2012年7月30日 星期一

戀上星洲茶檔 Killiney Kopitiam

Day2.1 (14 July 2012)

尋晚3點先瞓, 今朝瞓到12點幾才起身! 第一站就梗係食返個星洲風味早餐叉叉電先啦。上次已試過阿坤﹑南洋老咖啡, 今次試下依間一樣好出名o既老店Killiney Kopitiam。依間店全星洲有十幾間分店, 最老店位於Somerset站的Killiney Road, 成條街都開左好多特色早餐店。


遠處已望到大大隻67號字樣



店子裝潢簡潔明亮


餐牌好簡單, 一眼望晒

我地叫左咖央多士﹑奶茶﹑Mee Siam﹑咖啡雞配法包。Mee Siam中文名係米暹, 唔知咩o黎, 第一次食, 酸酸甜甜咁, 味道有點怪。咖啡雞辣辣地, 用烘培過的法包點咖啡館汁食, 咖央多士比阿坤的薄, 暖暖的咖央醬令牛油半溶, 厚薄適中, 好好食, 個人幾欣賞。奶茶方面, 都係煉奶調製的星洲奶茶, 香滑唔太濃, 好好飲!


Mee Siam (米暹)


咖啡雞 配法包


傳統咖央多士


星洲奶茶


閒閒地又食左90港幣......真係貴到嚇死人


從 Somerset 地鐵站A出口一出, 向左直行轉右入Killiney Road就見到!

相對起阿坤, 我較愛這間Killiney Kopitiam, 離開時忘了買樽咖央醬......飲恨T^T 一直知道香港有分店, 睇來今次一別, 我要前往香港店一解對星洲的思念。早餐過後(其實已經3點), 我地就搭MRT去探「空中怪樹花園」喇!

Killiney Kopitiam
地址: 67 Killiney Road, Singapore
電話: 65-6734 9648 / 65-6734 3910
時間: Mon, Wed to Sat - 6am to 11pm
          Tues & PH - 6am to 9 pm
          Sun - 6am to 6pm
交通: 地鐵Somerset站, A出口步行3分鐘
網址: www.killiney-kopitiam.com/

下一篇 
「空中怪樹花園」Garden By the Bay




沒有留言:

張貼留言