2012年9月15日 星期六

土耳其航空 Comfort Class

前幾篇介紹過土耳奇航空(Turkish Airline)的優點,除左有機會免費遊覽伊斯坦堡(Istanbul)外,仲有一個幾好o既優點,就係豪華經濟艙Comfort Class喇!這個Comfort Class,是介乎Economy Class 與 Business Class之間,但土耳奇航空的Comfort Class的級數,絕對能媲美許多航空公司的Business Class,而且價錢還較實惠。









土耳奇航空的Comfort Class 座位,同傳統經濟客位最大o既分別係:座椅闊d(19.5 吋)、椅距寬d(加長到 46 吋)、椅背可傾斜度大d(8.5 吋)、伸腳空間更多。配上10.6"的銀幕與AVOD娛樂系統,電視熒幕隱藏於扶手中,使用的時候才取出,可自由調較熒幕角度,更體貼每位客人的需要。2011年更榮獲Skytrax評選為最佳豪華經濟艙(Best Premium Economy Seats),認真巴閉!



佢仲有好多威水史,先後於20­09年和2010年獲選為「最佳南歐航空公司」,而在2010年更獲得「最佳經濟艙機上餐飲」獎。所以膳食方面亦相當有水準,不但賣相精緻,而且味道都很有質素。花費多少少,就可以享受這種「星級空中體驗」,讓旅程更舒適!



賣相精緻的餐前小食(上) 及 餐後甜點(下)



是次北歐之旅難得有機會坐土耳奇航空,B小姐都很渴望可以一嚐Comfort Class的舒適,可惜窮等人,連Sampo號都唔捨得坐...更何況這個十多小時的航段呢?


沒有留言:

張貼留言