2012年7月3日 星期二

澳洲最高觀景台 SkyPoint

Day 2.4  (12 May 2012) 

澳洲最高觀景台 SkyPoint




日光之下無新事, 去到邊個大城市都搵到旅遊塔, 曼谷旅遊塔﹑ 台北101﹑ 澳門旅遊塔﹑ 香港Sky100﹑杜拜的哈里法塔, 青島旅遊塔......來到澳洲昆士蘭, 都有一個類似的觀景台叫做SkyPoint, 位置住宅大廈Q1的第77及78層內, 離地約230米, 是澳洲唯一設於海邊的觀景台。在2005年啟用, 據官方網站所指, 它是全球最高的住宅大樓之一, 共85層, 樓高322.5米, 是世界第25高大樓。



像許多高樓大廈一樣, Skypoint設參觀門票, 也設有餐廳, 供應下午茶點。
我們乘坐世界上最快的高速電梯,  升至距地面230米的高處(77樓), 只需要 30 多秒就能到, 電梯天花板上還有鏡頭直播升降過程, 很有趣。


最高層 SkyPoint 在 77 樓, 有一瞭望台, 環境明亮舒服, 每個星期五六日都有人舉行婚禮。


悉尼和墨爾本都有 bridge climb,黃金海岸的 SkyPoint今年也推出了「 SkyPoint Climb」。
這個是新玩意, 新鮮熱辣登場, 類似澳門旅遊塔的性質, 在 270 米的天台高空行一個圈, 挑戰你膽量。

    

Skypoint Climb
地址:Hamilton Avenue, Surfers Paradise, Queensland 4217 Australia
收費:89澳元(約712港元)及109澳元(約872港元,Twilight Climb/黃昏出發),
費用包括進入位於77樓的SkyPoint Observation Deck(價值21澳元, 約168港元),
詳情及訂票可瀏覽:
www.skypoint.com.au
註﹕不接受12歲以下或高度1.3米以下小童參與


在觀景台可360度俯瞰整個黃金海岸的景色, 有「大地在我腳下」之感覺


前面最高的那棟是最新建成的大廈住宅, 後面那兩棟一高一矮, 便是我入住的Hiltons了~~


在另一邊可看到矮小的平房

晚上, 大家分享返各自酒店的優點與缺點, 導遊Peter又向我們介紹黃金海岸的旅遊資訊,
哪棟酒店最新? 最有錢的區域在哪裡? 昆士蘭的旅遊活動等......etc.
佢話, 由5月中到10月份, 在黃金海岸對出20米海面很容易看到鯨魚, 基金上逗留3天或以上, 就一定看到!

另外, 天氣好的時候, 在黃金海岸還能看到「月出」, 日出就見得多, 月出到底係點o既呢??
我借了朋友剛去澳洲渡蜜月所拍攝的照片同大家解構何謂「月出」






真係好amazing呢~~~


14 則留言:

  1. 澳洲的夜景和月出超靚呀!

    回覆刪除
  2. the photos are amazing, as always! But looking at them made me realize I am in NEED of holiday, with a real beach, icecold cocktails and an overload of sun.. like, now!

    回覆刪除
  3. 好令呀 澳門果個都唔好玩既有機會我都想試下呢個

    回覆刪除
  4. Skypoint Climb好得人驚><

    回覆刪除
  5. 我一直都以為果個係太陽,原來真係月亮 =口=" Q1上一上去好貴呢,要20幾蚊…

    [版主回覆07/21/2012 12:37:53]係呀...上一上入場費都幾貴
    不過圍返百幾蚊港紙, 好多旅遊塔收費都係咁上下, 都算合理啦

    回覆刪除
  6. 好靚!!:D 燈光耀目~

    回覆刪除
  7. 我行過悉尼habor bridge,曬到哩

    [版主回覆07/21/2012 12:39:37]n年前去過悉尼, habor bridge, 都有諗過行架, 不過都幾貴呢
    係咪好觸目驚心呀?? 我在下面睇d人行, 都幾牙煙

    回覆刪除
  8. 小Owl Owl 看世界2012年7月11日 晚上11:53

    So beautiful !

    回覆刪除
  9. 「月出」真係好神奇, 有機會都想睇下

    回覆刪除
  10. 多謝你帶我見識了這些美景呢~ 巧令呀!

    回覆刪除
  11. <a href="http://xn--n9j4a6ixag2fvhmi9cc5959x.biz">オンラインカジノ</a>

    回覆刪除