2011年7月29日 星期五

雲南之旅Day3.6 麗江大港旺寶國際飯店

Day3 30May2011(Mon)

麗江大港旺寶國際飯店

麗江入住依間旺寶係全個行程最靚o既一間!!!
永安團友仲可以專享入住永安豪華專區tim!
佢o既豪華程度及知名度, 有如香港四季半島, 無人不曉。
亦因為咁, 的士司機會坐地起價, 明明15蚊就去到古城, 佢會開價20蚊或以上。
如果天氣好, 酒店可以清楚望到玉龍雪山, 有如酒店slogan「每朝和玉龍雪山一同醒來」






巨型大理石彫塑


巨型花樽






酒店勁勁勁大, 入面分左幾個樓。




我地住E區




間房好大好舒適!


廁所都係超大, 有乾濕分離沐浴區


酒店仲有提供浴鹽, 其實見到個浴缸, 真係好想好想浸浴>.<
不過因為高山地帶, 導遊叫我地唔好浸...




夜晚, 我地幾個後生女想再戰麗江夜市! 領隊陪我地出去。
不過原來夜晚飯店好少的士, 就算有都未必肯載客, 好彩我地遇到部7月Van好心, 我地先可以出到夜市, 如果唔係都唔知等幾耐......


架7人Van好寬敞呀, 咁樣兜一轉出去, 都係20蚊人仔。


領隊坐前面, 我同V小姐坐後面。
V小姐隔離果位哥哥係在麗江做包車導遊的, 同佢傾得好開心。
佢有派卡片俾我地, 如果下次再o黎麗江, 可以搵佢包車喎~~


((待續......))

 


沒有留言:

張貼留言