2012年4月24日 星期二

台北之旅-Day1【西門町 幸福旅店】

Day1 (12 Apr 2012)

上回講到夜晚機到台北後, 搭國光客運去到台北車站再轉的士去「幸福旅店 Happiness Inn」。

Happiness Inn Hotel 幸福旅店---西門町    
台北市萬華區成都路66號旁【內江街55巷26號】
http://www.happinessinn.com.tw
在這裡會入住3晚, 12/4-14/4住2晚, 跟住check-out去雪霸旅行, 15/4-16/4再住1晚。
到達酒店時已經凌晨12點, 那位職員一見到我就問:「是黃小姐嗎?」「我以為你不來啊!」
哈...一早話夜機, 會11:00-12:00pm左右先到架啦~
好彩佢仲有留房俾我o者~





酒店外觀~
為了集中d, 我把兩天拍攝的照片都放在這篇, 好讓大家看到幸福旅店日與夜。



酒店坐落於成都路的小巷中, 夜晚有少少黑, 好彩一轉角就見到。
酒店分兩棟大樓, 右手邊係酒店lobby及非吸煙樓層, 左手邊係吸煙樓層。



我被安排到左邊樓層, 直去到尾有電梯去二樓。


訂房時request非吸煙及安靜一點的房間, 他們真的安排了一間尾房俾我。 




一入去, 見到新幹線車仔牆紙, 不禁笑了一下, 好有童真的感覺呢~
間房幾大, 雖然同網上看的相片有點出入, 不過都幾好~
不過房間卻滲著淡淡的煙味, 唔知邊度傳來的。

 
門口右手邊係行李間, 仲有衣架掛衫。


洗手間是半透明+半磨沙玻璃設計, 好開放啊! 





 
洗手間算乾淨企理啦




設備方面, 鬚刨﹑牙膏﹑牙刷﹑洗髮露﹑沖涼液﹑梳﹑膠袋﹑避孕套...? 
連condom都有, 依間係真爆爆房來的。除左日租, 仲有時租(NT$500/hour)~_~
算啦, 五百幾蚊晚仲想點?

硬件設備有風筒, 不過冇雪櫃&熱水壺, 有d唔方便。
如果真係想食杯麵, 就落樓下common area啦, 有免費咖啡機及熱水機。


不過感覺是乾淨的,而且位置超好! 行過西門地鐵站6出口只需5鐘, 吃喝玩樂購物都非常方便!
因為實在太累了, 又好頭痛, 所以只係洗左面換套衫就倒頭大睡了......


海綿寶寶是台灣國寶啊, 4年了, 東森幼幼都仲有得睇。
看過那麼多版本, 還是台灣配音最好睇!



第二朝, 較了鬧鐘九點起身食早餐, 但係因為實在太累了...最後放棄左, 睡到11點。
酒店早餐是7-10點, 對香港人來說比較早啊!
休息夠了, 精神好好多, 沖個涼就出去食早餐~
因為1個人, 所以去哪裡都很自由, 可以隨心而行。
不乘電梯, 改行樓梯都得~


 

落去就係common area啦, 有免費咖啡機及水機供住客任用。  





相信早餐都都是在這裡解決的, 不過我就冇試喇。


日間景觀:)




沒有留言:

張貼留言