2011年8月16日 星期二

雲南之旅Day5.5 龜山公園+獨克宗古城

Day5 1June2011(Wed)

龜山公園

由松贊林寺去獨克宗古城只需20分鐘車程,  那裡有龜山公園, 看世界第一大的轉經筒。























世界第一大的轉經筒, 真係超大!!! 需要幾個人o既力量先可以將佢轉動~




龜山公園上, 可以遠眺「獨克宗古城」
人地話, 依個古城沒有麗江古城及大理古城的商業化, 真係好想睇下, 可惜...我地冇時間停留, 只能遠眺。










大佛寺內有最大的藏經閣


跟藏犬拍照



離開時, 龜山公園下的月光廣場內有人跳舞, 好熱鬧, 我地都跳埋一份


觀光酒店內的晚餐, 10餸1湯。
隔離有枱國內同胞, 睇佢地個樣似剛到步, 有兩位團友狂嘔, 可能適應不了高原反應。我知深圳廣州等有飛機直飛中甸, 但我地依d低原居民, 一下子由海拔0米飛到海拔三千幾米高o既地方, 其實有d危險......

食完晚飯, 我地就返酒店休息。一連兩晚入住的都是香格里拉幾出名的五星大酒店「天界神川大酒店」。

((待續......))




1 則留言:

  1. 唔知我上次見到個隻藏犬係咪細個隻尼

    回覆刪除