2012年7月23日 星期一

炭爐叻沙 結霜橋

Day1.3 (13 July 2012) 



到左新加坡, 一定要食喇沙, 因為酒店位於Bugis ﹑

Lavender ﹑ Nicoll Highway 交界, 我地知道Lavender 附近有間好味喇沙--結霜橋, 所以我地又發揮看家本領:「行路」去結霜橋叻沙。出發前都有d擔心, 因為B小姐曾經迷路過無數次, 看那些錯地圖的旅遊書兜了太多冤枉路, 擔心再次行差踏錯會被丙, 特別是肚餓的時候。好彩, 今次條路又直又寬, 只係地址含糊, 所以才看不到吧!

你知啦, 坊間d旅遊書, 大多是「你抄我﹑我抄你」咁, 好少數是親身去過, 而又可以整個清晰o既地圖出o黎俾大家睇。如果你左手揸一本, 右手揸一本, 特別係新加坡依個變左咁多o既地方, 真係好易迷路的……冇理由明明行到去, 都要搭地鐵轉幾個站再去架?!? 搭的士又貴喎……




結霜橋叻沙 (Sungei Road Laksa), 在Lavender站步行5-10分鐘, 位於一up dup大排檔裡。碗叻沙只售SG $2, 即$13 HKD左右, 抵到爛!


叻沙是用傳統炭爐煮的, 夠正宗, 湯底加入大量螄蚶去煮, 鮮甜無比。


用湯匙食夠地道, 一口一啖, 好快就食晒食碗粉。估唔到SG $2都有咁o既水準, 其實新加坡好多好食o既野都係在冇冷氣o既地mou食店內的。


食完喇沙, 買左樽飲品, 但添加劑味重




依個大排檔仲有好多好野食, 不過我地要留肚食美食節, 所以食完碗叻沙就走lu, 行去Lavender站搭MRT去Raffles Place。


結霜橋叻沙
地址: Block 27, Jalan Berseh, Singapore
時間: 09:00-18:00 (每月第一及第三個星期三休息)
交通: 地鐵Lavender站, 步行10分鐘








食到乾乾淨淨




行去Lavender站方向


由5footway行去Jalan Berseh經過的清真寺


好靚的復古電單車




依間阿源大蝦麵, 好似好好味。除左蝦麵, 仲有螃蟹麵, 剩係賣相都好吸引!
 網上一查原來係50年老店, 總店在Joo Koon, 依間分店在2009年開業。

招牌大蝦麵,鮮香味濃
阿源說,蝦麵的湯頭是延用父親葉永強在50年代自創的秘方,熬製6、7小時而成,熬製的工序也是落足心思,以至於每天早上2點半,就到這裡開始準備了。老闆如此用盡心思,怪不得蝦麵吃起來鮮香味濃,讓每位品嚐過的食客都大呼過癮。除了招牌大蝦麵,這裡也煮製蝦婆面、珍寶蝦麵、排骨豬尾面等,阿源也特地在蝦麵裡加入豬尾、排骨,組成三合一的蝦麵,讓食客大快朵頤。
地址: 69A Syed Alwi Rd


((地圖, click圖放大))


((Close Up版))


如果覺得這篇文章很有用, 請讚好讓更多人知道, 小妹感激你的支持^^

下一篇 新加坡美食節2012



2 則留言:

  1. 讚讚讚 !12月新加坡之旅一於跟住你去食

    [版主回覆11/13/2012 00:26:15]Thx~ 如果順路就去試下啦^^ 如果發掘到其他美食, 記得和我分享呀~~

    回覆刪除
  2. Lavender站第咩出口?我都怕搵唔到>.<

    [C遊遊回覆05/02/2013 00:19:01]Thx!我眼細睇過lon>.<

    見你寫得咁正,我決定放棄酒店早餐食佢!

    [版主回覆05/01/2013 22:45:22]咪exit B囉, 上面有兩個地圖, 其中一個有放大個Lavender站架~
    Laksa唔怕腥呀, 我覺得幾鮮甜喎:p
    講講下真係好想食返碗

    [C遊遊回覆05/01/2013 18:29:00]仲有,想問Laksa怕唔怕腥?因為有blog友提過螄蚶有d腥??

    回覆刪除