2012年10月6日 星期六

Island Tour 參觀 Hayman 各種房間

Day 4.2  (14 May 2012)

每次出差行程都勁緊密, 食完早餐check-out完, 就要參觀酒店, 首先是房間, 跟住係facilities。

Hayman Island Resort 房種主要分為幾大類:
1) Lagoon Room (我地住果隻)
2) Pool View Room
3) Beach VIlla / House
4) Penthouse






在Lobby集合然後出發! GOGOGO!

酒店另一間餐廳


酒店種植了許多熱帶花卉, 可以用來製作新鮮花球


Spa Centre


酒店有自家攝影師及studio, 可以為住客拍攝專業照片, 留倩影。



Pool Access Rooms (37.64 sq.m)

Pool Access, 顧名思意即係可以直達泳池。每間房都有私人「碼頭」, 可以直接落泳池游水, o岩晒鍾意游水o既住客!














Pool Deluxe Rooms (37.64 sq.m)

Pool Deluxe Room size同 Pool Access差唔多, 不過浴室裝修明顯唔同!
原來酒店提供兩種style, 我地尋晚入住果隻Lagoon Room係懷舊設計, 依隻Pool Deluxe係modern設計, 比較o岩亞洲市場。









我地都一致認為依間先係我地杯茶!




露台個view唔錯!






Pool Suite (75 sq.m)

套房有一房一廳, 露台開揚, 望泳池景, 幾o岩新婚蜜月客人。














除了浴室, 仲有一個客廁


















今朝, 我就係在依片草地上做yoga喇, 超爽呀!



Retreat Room (38 sq.m)

依間勁隱蔽, 隱藏在叢林之中, 主要target honeymoon客。木地板好warm, 我最愛後花園的浴缸, 係度浸浴就正喇。


















Beach Villa (120 sq.m)

依間係真正睇到我地「嘩嘩」聲o既一間! 落地玻璃, 獨立泳池, Apple TV, modern設計, 嚴如有錢人的獨立屋。不過成萬蚊一晚, 拿利左d喎......馬爾代夫都唔洗啦......全酒店得8間, 但係原來都好多人住架 證明依個世界真係好多有錢人



























其實除左依幾間房之外, 酒店仲有Beach House, Lagoon Suite, Penthouses未參觀。


下一篇

Hayman 婚禮小教堂



沒有留言:

張貼留言