2012年11月10日 星期六

【交通】Tallinn (塔林) ---> Stockholm (斯德哥爾摩)

【交通】Tallinn (塔林) ---> Stockholm (斯德哥爾摩)

由Tallinn去Stockholm最直接的方法肯定是搭飛機。不過想慳錢的話, 搭夜船亦是不錯的選擇。一來可以慳返1晚酒店錢, 二來可以多個郵輪體驗。

Tallink Silja Line
http://www.tallinksilja.com/en/schedules/stta/default.htm


(MS Baltic Queen)

由Tallinn去Stockholm, 可以坐Tallink Silja公司的郵輪。
晚上6點開船, 第二朝10點就到。中途經過瑪麗港 (芬蘭的一港口城市)

Tallinn (D-terminal) -  Mariehamn - Stockholm (Värtahamnen)
18.00 - 04.50 / 05.00 - 10.00



如果由Helsinki出發, 就坐Viking Line / Silja Line, 也有Overnight Ferry去Stockholm的。


好, 訂房了!
因為Overnight Ferry關係, 有房揀~~房間種類可參看: 
http://www.tallinksilja.com/en/shipsAndTerminals/balticQueen/cabins/

兩個人, 主要都係揀 A Premium with double bed 定 De Luxe cabins, 再上去Suite / Executive Suite果d太貴了。

A Premium 171 EUR
Outside cabins for 2 persons with one double bed, WC, shower and LCD-TV.

De Luxe 263 EUR
Spacious cabins for 2 persons on deck 8 and 9. De Luxe cabins have double bed, WC, shower, hair dryer, LCD-TV, telephone and refrigerator. The price includes a special breakfast and refreshments in the refrigerator.

價錢相差 92 EUR, 不過 De Luxe 多個早餐, 同埋風筒及雪櫃refreshment等。
A先生話唔好揀最平, 咁就住好少少啦。


A Premium


De Luxe 


揀完房又要揀food & beverage, 晚餐提供Buffet, 又或者兩間餐廳食A La Carte。自助餐 28 EUR 一位, 都唔平, 但係又唔知餐廳食乜,  望下menu先。真好, 可以preview有咩好食, 想食先揀食邊間餐廳。
但原來...Buffet都有menu XD
真係好~~

就Buffet啦~^.^

總數 319 EUR (原價 364 EUR), 早28日訂有early bird discount!




2 則留言:

  1. B小姐您好,



    偶然間看到您的遊記,這才發現你們的路線幾乎和我們一樣今年3月中要去的地方一樣,不論是地點與交通方式,目前我們正在訂住宿與船票等因此您得遊記對我們幫助許多。

    想請教您一下,我目前正在訂silja的船票,同樣為28天前訂購想要取得15%的折扣。但是我到最後付款要轉刷卡得畫面,金額還是原價,但是可以看到細節是有early booker的字樣。這樣是正確的嗎? 如果有折扣似乎也應該是刷卡時就已經扣除了才是? 抱歉,打擾您了,在請您幫我看一下,謝謝!!

    [版主回覆01/30/2013 23:55:07]你好呀~~好開心又認識多一位追尋極光的^^ 我係book到最後俾錢畫面時會直接show discount左o既價錢架~因為default系統會幫你揀左discount, 如果你唔要按"unselect"就可以知道原價係幾多。你都可以試下check下是否這樣:) 希望幫到你啦~~^^

    回覆刪除
  2. 謝謝你的快速回覆。

    可能是silja系統出問題了,因為我不論是選unselect 或是select的價格都是一樣。我會再寫信問問他們,謝謝你喔。

    真得很好高興,也覺得真的是高度幸運,我們居然跟ˇ你們的路線幾乎一樣。^^

    祝您新年快樂!!!

    [版主回覆02/02/2013 01:50:43]oh~ 那就要問問他們了, 可能真是系統出現問題! 後天就要出發了, 希望到時天氣好啦^_^ 回來後再和你分享, 謝謝你, 我也祝你新年快樂^^

    回覆刪除