2012年10月9日 星期二

長期客滿 Beach Club Hotel

Day 4.5  (14 May 2012)



探索 Hamilton Island (哈密頓島) 之

第一站 - Beach Club Hotel, Hamilton Island


休息一會, 我地就出去探索Hamilton Island!!
第一站係位於Reef View Hotel 對面o既 Beach Club Hotel! 這間酒店是一間5星級酒店, 在Hamilton Island好出名。




大堂就在地下, 非常開揚及大自然氣息



由地下進入, 明亮酒店大堂, 小餐廳和休憩區。我喜歡她的裝修, 簡單的裝飾品, 和諧的顏色令人好舒服。







步出去便是酒店泳池及沙灘。





接著, 我地就參觀酒店房間



酒店有兩層, 由這些原木建成的走廊。

一進入房間的左右就是浴室



 浴室是很 old school 的design......像長洲渡假屋, 又似大學宿舍, 我們又不自覺地跟泰國的酒店比。



房間設計, 都是很舊的款式





窗外有露台, 兩張沙灘椅



這個......有點殘的電視組合櫃, 有點格格不入。
大家是否很想知道, 這間大受歡迎的五星酒店到底幾錢呢?
答案是港幣四千幾蚊晚, 嘩......

可能我們都被寵壞了, 在亞洲, 如果用四千幾蚊可以住到上好的酒店, 貴賓的享受。
只能夠說澳洲人跟我們的standard是有點不同的。我嘗試想想原因: 可能因為他們崇尚大自然, 不用太豪華, 簡簡單單才有渡假feel; 又或者, 他們不太commercial, 當初建酒店時都沒有想太多; 定係獨市生意, 所以沒有競爭?

雖然我地不停彈, 但好多外國人入住架!
果日參觀只係參觀左1間, 因為其他房都已然fully booked!
唔怪得d外國人去到亞洲酒店渡假, 一住就住整個星期啦~ 因為實在太抵了!

第二站 - 哈密頓島的心臟



離開Beach Club, 跟住我地經過全島最熱鬧的地方, 這裡有咖啡室, 餐廳, 小商店, 好似一個小鎮。



好快就去到 Hamilton Island Yacht Club, 依度有好多豪華遊艇, 如果其中一隻係我o既就好lu。


下一篇

Hamilton Island Yacht Club




沒有留言:

張貼留言