2011年5月29日 星期日

青島之旅 Day3.2 再見青島

Day3.2 (2011-4-10)


行程: 酒店早餐-->奧帆中心-->五四廣場-->酒店-->機場


跑返去酒店, 已經12:55分, 拎埋行李, 及時上到shuttle, 好險~~

2011年5月28日 星期六

青島之旅 Day3.1 奧帆中心 五四廣場

Day3.1 (2011-4-10)


行程: 酒店早餐-->奧帆中心-->五四廣場-->酒店-->機場

第二朝, 我地瞓到10點, 好快咁食完個早餐執埋行李就出去玩!


一出門, 就見到依幾枝「金炮」! 咩事呀?

2011年5月27日 星期五

青島之旅 Day2.9 登州路晚飯

Day2.9 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



上回講到, 我地靠「下山石階」落山, 果然冇呃我地5分鐘真係得!
落到去, 就係上清路。食度d屋好有歐陸感覺, 我鍾意~~

2011年5月26日 星期四

預防高山症藥: 紅景天 vs diamox

B小姐好關心「高原反應」o既問題, 所以特別做左好多準備功夫。
搵到資料就係度公諸同好, 希望有更多人得益啦~~

有關預防高山症/高原反應o既藥, 分別有西藥及中藥可供選擇

西藥: diamox
出發前1~2日開始服用, 直至行程完畢為止
劑量: 每日3次, 每次一粒 或 早晚各一粒
副作用: 手震, 急尿, 口乾, 舌頭可能有少少痺痺地
備註: 需要醫生處方才能購買, 並非個個藥房都有

中藥: 紅景天
出發前一星期開始服用, 直至行程完畢為止 (入高地後如狀況良好,可停服或食埋啲貨尾), 如去西藏等高原地方, 需要提前兩星期服用。
劑量: 不同藥廠出的份量不同, 一般最常見為每日2次, 每次2粒
副作用: 暫時未發現

西藥快d, 但有輕微副作用; 中藥慢d, 不過紅景天成份較天然, 是西藏人常用的保健食品, 主治耐缺氧、抗疲勞。

至於價錢方面...香港可以在裕華國貨/華潤堂找到, 不過價錢會比國內貴3~4倍! 如果有時間, 建議去國內買好d, 深圳廣州價大概由28元-50元一盒(24粒)。

永安茶會

已經放左10日假了...不過日日d時間都塞滿晒, 都好似冇咩點做過野咁!
原本諗住趁依段時間, 一次過寫返晒「越南之旅」&「青島之旅」o既遊記, 但係一波未平﹑一波又起, 過幾日就飛, 返到o黎...就有更多「Blog債」!!!

好~講返個雲南之旅先!
尋日下午, 我地響中環美國銀行中心開左茶會。

開茶會, 我咁大個女都係第一次~
聽日講永安有好多野食, 係咪呢...?

開估! 真係唔錯架~
佢果度有個類似Canteen o既物體, 每人拎住張飛去揀野食!
有中式, 有西式。

中式有兩款點心
A: 叉燒包, 燒賣, 蝦餃
B: 珍珠雞, 粉果, 牛肉球

西式有三款揀
A: 木糠布甸蛋糕, 朱古力慕絲蛋糕
B: 芝麻雪糕, 木糠布甸蛋糕
C: 芝麻雪糕, 朱古力慕絲蛋糕


珍珠雞好淋好入味, 正!!
牛肉球&蝦餃都唔錯, 叉燒包就一般水準啦~
當然如果同酒樓比, 又唔同o既~
但茶會有咁o既質素已經令我好滿意架喇~


另外, 西式甜品都幾好味~~


團友揀的西式餐, 借o黎post下先^^

茶會講解個姐姐都講得幾清楚, 同埋講左好多令我有「心理準備」的東西...
例如...如何果預防及應付高山反應﹑如廁守則等...
我估佢唔多唔少都有誇大左少少o黎講, 等我地去到發現沒有想像中咁糟o既時候...就會開心d~ 嗯...希望係咁啦~

同埋原來唔係「全廣東話導遊」架...佢話睇彩數, 因為識講廣東話o既導遊唔多, 特別係香格里拉, 多數都係講普通話。點解好似有少少貨不對版咁架...? 報名o既時候明明講明一定係廣東話導遊架?!?...

