2011年7月6日 星期三

雲南之旅Day2.2 大理古城

Day2 29May2011(Sun)

過左個半鐘, 我身體稍為好轉, 可以開始飲少少水。
在這段期間, 非常感激團友們o既關心同幫忙, 令我感到人間有愛。
下一站係坐環保車遊古城, 我見好番少少, 就落車呼吸下新鮮空氣。
雖然吽下吽下, 不過錯過的唔會太多。





大理古城比麗江古城新, 所以有人話大理依一站可以唔去都得。
可惜唔夠時間俾我地慢慢行, 只能走馬看花。

大理古城簡稱葉榆,又稱紫城。現在的古城始建於明洪武十五年(西元1382年),據文獻記載,它“規模壯闊”,方圓12裏,城牆高2丈5尺,厚2丈;東西南北各有一城門。城內市井儼然,佈局呈棋盤狀,從南到北有5條街,從東到西有8條巷。當然,這些建築今天多數已蕩然元存,有的還依稀可見,現在,保存下來的還有南北城的部分城牆。

城內主大街縱貫南北;街道兩旁青瓦屋面,民居、商店、作坊相聯,呈現古樸風貌。典型的白族民居一般為“三房一照壁”,“四合五天井”。所謂“三房一照壁”,即每戶院內均有一正房。兩廂房;正房對面是一面牆壁,每當下午至傍晚陽光照耀在這一牆壁上再反光到院內,把整個院落都照得明 亮。故稱“照壁”。這種情況,在下關更為明顯,為避偏西大風,那裏正房多坐西朝東。所謂“四合五天井”,即四面都是房子,四個角交接處分別有四個小大井,加上院中央的大天井,共五個天井。  

大理城街道兩旁有無數賣大理石製品的攤店。大理石因產於大理而得名。蒼山十九峰,山峰有大理石,大理石石質細膩,光澤晶瑩。花紋奇異,色彩斑斕,它的開發利用遠在唐代南詔就已開始。這些商店中的大理石工藝品,筆筒、花瓶等等,其品種花色之多,琳琅滿目。到大理一定要居住於此地,這裏有很多民居似的旅店,完全按照白族傳統建造,價錢也不算貴,服務也還好。住在這裏,晚上到街邊的白族居民家穿梭,和他們聊天,感受體會少數民族的生活方式。


到左「洋人街」, 我地可以落車行下


如果自由行o黎租單車踩就正!




話說有個韓國人某日去到麗江, 覺得好靚, 仲在麗江古城邂逅埋另一半, 於是佢就在此落地生根, 開左「櫻花屋」。大理依間係分店。











































依度好舒服, 有細個返鄉下o既感覺。




羊仔勁得意, 我一見到佢就醒神晒~
俾10蚊可以同佢影相。



古城內有大元帥兵馬府, 係行程其中一站。
入面都係睇下歷史文物咁, 我地冇咩興趣, 睇左一陣就出返o黎。












烤乳扇, 有d似牛乳片, 酸酸鹹鹹油油的, 唔係咁好味。










大茶餅










大理o既銀器出名, 不過好多假野。導遊話: 依間「寸四銀莊」地位就好似香港o既周生生, 係依度買銀有品質保證。買左之後, 過幾年如果唔鍾意, 仲可以返o黎變賣返。
不過太貴, 我咩都冇買。



走o既時候見左依隻小昆蟲, 幾靚, 所以影低左


((待續......))

 


沒有留言:

張貼留言