2012年4月23日 星期一

台北之旅-Day1【Hello Kitty彩繪飛機】


趁我記憶猶新, 快d寫好台北遊記先!
對上一次去台北已經係10年前嘅事, 果次係跟學校去領袖生交流團。
再對上一次去台北就係小學, 合唱團巡迴表演, 果次係環島遊, 台北﹑日月潭﹑六福村﹑九族文化村﹑阿里山等等......全部都去過。
不過都幾世紀前了, 乜都唔記得晒啦!


Day1 (12 Apr 2012)

印象中好似從未試過1人搭飛機, 放工後就去香港站轉乘機場快綫,
用匯豐卡上網買有6折, HKD$60 only。
其實我平時好少用匯豐卡的, 因為佢d分最唔抵,
不過keep住係身有時又會有意想不到嘅著數!

 

  

7點半到左機場, 去長榮check-in喇!
今次旅程專登揀坐長榮航空 Hello Kitty Jet彩繪機, 價錢都係差唔多, 多個體驗丫ma~
講明先, 我唔係Hello Kitty粉絲, 只係唔討厭:)

較早前寫左篇跟著 Kitty 去台北!, 說明乘搭前網上體驗, 今次來篇「體驗篇」, 實地考察現場情況!




連boarding pass都係Kitty樣~ 超Kawaii呢~~

9點鐘, 上機喇~~因為夜晚關係, 影唔到機身係點, 不過我都影左好多相。
入閘前用AE卡去Page One換左本免費雜誌, 真巧, 又是Hello Kitty。

 

一踏上機, 彷彿聽到Hello Kitty對我說:「Welcome to my home!」
是晚星期四, 又非黃金時段, 所以機上只有約3/5載客量。





我預先在網上選了尾段窗口位, 全程機也沒有人坐在我旁。





安頓好行李, 就周圍拍照。
音樂是Kitty, 熒光幕是Kitty, 座椅是Kitty, 安全須知也是Kitty!

 
機上有特別版Kitty禮物賣, 最kawaii一定係依條圍裙, 空姐姐姐都係著住佢o黎派餐架^^



認得她嗎? 她是機車小雞, 是我2008年在台中帶回港的。
是次B小姐坐返台灣, 順便帶機車雞「尋根」







好, 到架機嘅facility, 好新好先進, 細心留意發現USB插頭, 唔知係咪可以用來叉電呢?



機上娛樂設備都好豐富, 拍得住其他大航空公司,
只不過始終佢都係台灣人嘅航空公司, 所以節目都會傾向台灣d~
例如電影啦, 有<<那些年>>睇, 音樂則多數以台灣大碟為主。
熒幕是touch screen的, 靈敏度一般, 也可以用遙控器控制。



飛機餐好可愛, 唔係好捨得食
無論係boarding pass﹑座椅﹑headphone包裝袋﹑餐具﹑紙杯﹑連塊魚旦都係hello kitty!!
Hello Kitty迷見到一定會癲左!

 

用這個嘔吐袋嘔吐, 應該也份外舒暢吧XD



洗手間當然也不會放過!
地板是少見的木材, 設備又新又乾淨。



留意其他細緻位, 洗手液﹑消毒液﹑lotion, 全部印有 Kitty o麥頭!
最令我佩服是廁紙也是Kitty印花, 天啊...太細心了!
 

座位空間方面, 個人非常滿意, 感覺挺闊落的!



話咁快, 就降落台北桃園機場。
行李帶有職員將行李一件件執好, 等旅客可以容易拎。



過關後, 就沿著指示牌尋找機場客運櫃檯。
到市中心的有 國光/大有/建明(飛狗)/長榮
到桃園高鐵站的有 統聯

國光客運 www.kingbus.com.tw
大有客運 www.airbus.com.tw
建明客運(飛狗巴士) freego.com.tw
長榮客運 www.evergreen-eitc.com.tw
統聯客運 www.ubus.com.tw



朋友叫我搭國光, 去台北車站再轉的士。
偶然間飛狗也會有直接前往西門町的, 去到記住問問啊!

因為飛狗話去西門町果班已經開走左, 再等要11點半先有, 仲有成粒鐘, 所以我選擇搭國光。
單人票價NT$125, 買左飛, 直接出去就上車, 超快!



一上到車, 我就忍不住睡覺了, 中間停過好幾站落客的, 去到台北車站車程大概是1小時左右。
一落車對面就有的士站, 一切都好順利, 12點我終於到達旅館check-in。
由台北車站去西門町約NT$95, 司機加了我NT$20夜間附加費, Total NT$115。

  

 

下一篇說說「幸福旅店 Happiness Inn Hotel」的體驗

下一篇

台北之旅-Day1【西門町 幸福旅店】



1 則留言:

  1. 你好!請問你對《新Monday》雜誌隨書附送Arena x Hello Kitty PVC沙灘袋的情報有興趣嗎?詳情請看下列網址



    http://blog.yahoo.com/_KQFRNME6XKXWBK4DBPWOTIKRP4/articles/642854/index

    [版主回覆05/27/2012 23:39:19]謝謝你的資訊, 袋子很漂亮, 有機會我可能會買的~

    回覆刪除