團友方面, 一共有15個, 真係o岩o岩好...
我地依邊有7個, 足足佔左一半, 哈哈。
大部份o既團友都係上左年紀o既, 同埋似係闊佬闊太。
全團最後生已經係我地幾個後生妹, 報團果位哥哥都話:「做左咁多年, 真係好少可見到我地咁後生報雲南團」丫也, 陣間人地以為我係富二代點算?

出發前, 介紹一下我d團友先~~


B小姐: 唔洗講, 梗係我啦~
V小姐: 係我個好同事兼同房
C小姐: 因為緣份而認識的團友, 年紀相約, 所以group埋一齊玩啦^o^
W太太: 係我同V小姐o既朋友, 佢同老公一齊去
W先生: W太太的老公
H姨: W太太的朋友
K姨: W太太的朋友

仲有2日就出發, 心情有點緊張呢~~



2011年5月24日 星期二

青島之旅 Day2.8 中國第一鐵塔

Day2.8 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店


離開左啤酒博物館, 仲有1個鐘先天黑, 「小魚山公園」怨念仍然纏繞住我,
所以我地上左的士, 又同司機講去小魚山。
不過...司機第一句又係: 「去小魚山幹嘛? 而且又要付費, 沒甚麼好看的。」
「很多人都這樣說, 那...小青島呢? 來不來得及去?」
他說: 「還不一樣! 沒甚麼好去的」
「那...你有甚麼推介?」
「你們去過電視塔沒有?」
「沒有, 好看嗎?」


他不停hard sell電視塔, 對我o黎講...依座塔就好似上海東方明珠塔&澳門觀光塔一樣, 去旅行我從來都冇興趣去的! 不過既然佢咁熱烈介紹, 就聽他的~ 因為我都怕去到小魚山公園已經關門。由啤酒博物館打的o黎電視塔, 只係14蚊, 好抵!

2011年5月23日 星期一

青島之旅 Day2.7 啤酒博物館

Day2.7 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



差不多3:00pm, 終於俾我地見到啤酒博物館, 好緊張呀,
到底...係咪真係如果位司機所講「裝修緊」呢?

2011年5月16日 星期一

20萬元 80後夫婦遊37國 10個月旅程 只搭3次飛機 ((轉載))

(明報)2011年5月15日 星期日 05:05


【明報專訊】一對80後夫婦,為了在30歲前完成環遊世界的夢想,毅然辭去工作,去年揹起背囊,以墨西哥作為第一站,走遍中南美洲、東歐、中東、中亞近40個國家,以20萬港元積蓄玩足10個月。為了節省開支,他們放棄搭飛機,寧願坐兩日巴士;不住酒店,投靠素未謀面的當地人,過程既辛苦亦有樂趣。

齊辭任跨國銀行職位

同樣30歲的Glenn與妻子梁霏,原於跨國大型銀行的加拿大    分部工作,生活安定。2008年,Glenn無意中看到一本名為《不去會死》的書,內容講述一個日本    上班族放棄大企業工作,95年起,花了7年半時間踩單車環遊世界,這本書燃點二人辭工旅行的夢想。

他們去年2月出發,玩了308日,年底才回到香港,梁霏說﹕「若不是12月趕回香港參加胞兄的婚禮,我們還捨不得回來呢!」

巴士壞空調 抱冰袋降溫

除了機票和主要交通支出外,兩人每日開支維持在50美元    (約389港元)以內。旅行開支離不開交通、住宿、膳食三環,除了加拿大到墨西哥、巴拿馬    到哥倫比亞、巴西    到拉脫維亞三程坐飛機,Glenn與梁霏全選擇陸路交通,漫長的車程、步程,為他們帶來很多難忘的回憶。

由厄瓜多爾前往秘魯    的路上,總車程要52小時,其中一段20多小時的車程,二人不幸遇上空調故障的巴士。Glenn說﹕「整個車廂就像溫室一樣!」車上所有男乘客脫光上衣。巴士一到中途休息站,所有乘客即湧下車,衝入商店買袋裝冰,抱著一包包冰降溫。

借宿屋主辦盛大歡送派對

住宿多由梁霏預先在網上格價物色,有的是價廉物美的酒店,也有的是旅舍床位。在伊朗    ,他們則體驗了couchsurfing(沙發客),即由當地人提供免費住宿。Glenn與梁霏感受到伊朗人的熱情,二人在其中一家只留了半天,屋主竟因他們逗留太短顯得鬱鬱不歡,要Glenn與梁霏寫紙條承諾日後探望,屋主最後更為他們舉辦盛大歡送派對。

