2011年6月30日 星期四

潮遊越南2010【網誌全紀錄】











2011年6月27日 星期一

Level 5 最後一堂, 大食會

今期好似過得特別耐咁!
因為中間隔左個復活, 又隔左個勞動, 又隔左個端午,
所以去到差不多月尾先完course。

老師Joëlle Marie買左少少果汁零食, 在最後一堂同我地開party。
我地仲要玩角色扮演, 扮係去某個人屋企開party, 而大家都係唔識,
透過傾計去認識「新朋友」, 當然係用法文啦~


臨走前慣例, 要同老師合照


11位同學, 今日只返左8位, 而當中有3位表示, 下一期會停一期。

隔多個零禮拜又要開學, 要好好珍惜依個"sem break"先得喇!



2011年6月8日 星期三

(轉貼)「亞洲萬里通」兌換免費機票攻略 - 歐洲篇

轉貼自: http://www.travellife.org/forum/viewthread.php?fid=76&tid=85061&extra=page%3D1

網上見到依篇文章, 覺得非常有用, 所以SHARE俾大家

原創者wahcli
近日有不少網友查詢有關「亞洲萬里通」的問題和兌換免費機票的要訣,在此憑一些經驗,總結了有關的基本情況及兌換價值較高免費機票的攻略,以便大家參考。當然亦歡迎各方好友討論及提供其他意見。

前言


     「亞洲萬里通」(Asia Miles)是國泰航空(CX)的飛行常客計劃(Frequent Flyer Program)。「亞洲萬里通」的會員,可以透過「亞洲萬里通」逾 400 間航空或非航空夥伴機構,賺取里數積分,累積到一定數目便可換取各式各樣的禮品,包括免費機票獎賞。