2012年3月21日 星期三

馬爾代夫出差記@Day3.2 探訪Shangri-La's Villingili Resort (上)

Day3 (25 Aug 2011)  

 探訪Shangri-La's Villingili Resort (上)



到達Shangri-La, 我地發現依度d水好清! 沿岸仲見到好多魚tim~
周圍環境都比Amari靚好多, 我地都不約而同覺得: 「今日先真正o黎左馬爾代夫@@」




不過今日天陰陰咁









行左一段路仔, 我地就到達酒店o既Lobby, 已經有職員拎住毛巾同飲品等緊我地喇!



連杯飲品都好飲d架!



負責帶我地遊 Island Tour o既係一位日本Sales。大家坐低晒之後, 佢就派發地圖, 同埋簡單briefing。









第一站: Dive Centre







小水池係俾人清洗用具的



dive完可以係度沖身



租借潛水衣





第二站: Gym Room 健身房







第三站: Changing Room



客人即使check-out後也可以使用這個更衣室, 有locker俾你鎖好個人物品







乾﹑濕桑拿都有



入面仲有個Jacuzzi







第四站: 遊戲室













第五站: Souvenir Shop



第六站: Business Centre



第七站: Kids Club









有晒時間表, 俾家長睇到有咩玩。
但呢位小朋友好似唔係好開心bor......
我地問佢: 「Where are you from?」
佢話: 「聽不懂」
明晒~



第八站: 參觀水上屋!



我地分左幾部高爾夫球車, 親切有禮o既職員沿途都細心地為我地介紹Resort設施。
就算連路邊見到的掃地阿嬸, 都會向我地微笑, 服務真係好好啊!
下一站就係參觀馬爾代夫「水上屋」, 好期待啊>v<


沒有留言:

張貼留言