2011年7月3日 星期日

雲南之旅感想

去完雲南返o黎已經成個月, 但係都未有時間寫遊記!
今日開始我會慢慢上載相片及遊記了, 請大家耐心等候啦。

首先總結一下旅程o既感受先!
跟團真係好辛苦, 尤其係依d八天團...經過今次之後, 我發誓以後都唔會再跟團!!!
日日都唔夠瞓...趕飛機趕車真係好辛苦...如果我自由行, 我唔會編自己一到步第二朝就坐7點幾機。

昆明﹑大理﹑麗江﹑香格里拉, 四個地方之中...我最喜歡係香格里拉! 因為到處都見到綠油油o既草原, 同自由自在o既野生馬牛羊~ 其次是麗江, 若不是遇上壞天氣, 一定漂亮10倍!! 至於大理, 你會見到好多山間田野, 感覺是舒服的。不過相比起麗江古城, 大理的比較人工化, 若沒有充足時間其實可以不去。昆明, 是一個大城市, 沒有特色, 相信因為九鄉和石林兩個景點才會停這一站吧!

至於天氣呢, 真係唔好彩, 撞o岩雨季, 去到麗江落狗屎......玉龍雪山完全睇唔到, 石卡雪山又唔靚~~幸好香格里拉&昆明放晴, 看到普達措公園及石林靚o既一面。

至於高山症, 好幸運我地全團人都冇事! 係有部份團友有少少頭痛o者~ 我自己都冇乜事! 去到香格里拉仲跑得跳得, 哈~ 係可能感冒關係, 令到我第2日嘔到七彩, 不過之後幾日都冇乜事lu~ 我諗因為行程是慢慢上的關係, 所以大家都適應左。反而去到香格里拉, 見到隔離一團內地團友, 不停嘔吐。

衛生方面, 廁所果然係很有「風味」! 有d廁所沒有門﹑有d廁所臭氣沖天﹑有d廁所沒有水沖廁及洗手......果真大開眼界!!! 很後悔沒有帶口罩, 原來真係可以好臭架。

永安團算是食好住好, 導遊的質素都ok, 不過今次的隨團領隊, 我們就一致認為麻麻地。經驗唔夠, 講野多過做野, 仲成日講廢話......我地唔理佢, 佢仲要自己繼續講~_~ 最差係佢俾我地o既感覺似係「團友」多d, 成日痴住一位單身團友行, 最搞笑係我地問佢野, 佢自己都唔知, 仲亂up; 又問返團友「我地個車牌幾多號呀?」......真係好笑喇, 乜唔係應該我地問返你咩?? 本來我地有諗過投訴, 唔係想趕盡殺絕, 而係唔想下一團受害, 要俾d小懲大戒佢。不過後來都冇做到, 因為過左道氣, 就算啦, 放佢一馬。如果佢有緣睇到依篇野, 希望佢會檢討下自己, 「少說話, 多做事」。


5 則留言:

  1. 睇你寫d文章真係好有意思同得鬼意,真係要多的入0黎捧下場喇.拜拜...

    [版主回覆07/08/2011 23:20:00]謝謝你, 得閒多o黎捧下場啦^^

    回覆刪除
  2. 本身都打算跟家人跟團去上海杭州蘇州的! 但家人都話雨季...所以冇出發~~

    回覆刪除
  3. 偶然看到你的旅遊BLOG,本人將會跟團到雲南,香格里拉旅遊,唐突請問有沒有旅遊TIPS或需注意事項?

    回覆刪除
  4. 本人亦計劃九月初跟永安去雲南、香格里拉八天 @8,799.-,正比較東瀛@6,189.-及康泰@5,699.-的團費及行程,永安明顯貴二千幾,想問你是否物有所值呢?因康泰職員話由昆明坐飛機入大理要很早 morning call 因要提早到 airport check-in, 所以用車路入大理還著數,這是否真的。你說報名前已做好 research, 希望你能給我意見,謝謝﹗

     

    [版主回覆08/20/2011 15:59:00]你好~其實我比較的時候有考慮大家的行程是否相同, 住咩酒店, 以及有冇其他額外自費項目, 所需交通時間等。去完永安果個團, 感覺上......好似真係貴左少少, 因為八千幾蚊係未包幾個自費項目, 加埋加埋連埋稅都差不多一萬蚊! 加上領隊質素麻麻地...就令我更加覺得有少少唔值~~個人認為, 跟團去中國都係中旅社最好, 不過我去果陣中旅社冇8天團, 所以我先揀永安。 康泰職員話由昆明坐飛機入大理要很早 morning call 是真的, 當日5點鐘起身, 5點半集合, 講真...真係幾辛苦, 計埋check-in等待連埋1個鐘機程, 差不多9點幾到達大理。不知道坐車要幾耐呢? 如果坐車都只係坐4個鐘, 咁其實坐車都ok呀~ 希望幫到你啦~~或者你可以講多d關於你想去o既地方, 同埋你搜集左o既資料, 等我俾多少少意見你。thanks~~

    回覆刪除
  5. 多謝你的寶貴資料。其實我搜集得到的資料不多,只比較過提過的三間旅行社的行程,覺得行程相差不多但價錢相差甚遠。但愈看得多網友d blog,愈想自由行往麗江和香格里拉,捨棄昆明和大理,這樣比較容易 handle 及行程冇咁辛苦,因最怕跟團的 morning call。還有,有朋友六月份剛去完回來,說玉龍雪山汲有雪,香格里拉也汲有花,可能春天前往較為合適,這些意見也令我卻步。但九月份真想出去走走,所以都好矛盾。可有意見嗎?謝﹗

    [版主回覆09/15/2011 12:22:00]唔好意思呀...><咁遲先覆你, 唔知你去左未呢? 其實如果你有時間, 我都會suggest你自由行, 寧靜深度去幾個地方, 都好過走馬看花! 個人認為, 麗江&香格里拉真係比昆明及大理更值得逗留耐d! 特別係瀘沽湖-女兒國 (雖然我未去過...不過聽人講真係好靚!!!) 9月份開始踏入旺季, 天氣應該比6月更好! 你可以去到麗江你可以參加當地local tour, 團費平d又自由d~ 又或者夾埋幾個朋友包車遊都好呀~

    回覆刪除