2011年5月28日 星期六

青島之旅 Day3.1 奧帆中心 五四廣場

Day3.1 (2011-4-10)


行程: 酒店早餐-->奧帆中心-->五四廣場-->酒店-->機場

第二朝, 我地瞓到10點, 好快咁食完個早餐執埋行李就出去玩!


一出門, 就見到依幾枝「金炮」! 咩事呀?




原來, 有大戶人家今日嫁女, 唔單止有金炮, 仲有管弦樂隊列陣!!!


真係好誇張!

咁o岩佢地rehearsal, 我地有幸聽到一首曲。
好多遊客經過都忍唔住停低睇同影相。



由於時間唔多, 所以今日打算在奧帆中心&五四廣場行下就算。



青島奧帆中心坐落於青島市東部新區浮山灣畔,青島奧帆中心北海船廠原址,青島奧帆中心毗鄰五四廣場和東海路,市內的著名風景點“燕島秋潮”位於基地內燕兒島山的東南角,該青島奧帆中心地依山面海風景優美,2008年第29屆奧運會和13屆殘奧會帆船比賽將在青島奧帆中心這裡舉行。
※ 交通:青島市內可乘坐210、224、231、317等公交車前往。


好天o既時候...風景靚好多~




小朋友好鍾意依個「石群」, 左右穿插好好玩咁!




依度o既坑渠蓋又係好特別


流動警崗


盡頭是奧運火炬, 地上面刻了奧運的舉辦史, 由遠至近順序排列。


我係奧運火炬手 (但係點解好似棒球手多d?)


毫無破綻呀!XD




依度風高氣爽, 俾人一種庸懶o既感覺!
除左電動車, 仲有單車可以租, 2人4人都有~

我地慢慢沿著海濱長廊再行, 感受下依度悠閒o既氣氛。


又係靚靚大屋


除左有人踩單車, 依度仲好流行放風箏!
圖中o既迷你風箏, 係依度獨有架~
連BB都識放XD




基本上, 依度係大風到, 唔需要任何技巧就可以將風箏放上天。


除左放風箏, 吹泡泡都係受歡迎玩意之一


喜羊羊絕對係國內最受歡迎o既卡通人物! 無論去到邊都見到佢!




又一個好快樂o既BB神氣地騎著戰車出巡


可能星期日的關係, 父母都帶同子女來到五四廣場樂聚天倫


終於到左, 依個就係青島o既著名主體雕塑-五月的風, 實物原來好大架~
拍照留念之後我地就回程了。

「五月的風」以螺旋上升的造型和火紅的色彩,象征著“五四運動”反帝反封建的愛國主義基調和張揚騰升的民族力量,對面海中有可噴高百米的水中噴泉。









地址:東海路雕塑一條街的4號景
※ 交通:317路公車「五四廣場」站下車; 或25,26,31,202,304,316,318路公交車在「市政府」站下車南行




我係一隻蝴蝶, 我要飛上天


小朋友在餵海鷗好開心





時間無多, 唔可以慢慢嘆lunch。
之前有人派左兩張coupon俾我地, 好似幾好味, 我地就去左食。








師傅又係日本人


豬骨叉燒麵


醬油叉燒麵

兩碗拉麵都不過不失啦, 太多油了。

扣左¥20 coupon, 今餐只係¥40, 真係抵到爛!
食完拉麵, 已經12:40pm, 快d趕返去酒店先得!



下一篇

青島之旅 Day3.2 再見青島

 


沒有留言:

張貼留言