2012年4月7日 星期六

馬爾代夫出差記@Day4.6 Halaveli - Water Villa

Day4 (26 Aug 2011)   

參觀完 Halaveli, Butler 送我地去酒店check-in安頓。
來到最後一日, 終於都住全個Trip o既重頭戲, 水上屋到喇!


大屋有過千呎, 由門口走廊行入分兩邊, 一邊係客廳+睡房, 另一邊係洗手間。



至於出面, 就有個百幾呎o既露台, 私人泳池1個。


依間酒店真係超正呀!!!


日本藉的Butler好細心咁介紹間房o既所有設施。


匙卡, 我地入住Room No. 60


小小Infinity Pool, 雖然唔大, 不過兩個人浸剛剛好~




隔離有條樓梯可以直接落海


客廳放左枝紅酒同埋小食, 係酒店免費送俾我地架。




洗手間仲有浴缸, 可以一邊望看, 一邊浸浴

本來想拍返條片, 但係拍拍下相機冇晒電>.< 只得27秒



Dinner Time......


休息左大概個幾鐘之後, 我地就出去餐廳晚飯。











五道菜dinner Menu, 菜單好吸引喎......
頭盤: 黃鰭吞拿tart
湯: 咖哩 Cappuccino 湯
主菜: BBQ辣大蝦
小甜品: Macaroon
甜品: 朱古力心太軟


頭盤: 黃鰭吞拿tart


湯: 咖哩 Cappuccino 湯


主菜: BBQ辣大蝦


小甜品: Macaroon


甜品: 朱古力心太軟

今餐好好味, 我地同來自日本﹑韓國藉的職員坐埋一齊, 渡過了一個有集合中﹑英﹑日﹑韓語的晚上。






依個浴缸真係好吸引, 不過我冇時間好好享受, 可惜可惜
下次要同A先生再o黎, 一齊鴛鴦戲水先得




最後一晚, 我地唔捨得咁早訓, 所以相約幾位較傾得埋的團友一齊在露台睇星星傾計。
今晚一樣好多星星, 不過可能附近有光, 同埋建築物遮擋, 所以感覺上真係冇甘島望得咁多


下一篇

馬爾代夫出差記@Day5.1 離開Halaveli




1 則留言:

  1. 好正呀~~~~~多謝你詳細既介紹~~好想快d出發~~~>w<~~

    不過我係住2晚咋~~我估時間一定好快過~~未出發已經唔捨得~~hahahah~

    [版主回覆04/11/2012 01:09:21]Halaveli真係好正...相比起moofushi, 我更鍾意Halaveli o既 water villa, 可惜冇乜時間好好享用resort設施, 好好enjoy啦^^

    回覆刪除