「又有一個屋主正出差,叫我們在地毯底找鎖匙開門,還說住多久都無問題。」梁霏表示,各屋主都對素未謀面的人如此信任,令他們非常享受couchsurfing的過程。結果他們在伊朗的25日期間,只住了3晚酒店。

自攜豉油鹽煮食

飲食方面主要是自己煮食,他們從家中拿來豉油、鹽等調味料,以中式烹調方式處理各地食材,梁霏笑言﹕「若非沒有雪櫃,恐怕連蠔油都要帶!」

回港結算,他們發現旅程中每人平均每月用了約1200美元(約9327港元),不算豪花。梁霏說﹕「在香港租樓、交通,每月都要1萬元。」同樣是1萬元,這次體驗相當值得。

明報記者 阮穎嘉

(原文: http://hk.news.yahoo.com/article/110514/4/ob7z.html#)

****************************************************************************
依篇文章...激發起我內心果團火!!!
環遊世界一直是我們的夢想, 不過我們未能夠「一次過」去晒咁多個地方, 變左小「旅」多「遊」。其實我同A先生唔係冇諗過架...
如果儲夠50萬, 應該夠2個人環遊世界一年!
50萬除365日, 即係每日可以用$1,370
拉上補下其實都好夠2個人一日所需~
就算扣除交通住宿等都可以好夠玩~
寰宇一家o既1年環遊世界機票, 飛4大洲都係around $10,000!
http://www.oneworld.com/ow/air-travel-options/round-the-world-fares/oneworld-explorer#top
只要有時間, 搭巴士抬火車係可以慳返好多交通費的!
唔知幾時我地先儲夠50萬圓夢呢?
加油! 希望唔好通脹得咁犀利啦!


2011年5月14日 星期六

如何避免高山症

好野好野~~~已經成團喇!
5月28日出發, 6月4日返港
尋日已經俾埋尾數, 而家心情係極度興奮及期待~
不過...前往高地......心裡面還是有點擔心會有「高山症」發作

有關高山症資料, 我參考了以下兩個網頁:

衛生署旅遊健康服務 - 高地綜合症
http://www.travelhealth.gov.hk/tc_chi/environmental_health_risk/high_altitude.html

如何避免高山症
http://www.utravel.com.hk/DetailKnowledge.php?id=AD8RZw


何謂「高山症」?

2011年5月8日 星期日

青島之旅 Day2.6 葡萄酒街

Day2.6 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



攞返舊電, 我地搭的士去啤酒街「啤酒博物館」
點知阿的士大哥話「啤酒博物館」裝修, 冇得參觀。下...? 唔係咁黑仔呀?
我問佢裝修到幾時, 佢又話唔知, 跟住佢推介我地去紅酒博物館。
我同A先生商量過, 都係想去「啤酒博物館」望下先, 示意司機車我地去。
唔知係佢聽唔明我講乜定係點, 佢車我o黎到「葡萄酒博物館」, 就放低我地。
我問佢, 咁「啤酒街」呢? 佢手指向前, 話行落去就會搵到。
酒店o黎依度, 搭左24蚊。

2011年5月7日 星期六

青島之旅 Day2.5 心海廣場漁壽司

Day2.5 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店


前文講到, 部相機突然冇電, 所以更改行程折返酒店叉電。


叉電過程中, 我地去左酒店附近搵食!


奧帆中心附近...有個心海廣場, 裡面有間壽司店望落好似唔錯咁, 因為青島海產新鮮, 所以估計日本野應該都有保證, 於是就入左去!

2011年5月6日 星期五

青島之旅 Day2.4 迎賓館

Day2.4 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店



迎賓館, 係我最喜歡及最期待的一站!
喜歡佢不規則的歐式建築, 四面都唔同樣!
而且, 佢有著濃厚的歷史文化, 係青島史上一棟有影響力的重要建築物。
國家3A級旅游景點。始建於1903-1907年, 德國侵占青島時膠澳德國總督官邸。

2011年5月1日 星期日

雲南之旅 - 酒店篇

除左麗江保證入住「大港旺寶國際飯店」外,其餘o既酒店都未確認!
雖則話全程住5星酒店,不過我望望酒店o既質素......其實都係有d參差。
希望實景比睇相好~


昆明
五星級 綠洲大酒店 或 世紀金源大飯店(北樓) 或 佳華廣場酒店

綠洲大酒店
www.yngreenlandhotel.com/