2012年10月5日 星期五

早晨對著大海做Yoga

Day 4.1  (14 May 2012)



清晨起床第一件事, 在露台上看到美麗的日出, 忍不住逗留了一會欣賞。平靜的環境, 海浪聲, 雀鳥聲, 風聲, 閉上眼深呼吸, 實在太美妙了。







360度片段, 雖然拍得唔係咁好, 但聲音ok架, 可以幻想到當時o既環境


生平第一次yoga, 估唔到是在澳洲昆士蘭希曼島, 這片對著大海的草地上。動作都是很簡單, 勉強跟到導師的步伐, 45分鐘不知不覺間就過去了。原來yoga都幾好玩, 舒展身心, 又可以平靜心寧。做完yoga, 我地返酒店沖個靚涼, 然後就出去食早餐!







今日天氣非常好, 太陽把海水照得碧綠!

















當我第一次見到白色鸚鵡出現, 我覺得好surprise! 但係在澳洲見怪不怪, 平凡得像見到麻雀咁。室外o既座位全被烏鴉及鸚鵡佔據, 佢地唔怕人, 跳上枱, 仲偷住客食物。有隻鸚鵡仲好聰明, 靜雞雞用爪打開糖樽蓋, 偷走幾包咖啡糖, 飛到帳蓬上撕開包裝偷食, 超可愛!







食完早餐, 我就沿著沙灘慢慢散步返酒店。









見唔見到呀? 3樓變左鸚鵡基地呀!! 聽講佢地好惡架, 千祈唔好餵佢地, 都唔好打開窗, 佢地會飛入屋架!




依間就係我間房 Lagoon View 301




返房之後執行李準備check-out, 趁仲有少少時間, 出露台欣賞咁靚o既海景


睇睇下, 突然有隻鸚鵡飛左過o黎, 我即刻入返房關門!
差唔多夠鐘, 陣間酒店職員會帶我地參觀一圈, 執齊野又慢慢行返出去。








住在地下可以直接行出沙灘


沒有留言:

張貼留言