有巴士? 同係巴士站Saariselkä 定巴士站Killopaa 度落車呀?

    THANKS!!

    [shadow回覆03/10/2013 21:14:07]THANKS!!!

    [版主回覆03/10/2013 17:22:33]係呀, ivalo機場每班機都會有班接駁巴士, 就在機場出面, 好易搵。你可以去到上車先買飛, 12歐一個人。上車同司機講Killopaa落就得架喇。上次我坐到尾站先落車, 大概坐左45min至1hour左右

    回覆刪除
  10. hi.. i am planning to Inari this December. Read your article that you cooked at night, was wondering there is stove or small kitchen in lake view room? If so, I dont have to book apartment leh, coz hotel said apartment no view.

    Please advise. THank you.

    [版主回覆05/30/2013 01:56:06]我係住fell centre kiilopaa的Cabin, 全部都有廚房仔架~~
    不過我果間酒店d cabin前面有樹, 唔係好多view, 有遮擋

    回覆刪除
  11. Hi,
    I will go to finland in feb 2014
    I am interested in fell centre kiilopaa
    想請問你係邊度book fell centre kiilopaa?is it through their own website?
    And what is the meaning of "halfboard "?
    Thanks

    [版主回覆05/30/2013 01:53:53]fell centre kiilopaa 我係直接EMAIL同酒店BOOK架~~
    價錢同BOOKING.COM差唔多~~
    你可以EMAIL俾佢地問佢拎房價表, 佢地都幾HELPFUL架~~
    Halfboard即係包早及晚餐, Fullboard即係包早、午、晚3餐。

    回覆刪除
  12. hi,
    我都plan去fell centre killopaa 住,
    想問邊樹有supermarket 呀.

    thanks

    [版主回覆07/12/2013 01:36:12]可以俾5歐坐酒店提供o既Shuttle, 循環線, 其中一站停市中心, 果度有餐廳, 小商店, 仲有一個supermarket, 可以補給物資。

    回覆刪除
  13. 請問你覺得住Inari Hotel好d定住Killopaa呢?請問你點樣由Ivalo airport 去 Inari hotel呢?

    [版主回覆07/26/2013 23:16:03]依個問題問得好, 果時我都考慮左好耐......
    聽d前輩講, Inari位置北d, 睇到極光機會更大, 但係基於budget問題, 同埋我太遲決定......d房俾人訂晒, 所以最後都係留守Kiilopaa, 好彩都睇到:)
    Ivalo Airport有巴士去Kiilopaa, 如果酒店係南下都好方便, 12歐一程。至於上Inari Hotel, 依個就有好多說法! 有人話機場冇巴士, 要搭返車出市中心先有; 又有人話有間巴士公司有車去。車費好似都幾貴, 你要check check喇, 或者send email問酒店。

    回覆刪除
  14. 請問 hotel Inari 可以自行煮食嗎?有供應厨具?

    [版主回覆10/20/2013 16:57:34]Hotel Inari 好似不能煮食的

    回覆刪除
  15. 你好呀, 請問去一次芬蘭大約需要幾多錢到? 我想新年去, 而家先PLAN會唔會太遲?

    [版主回覆10/20/2013 17:01:36]有心都唔怕遲既, 不過如果新年去可能貴少少喇~~主要睇下有冇機位。
    我total用左$25000一個人, 19天, 包晒機票連酒店及洗費。但我的消費不能作準^^" 因我買機票時好早買, 是特價機票。我估如果剩係芬蘭9日, 機票連酒店package應該萬零蚊一個人左右, 你可以出去問下價^_~

    回覆刪除
  16. 你好,我想問妳英文係咪好得架? 因為我plan左新年去,但有D擔心join佢地活動時言語溝通的問題,我英文只限於基本單字詞,所以有D擔心,另外想問妳係咪帶左好多罐頭,即食麵去? 入境沒問題的嗎?

    回覆刪除