2012年7月8日 星期日

最靚婚禮場地 Coral Sea Resort (Airlie Beach)

Day 3.3  (13 May 2012) 



坐完scenic flight之後, 我地參觀坐落於Airlie Beach的一間充滿渡假風情的酒店。

聖靈群島 (The Whitsundays)  1) Coral Sea Resort at Airlie Beach 








房間雖然不算豪華, 但勝在美景搭夠




房間外有一大露台, 仲有張吊床tim!


隔離有一開放式Jacuzzi, 非常適合情侶呢~~






酒店的草地上可以舉行一場簡單而隆重的證婚儀式!
今次trip參觀咁多婚禮場地, 個人最喜歡就是這個, 簡單的佈置已經好浪漫~








參觀完, 職員已端來冰凍的飲品






泳池邊還可舉行Pool side婚禮派對


因為要趕船去Hayman Island, 所以匆匆離開




附近還有許多便宜的酒店及旅館, 例如以下幾間:
-Colonial Palms
-Seaview Apartment
-Blue Horizon



坊間常說 Airlie Beach 是通往天堂小島的門檻, 因為很多旅客都會路經此地作為中轉站, 再去聖靈群島 Whitdunsays。依度離市中心好近, 頭先部車經過果條街呢~~就係背包客天堂! 各式各樣的青年旅舍﹑ B&B, 餐廳, 紀念品店等等! 

下一站, 我地就去傳說中六星級的渡假Resort, Hayman Island!!!

隱世奢華浪漫秘島 Hayman Island




5 則留言:

  1. 小Owl Owl 看世界2012年7月11日 晚上11:58

    Coral Sea Resort (Airlie Beach) 這個地方佷舒服啊! XD !

    [版主回覆07/18/2012 21:21:35]係呀, 我都好鍾意依個地方^^

    回覆刪除
  2. wah!!!wah!!wah!!好正啊﹗大開眼界啊﹗

    回覆刪除
  3.  你好呀,我1月會到Whitsunday 玩一星期,而家諗緊住coral sea resort定beach club,金錢有限,coral sea resort有d package好抵,可以玩3-4晚,但系如果beach club只能住2晚,有咩高見,邊間值得呢?多謝回復,真係好煩,成日發夢都見到,有壓力,好想快些搞掂,唔該曬

    [版主回覆11/06/2012 19:46:17]唔洗客氣^^ 我都係分享下心得o者~ 可惜果次參觀Carol Sea Resort太匆忙, 所以影得太少相了~~

    活動方面, 我覺得去到先book都得, 因為無論機場, 定酒店, 都有旅遊counter同埋當地agent的玩樂flyers, 想玩乜都有, 睇o岩邊樣再在當地book會好d~~ 原來你都會去Whitheaven Beach 好羨慕呀^~^ 去完可唔可以share d相俾我睇呀? 除左whitsundays, 你會唔會再去其他地方玩?

    [Rose回覆11/06/2012 16:16:15]多謝你o既寶貴意見..我都仲係諗緊...

    不過我就book左遊艇玩3日3夜...會去white heaven beach ar,玩下浮潛...

    我仲未book domestic flight jetstar之前$49au,而家要$99au等下先...你知唔知玩其他野o係hk book 定去到果邊先book好呢?

    [版主回覆11/05/2012 01:57:09]你個行程會唔會經過hamilton island呢? 因為去whitsunday冇direct flight, 一定要經Hamilton Island機場 or Airlie Beach個機場, 如果你係前者, 在Hamilton Island住1-2晚都無妨, 然後轉船去返Airlie Beach先住Carol Sea。如果你飛機已在Airlie Beach 降落, 咁住在Carol Sea會方便d~ 去Whitsunday, 強烈建議一定要去White Heaven Beach呀, 因為去過o既人都大讚好靚好天然!! 好可惜我未去過, 只在空中鳥瞰, 如果你有機會可以join tour去下。

    [版主回覆11/05/2012 01:52:28]分享下心得都得o既, 始終係你住唔係我住丫ma^^ Carol Sea Resort係Airlie Beach, Beach Club就位於Hamilton Island, 地點唔同架~~ 如果你打算在Hamilton Island過夜, 就必須在島上住喇。個人認為視乎你想過一個點o既假期, 兩個地方都有local tour去大堡礁或出海玩水上活動, 不過carol sea resort 就靜中帶旺, 坐落於airlie beach, 位置夠正中, 去邊都好方便, 特別係坐scenic flight去大堡礁, 只需坐5-10min車就到。beach club就在hamilton island, 自成一角, 似高級版的長洲, 小島上沒有汽車, 大部份人都是用高球車出入的, 比較寧靜。
    個人比較喜歡carol sea resort, 因為價錢, 配套, 地點, 各方面都較好, 而佢個蜜月套房都幾正, 有個jacuzzi在露台, 酒店仲有私家碼頭可以出海。

    回覆刪除
  4. hi 我去完whitsunday airlie beach 返嚟啦! 對airlie beach 好失望...一d都唔靚...浪費了時間和金錢...不值一提,衰過大梅沙....好彩white haven beach 真係幾靚...但只留了2 hrs only....我想真係住hamilton island 會好d!!!!

    [版主回覆02/02/2013 23:48:58]衰過大梅沙?@@ 睇o黎你遇上很不愉快的經歷啊......行程一共去左邊幾個地方呀?

    回覆刪除
  5. 我的不愉快club siena婚禮2013年4月30日 下午6:38

    好正啊﹗
    如果我個時擇左你個到就好了

    [我的不愉快club siena婚禮回覆05/02/2013 14:16:57]多謝你AR!
    我好開心有人明白我地T_T

    其實我個BLOG仲未寫完佢地的衰野, 我都同自已講唔好勞氣, 但個心到宜家仲UP住,此終一生人一次。投訴唔到,唯有係度寫BLOG比人知佢地的惡行,同比人知個真相!

    [版主回覆05/01/2013 01:41:38]我睇左你個blog, 真的非常替你難過, 又感氣憤! >.<
    好地地一場婚禮被人搞wan晒, 多謝你o既分享, 我地會好好記住的。
    By the way, 你地都唔好咁勞氣, 為左依d人勞氣唔值得, 最緊要兩公婆開開心心sweet sweet^^

    回覆刪除