2012年10月2日 星期二

隱世奢華浪漫秘島 Hayman Island

Day 3.4  (13 May 2012)



希曼島 Hayman Ialand, 是聖靈群島 (Whitsundays) 云云島嶼中最奢華的一個! 島上只有一間Resort, 是「The Leading Hotels」 Group 系列的酒店, 可以話, 全大堡礁最豪華o既酒店就係依間! 聽講好多名人都曾經在此渡假, 但基於私隱保密, 酒店不能開名。除左參觀, 我地仲有機會在此渡一宵, 所以這一直是我此行非常非常期待o既一站!



從Carol Sea Resort去Airlie Beach 碼頭只需5-10分鐘車程


Fanta Sea 提供來往各小島的公共小輪班次表 (Hamilton Island /  Whitehaven Beach / Great Barrier Reef / Shute Harbour)


碼頭上停泊了許多大大小小的船隻, 不過都唔係我地坐果隻


未夠鐘, 大家都有d肚餓, 去士多買d野食先。不過物價指數太高...買包薯片又係4AUD, 買枝甜筒又係4AUD, 所以大家都買甜筒醫肚。三十幾蚊食枝雀巢甜筒, 實在太貴......我買左枝雪條, 都要3個幾澳幣...


等到5點幾, 夠鐘上船lu, 嘩! 我冇眼花丫ma? 隻遊艇咁靚o既!!!



一上船仲有靚仔招待, 派冰凍飲料






船艙舒服到不得了, 仲好新, 好乾淨tim!




船頂仲正, 有豪華梳化, 俾你坐得舒舒服服吹海風, 嘆香檳






我地就由手指位出發, 前往右上角的 Hayman Island, 大概半粒鐘


可以這樣一邊吹海風, 一邊嘆香檳, 一邊欣賞醉人o既日落, 真係人生一大樂事也!
(Behind the scene: 實情係大風吹到頭都甩, 寸步難行, 香檳杯吹到東倒西歪, 好在杯是膠做的)



黃昏時候, 到達寧靜的Hayman Island。


萬里無雲的天空, 我能想像今晚的星星會有多閃亮


因酒店範圍都幾大, 所以出入主要靠高爾夫球車接載。


酒店大堂



一到步, 職員就安排房間讓我們安頓休息, 半小時就出去餐廳晚飯






今晚這餐超豐富! 我們各自點了喜歡的食物, 這個海鮮拼盤, 價值澳紙180大元! 先端來凍盤海鮮, 生蠔鮮甜, 蝦蟹等都不賴。


上完凍盤, 仲有熱盤, 我地兩位女士, 完全低估了這道菜的size! 來了幾天, 覺得這裡的食物份量都係偏大的! 看一看價錢, 便知份量約有多少, 不呃秤。有位團友叫了龍蝦, 隻龍蝦已經好大, 佢仲要用蝦來墊底......真係慷慨到冇朋友!


我仲叫了一碗冬陰湯, 成碗麵咁大, 飲到嗌晒救命。味道嘛...睇個賣相便知, 唔似冬陰公, 不過酸酸辣辣幾開胃o既。


依個生牛肉他他係團友叫的, share了一小舊, 好好味!


食完主菜, 我地已經飽到唔識郁, 甜品? 只係點了一客買個share, 唔好錯過食度o既甜品, 好好味呀。


慢慢食下坐下傾下, 不知不覺間已經食左三個鐘@@ 澳洲o既節奏果然好慢, 好適合我依d咁慢條斯理o既人! 食完飯, 侍應向全場每位女士送上一枝粉紅玫瑰花, 因為今天是母親節! ^^ 但我地全團冇一位係母親, 哈, 不過有花收, 我地都覺得好開心。
祝 天下母親「母親節快樂」


下一篇

早晨對著大海做Yoga

沒有留言:

張貼留言