2011年12月7日 星期三

$778 -- 【一起雙飛】連稅價直飛新加坡 買一送一開心孖住出發

Travelzoo又有筍嘢!!!]



$778 -- 【一起雙飛】連稅價直飛新加坡 買一送一開心孖住出發*  new



By Susan Ho
Travelzoo 旅遊編輯, 香港

一再反通脹,真係日日新鮮日日抵,而且可以大大聲同朋友親戚講:我送你機票去旅行!


廉航 Jetstar 推出買一送一優惠,只要於 12 月 9 日午夜前預訂, 出發日期由 2012 年 4 月 11 日至 5 月 23 日、6 月 26 日至 8 月 7 日的來回香港至新加坡機票,二人價連稅只要 $1,556,除開每人連稅只要 $778,比現時其他機票優惠平近 50%!適用日期更長至下年暑假,只要自己加上心水優惠酒店,度身訂做物超所值周末自由行,或暑假開心家庭旅行已經攪掂!


Travelzoo 提提你:




  • 行李寄倉少過10kg則不收額外費用。
  • 如有寄艙行李或達 15 公斤,須使用 JetSaver 優惠,單程須多付 $90、來回則為 $180。










如何預訂此優惠

Test Booked by Travelzoo
Click
按此 網上預訂

於左上角選擇日期,人數輸入 2、4 等雙數, 


按「Search for flight」之後選擇有「Friend for free」優惠票




**********************************************************************************

記得2010年我去完新加坡, 都係坐Tiger Airways 嘅平飛, 連埋稅$9XX我已經覺得超抵!
果個Trip仲玩得好開心, 意猶未盡!!!
哈哈...估唔到Jetstar仲平, 見到依個優惠, 我已經即時訂左喇~

7月去, heehee, 去4日3夜, 超早機去, 下午機返!
搵左好耐先搵到搭住星期六日, 又有買一送一, 又有早機去, 最後班機返!
雖然好多人都話新加坡好悶, 但我撐佢! 因為真係好好玩~
有環球影城﹑有胡椒辣蟹﹑有肉骨茶﹑有勁多shopping mall﹑有咖央多......
其實我地最掛住都係隻蟹, yumyum....諗起都流晒口水!
有心去就碰下運氣search下啦^^



2 則留言:

  1. 好難有買一送一喎....我都搵左一陣, 哈哈.....

    回覆刪除
  2. 你好呀! 唔知點解點整都係去唔到「Friend for free」優惠票果個page! 係咪賣完又或者冇左呢個promotion定係我唔識book呢?

    [版主回覆12/08/2011 20:52:33]要慢慢試下呢~ 其實揀左日期之後, 入丁去, 你會發現右上角有month view, 俾你睇到去程同埋回程o既月份, 邊幾個組合較易有 (橙色代表有cheap flight)。舉個例: 我打5月去, show month view係全部都灰色, 但係當shift到6月份, 就去同返都有好多橙色。揀個心水日子, 如去6月8日, 返6月12日, 跟住按下面continue, 見唔到"friend for free"就一路向後搵......直到搵到去程有為止。經我隨機測試後, 發現去到6月尾開始有; 成功左去程, 就試回程.....
    我都知好難架喇, 真係要好有心機試先得! 我估你試下7月份或8月份, 可能機會大d~~

    回覆刪除