2012年6月10日 星期日

無敵「舒適」的凌晨機體驗

Day 1.1  (11 May 2012) 

去昆士蘭, 可以從幾個途徑前往:


1) 由悉尼轉內陸機, 好處係可以玩晒兩個城市, 壞處係舟車勞動, 機票又貴d
2) 直接飛去布里斯本(Brisbane)/開恩茲(Cairns), 不過開恩茲暫時未有daily flight, 所以最方便是先飛去Brisbane落腳

是次旅程乘坐香港人嘅航空公司CX, 一向對國泰有良好印象嘅我, 經過今次之後...有少少改觀
記得N年前去悉尼探親, 坐Qantas, 9粒鐘, 辛苦到想死...
位超窄, 坐得勁唔舒服; 機上娛樂有=冇, 冇咩啱睇嘅戲, 食物唔好食。
今次有得坐國泰, 心諗:「發達囉」, um......原來都唔係想像中咁好!




首先講下個位, 闊係闊過Qantas, 我仲被編去坐前排緊急出口位, 點伸腳都得!
但...個座位設計就超唔掂! 人地d位通常係禁個制就挨後, 佢就係成個位"跣"落去, 斜度完全不變
枕頭位又fix左, 因為個位"跣"左落去, 中間露出個凹位, 都唔知點瞓......~_~
omg, 依個位係我坐過咁多航空公司最差的設計



餐膳

食物方面, 全程有兩餐: 晚餐及早餐
個飛機餐幾好食, 有d驚喜!
坐Econ都有餐單, 幾細心喎









機上娛樂設施

國泰出名多野睇, 不用多說。
可是......我在去程完全沒有享用過, 看下去便知點解。

飛機上眾生相

時移世易, 而家係強國人嘅世界, 所以機上不乏強國人
一上機就除鞋, 坐最前排的同胞, 竟然將對腳放在前排的雜誌袋上, 行為令人汗顏......
隔離有家外國人, 不甘視弱, 一上機就全家除晒鞋
同埋成晚全家輪流「咳嗽大合奏」, 又唔用手掩口
坐我右手邊果位uncle, 聽歌勁大聲, 食完飯唔瞓覺, 半夜三更睇戲, 光芒四射, 令我完全不能入睡
還有我的是無敵廁所位, 可以聽到連綿不斷清脆的沖廁聲, 伴隨進入夢鄉
除了一個「正」字, 都諗唔到其他形容詞





航班時間

航班時間方面暫時有兩個時間, 早機 or 凌晨機
我地依個咁「爭分奪秒」嘅Trip, 梗係坐凌晨機啦, 慳時間ma, 啱晒香港人, 可以「chur盡!」
但係經過今次...除非冇得揀, 否則我以後唔會坐凌晨機, 真係辛苦到暈...

Cathay Pacific Airways CX103 

Depart:

  • Fri 11 May 2012 23:40
  • Hong Kong International Airport (HKG)

Arrive:

  • Sat 12 May2012 10:15
  • Brisbane Airport (BNE)

坐長途機, 真係要自備「睡眠三寶」: 頸枕﹑眼罩﹑耳塞
其實我有帶的, 不過失策地放左入背包, 行李架被另一件行李塞住拎唔到......

我就是這樣渡過這8粒幾鐘




3 則留言:

  1. 我都覺得國泰0個隻"跣"位好辛苦! 不過我試過搵3個枕頭,分上中下(頭、背、腰)咁墊住坐會舒服好多0架! 下次試下丫! :)

    [Stephy回覆06/12/2012 21:52:58]我會煩D空姐俾多幾個我,如果唔係真係訓唔到! >< 呢隻位真係大整蠱...

    [版主回覆06/12/2012 21:47:21]搵唔到咁多枕頭呢~~>.< 我都覺得枕頭太少, 要好多個墊住先舒服~~

    回覆刪除
  2. 我最近先有一程去DOHA, 機上有個BB久唔久大喊.....足以令全機人冇覺好訓

    [版主回覆06/13/2012 00:06:21]係呀...如果有小朋友在附近, 真係好難瞓得著的, 所以長途機三寶真係不可缺!

    回覆刪除
  3. 太可憐了。我習慣上機第一件事就係拎晒三寶出嚟,懶理其他人做乜都照瞓。另外仲會自備口罩,試過後面坐個病君,情願自己辛苦啲都唔想受感染,玩都玩得唔開心。

    [wing回覆06/24/2012 13:54:09]多謝你嘅提醒, 冇錯, 除左三寶之外......口罩都唔少得!

    回覆刪除