2011年7月30日 星期六

雲南之旅Day3.7 夜遊麗江古城

Day3 30May2011(Mon)

夜遊麗江古城


出到麗江古城, 大概係晚上9點。








晚上的麗江古城, 又有另一種美!




依d一個個蓮花係咩o黎架?


原來係河燈, 可以俾人在池上放許願的, 是民間習俗。
可惜我地冇咩時間, 如果唔係一定玩下!


夜晚都有少少雨呢~


古城到處都有好多賣披肩o既舖頭, 十蚊到百幾蚊條都有!


仲有秏牛肉乾舖頭




核桃餅, 似係麗江特色小食




外型似核桃, 味道甜甜地, 口感比雞蛋仔硬身, 裡面仲有核桃餡。






古城內都很流行這些「碟吧」


裡面不停播著音樂, 甚麼種類都有
坐在裡面, 感覺非常relax, 迴旋在各國風情的音樂中, 幻想自己到了意大利﹑法國﹑西班牙﹑俄羅斯......我醉了!


喜歡的還可以買回家
20元1張, 100元6張
雖然明知是老翻, 人家也是從網上dup落o黎, 不過我和V小姐都買左幾隻


古城內有咖啡店, 雲南的咖啡都出名, 亦是不錯的手信之一
當然最出名還是普洱茶啦~




東巴文彫印, 好想買啊!!!
不過又係冇時間......T^T


皮草, 非常多選擇


依間賣 T-shirt o既, 件件都好搞笑!!!


幾有創意o既設計! 好想買幾件返去送俾朋友!!


四方街, 係麗江古城最旺o既地方~



行行下, 已經好夜, 因為明天仲有好多行程, 我地要趕回去休息
但係我又好想繼續行...麗江古城仲有好多野睇, 唔想走......
由10點, 10點半, 11點......

最後行到11:30, 我地才離開


((待續......))

 


沒有留言:

張貼留言